Mayange1D
אואואואאאאאאאווו מטח ! :) לוווב יו סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן :)))

דיסני לנד ובלונדיני -פרק 4

Mayange1D 28/07/2013 688 צפיות 6 תגובות
אואואואאאאאאאווו מטח ! :) לוווב יו סורי שלא העלתי פרק הרבה זמן :)))

" תודה זה היה ממש מגניב" אמרתי לעבר הבנים שהתעסקו עם החתימות של המעריצים . הרגשתי שהם מתעלמים ממני , וכל מה שקרה פה היה רק בשביל הרייטינג אז הלכתי לאט לאט לאחור. " אנחנו חייבים לעשות את זה שוב !" פתאום הבחור המטולטל דיבר אליי ועיניו נפתחו לרווחה . " אז מי את בכלל ?" הבחור בחולצת הפסים , הבחור החמוד בחולצת הפסים חשוב לציין, אמר במבט קופצני.
"אני ליאם, ליאם היירס " אמרתי לו בצחקוק וקירבתי את המגבת על גופי." נעים להכיר אותך גברתי " הוא אמר וקם בפניי קידה מצחיקה. " מי קרא לי ?" בחור גבוה בעל שיער חום קצוץ במקצת צץ בין הבחור המטולטל לבין הבחור בחולצת הפסים ." לא אתה.." הבחור בחולצת הפסים אמר בצחקוק וליטף את שיערו." ואתה בטח זאין !" צעקתי לעבר הבחור השחום עם השיער השחור והצבעתי אליו. " איך את יודעת ?" הוא אמר וצחק צחוק מכשפה ונתן לי כיף. הוא כנראה זכר שנתתי לנייל כיף בהתחלה , והוא חיכה אותי, בצורה מאוד מביכה. " אז ככה, אתה , נייל " אמרתי בחשש ועברתי אחד אחד." זאין " אמרתי ומשכתי את השם. למזלי למעריצה אחת היה שלט עם תמונה של הבחור בחולצת הפסים ומעליו היה כתוב לואי בכתב בלון , אז מייד קרעתי בשם לואי ." הינה אדון לואי " אמרתי בקול גבוה ועברתי לבחור עם השיער הקצוץ , אני זוכרת שהוא חשב שקוראים לו , כי כשהצגתי את אצמי כנראה יש לו את אותו שם." ליאם" אמרתי בחשש וקיווצתי את עיני . הוא הנהן בראשו ועכשיו נשאר הבחור המטולטל ." לך קוראים .." אמרתי בלחש וליטפתי את זקני הבלתי נראה . פתאום הבחנתי במשהוא קבוע שזכרתי שחבר ילדותי היה עושה . הוא היה עושה איזה שהוא סימן מוזר עם הידיים כשהוא היה לחוץ או סתם צוחק המון . " הארי !" אמרתי בהתרגשות וחיבקתי אותו חזק, הוא תפס אותי ורגלי היו באוויר. כנראה שהוא היה דיי מפוחד , וכך גם כולם .. " ידעתי שתזהי אותי " הוא אמר והסתכל בעיניי. דמעה נפלה לי על הלחי . כמה זמן לא ראיתי את הארי, הארי היה חבר ילדותי , וכשהארי ומשפחתו עברו דירה , לא נשער כלום מהקשר שלנו וחיי נהיו אפורים ואפלוליים ." חבר'ה? אפשר הסבר? " נייל דיבר בחשש וניגב את שערו . " חברי ילדות " אני והארי אמרנו ביחד בהתרגשות , בגרך כלל אנחנו לא אומרים דברים ביחד אבל זה פשוט יצא . " מגניב" זאין אמר בהתרגשות ." ותגידו לי תודה" זאין אמר ושם יד על החזה שלו. אני והארי עמדנו מחובקים ודיברנו באופן להוט , קיבלתי בחזרה את חברי הטוב. אני מקווה שאני לא יחטוף על הראש בגלל זה.


תגובות (6)

וואו!! המשךךך דחוףף!!
השארת במתחח נווו!!! -,-
אני.דורשת.המשך.
של כל הסיפוריםםםם!! 3> 3> 3>

28/07/2013 10:10

חחחחחחחחח נסלח לך בגלל הפרק המושלם .

28/07/2013 10:20

המשכתי את הסיפור החבר של החבר שלי (פרק 16 ) המשכתי את זה , ועכשיו אני ימשיך את שפתיים מלאות ^^

28/07/2013 10:23

יווווו איזה יפה!!!!

28/07/2013 10:34
~~

פרקים ארוכים יותרררר !!
אעאעאע זה מושלמיייי =)
תמשיכייייי

28/07/2013 10:35

אתם ממלאות את הלללב שליייייייייייייייייייייייייייייייי איזה כיף :))) לאב יו

28/07/2013 11:41
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך