Mayange1D
לול ;-)))) היה מעניין יותר בפרקים הבאים לוב יוווווווו

דיסני לנד ובלונדיני – פרק 2

Mayange1D 27/07/2013 654 צפיות 13 תגובות
לול ;-)))) היה מעניין יותר בפרקים הבאים לוב יוווווווו

״ אז .. את לא מתרגשת לראות אותנו ?״ הבחור הבלונדיני נשמע מובך .ממש לא ידעתי על מה הוא מדבר , אבל אני נחמדה מידי .״ כן בטח שאני מתרגשת, פשוט לא רציתי להציק לכם .״ שיקרתי לו ופחדתי שזה יביא אותי לעוד כמה שקרים . וזה כן הוביל…״ אז איזה שיר את הכי אוהבת ״ הבחור נהנה מהשאלות שלו והמשיך לעמוד איתי בטור החנוק .״ את כולם״ אמרתי לו בחוסר נוחות , כי לא הבנתי בכלל מה הבעיה שלו ..״ את לא באמת יודעת על מה אני מדבר נכון?״ הבחור כמעט התפוצץ מצחוק .״ נו בסדר תפסת אתי.״ עניתי לו והסמקתי טיפה , ולמזלי הטור התקדם .״ אני נייל ואת?״ הוא אמר לי והושיט לי את היד . אני פשוט אכלתי יותר מידי סוכר , שאסור לי , ופשוט התחלתי לגעת בפנים שלו .״ השיער שלך כל כך יפה״ אמרתי לו בחוסר הבנה וסובבתי את ראשי ומיששתי לו את קצוות השיער .״ גם לך יש שיער מאוד יפה ״ הוא צחק ומישש גם לי את השיער , זרם איתי במשחק שלי .״ את חמודה את יודעת״ הוא אמר לי והתקדם קצת בטור .״ תודה , דרך הגב אכלתי המול סוכר על תחשוב שאני משוגעת …״ אמרתי לו בלחש ״ זה בסדר ״ הוא אמר והסתכל אליי במבט שגרם לי לצחקק , שתי האישונים שלו הסתכלו אחד על השני והוא נראה םוזל , והפה שלו קווץ והלשון שלו יצאה החוצה ועלתה על שפתו .״ די יא מגעיל ״ אמרתי לו ונתתי לו מכה באורף והתחלתי לצחקק ״ הגיע תורנו .״ נייל אמר והתיישב בקרון במהירות .״ אלוהים אם אתה אוהב אותי בבקשה תגרום למתקן הזה להתקלקל .״ פניתי ללמאלה והרמתי את ידי וחיכיתי כמה שניות .״ באמת אלוהים? באמת?״ אמרתי בדאגה והתיישבתי בקרון .״ אומיגד! נייל הורן!״ שמעתי את הסדרנית קופצת ונהיית אדומה ״ היי״ נייל אמר לה וחייך את החיוך הכובש שלו .״ אפשר תמונה?״ הסדרנית שאלה ומקווה לטוב .״ כן ברור ״ הוא אמר וחייך למצלמה בקלילות והתיישב בקרון מה שגרם לו לרעוד .הסדרנית התרגשה מאוד ולכן סדרן אחר מילא את תפקידה . זה החה מזעזע שאנשים מעבדים את דעתם בגלל מישהוא . התקף המישוש שלי חזר ! . נגעתי לו הפעם בצוואר .״ אופס ״ אמרתי ולקחתי את ידי משם כשהוא הסתובב .״ אמרו לא להוציא ידיים מהקרון ״ הוא גיחך וצחק . בחור אחר היה נבהל והולך מייד , אבל הוא ממש מאופק הקרון התחיל לנוע .״ לא!״ צעקתי בפרנוידיות שהתחלנו לנוע בחדות לעבר מנהרה .


תגובות (13)

חחחחח!!!איזה הזויה!!!
תמשיכי
לאב יו

27/07/2013 16:11

לוב יו טו ;-*

27/07/2013 16:22

חחחחחחחחחח התקף מישוש…. הרגת!!
למרות שגם אני משתגעת לפעמים כשאני אוכלת יותר מדי סוכר… או בכללי 0_0
מחכה להמשךך!!3>

27/07/2013 16:24

חחח תמשיכי דחוף!

27/07/2013 16:24

כן שחכתי להגיד שמן הסתם את חייבת להמשיך אחרת…
לאב יו ~אירוניהאירוניה~

27/07/2013 16:27

חחחחחחח יאו אני מתה לישון אבל אני רוצה להמשיך את הסיפור ^^ מה אתם אומרות להמשיך עכשיו או בבוקר ? ^^

27/07/2013 16:31

מה שאת רוצה.. אנ יבעד עכשיו אבל לא בא לי להכריח אותך להישאר ערה :)
הכי הרבה תמשיכי מחר D:
לבחירתך חח

27/07/2013 16:33

עכשיווווו אני לא חיה עד הצהריים…

27/07/2013 16:36

טוב אני דיי מרקדת בתחפושת חד קרן עם מרק עוף על הגג שלי ומופיעה להמון קווינים בודדים , אז אני ימשיך מחר^^ תרגום : אני הולכת לישון חעחעחחע

27/07/2013 16:37

טוב נו אני ממשיכה אני סוגדת לכם עאההאכאהאהאה

27/07/2013 16:38

חחחחחחח הרגת אותי. אכפת לך אם אצטרף אלייך בריקוד חדי הקרן? אני ממש רעבה למרק עוף…. חחח LOL

27/07/2013 16:39

חחחחחחחחחחחחחחחחח נשאר לי רק את התחפושת של התפוח אדמה

27/07/2013 16:59

אני אסתדר. חחחחחחחחח פוטיטוווו!! (ניילרר ^-^)

27/07/2013 17:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך