Mayange1D
זה הולך להיות מותח :) מקווה שאהבתםםםםם

דיסני לנד ובלונדיני – פרק 5

Mayange1D 30/07/2013 687 צפיות 7 תגובות
זה הולך להיות מותח :) מקווה שאהבתםםםםם

" אני באמת חייבת ללכת " אמרתי לבנים בדאגה וקטעתי את ההתרגשות שלי באכזבה . " היי , נראה אותך ? " נייל אמר בקופצנות ונופף לי ,הייתי כבר די רחוקה ממנו אז פשוט הסתכלתי אליו וחייכתי חיוך מטופש. " איפה היית ?" דניאל אמר בתוקפנות והחזיק לי את הזרוע בחוזקה." אני, עליתי על מתקן " אמרתי לו בחשש." עם מי ? "הוא שאל והתקרב לפני." עיבדתי את החברות שלי אז הייתי לבד, וצרפו לי איזה בחור" עניתי לו בפחד והתרחטטי על מילותי ." בחור?" הוא שאל בתוקפנות ודחף אותי בעוקצנות ." די , זה סתם היה מתקן " עניתי לו וחזרתי למקומי." אני צריכה ללכת " אמרתי לו בפחד והלכתי בקביעות לעבר חברותי מציצה מדי פעם בדניאל , שרציתי כל כך שילך מחיי אבל אני מפחדת להגיד לו שאני רוצה להיפרד ממנו."לילה!" צעקתי לעבר לילה שהחזיקה בנקניקיה עם אומס של צפוי ותוספות ."ממ!" היא ניסתה להגיד את שמי אבל האוכל מילה את הפה שלה ."אוף נמאס לי מדניאל" אמרתי בגניחות לעבר נינה ולילה והחזקתי בזרועה ימין שלי ." אולי תגידו לו כבר?" נינה דיברה מתוך חשש אליי." אני לא יכולה.." אמרתי לה בעצב." טוב עזבו את זה עכשיו, איך היה?! , ראינו אותך עם נייל הורן ! על המסך" שמעתי את נינה צועקת בהתרגשות מרוב כל הענין, אבל אני ממש התפקעתי מפחד כשהבנתי שאני ונייל צולמנו והכל עבר על המסך שמקרינים שם חלק מהסרטונים, כנראה שזה הסיבה שכל הבנות התאספו מול המסך והתחילו לצעוק, חשבתי שזה היה בגלל מתקן מפחיד."מה? " עניתי לה בחוסר מודעות . "את ונייל ממש חמודים ביחד" לילה אמרה לי והרימה את גבותייה, כי לילה החברה המפרגנת , לא משנה כמה היא תאהב מישהוא ואני יקח לה אותו, היא תמיד תפרגן באופן מפתיעה ."אנחנו ממש לא חברים " אמרתי ללילה והתרחקתי טיפה." מה את מפחדת ? " נינה נכנסה לשיחה בתסכול . "תראי, יש לי את דניאל וזהו . "אמרתי לה בעצב והסתובבתי. " רגע, נו מה עכשיו ? דניאל? הפגע הזה?"נינה סובבה אותי ושיערה המטולטל עף על פניי ." אני לא יכולה להגיד לו די כבר" צעקתי על נינה בסוג של לחש."טוב.." נינה סיננה לאוויר וגירדה בזרוע שלה." יש עוד הרבה מתקנים בואו" לילה קטעה את השקט המציק ששרה ביננו. " היי " אמרתי ללילה ונינה וחיבקתי אותן." אתן חברות אמיתיות" אמרתי להם בעומק רב."ודרך הגב, מצאתי את חבר הילדות שלי !" צעקתי והתרגשתי מול נינה ולילה "באמת ? מי ?" לילה דיברה בחיוך והגומה שלה נחשפה."הארי, הארי סטיילס" אמרתי בחשש , כי ציפיתי שהן לא יאמינו לי ." ממש ! דיי !" לילה צעקה וחיבקה אותי חיבוק דוב ונרטבה ממני " זה נפלאה !" נינה עזרה לחיבוק להיות חיבוק יותר חזק וכולנו ציחקקנו באופן מצחיק, ולרגע הפסקתי לחשוב על דניאל , רק על הארי , החבר הכי טוב שלי מגיל 0 , אני חייבת לספר לאימא שלי . " נינה, את יכולה להקפיץ אותי הבייתה ? אני חייבת לספר לאימא שלי " אמרתי לה וקיוויתי לטוב." בשבילך ברור" היא אמרה לי וידייה הונחו על הכתפיים שלי " נו …" לילה זירזה את התהליך .
———————————————————————————————————–
"אימא !" פרצתי לבית בהתרגשות ." כן מתוקה ? ראיתי את אימא יושבת על הכיסא בדאגה." מצאתי את חבר הילדות שלי אימא! הבן של אן, את זוכרת ?" הלכתי לאימא והחזקתי בכתפיים שלה." זה נפלא ." היא אמרה והסתכלה לעבר הרצפה." אימא מה קרה?" שאלתי את אימא בעצב ואכזבה. בואי, שבי מתוקה." אימא דיברה אליי בעצב והצביעה על הכיסא.


תגובות (7)

~~

תקשיבי, אני כל היום על החיפוש עם השם של הסיפור הזה … את מחוייבת לעלות את ההמשך ולעשות פרקים ארוכים יותר !!
אאעאעאעא אני חייבת המשךךךך 3:
פליזושששש <3

30/07/2013 05:41

חחחחחחחח :-) אם אני חייבת לעשות פרקים ארוכים יותר אני יעשה ^^ ומזאת אומרת שאת על החיפוש עם השם של הסיפור? יעני מחפשת את זה.? כי אם כן-את מגנווווווובה
לאב יו <3 <3

30/07/2013 06:03

תמשיכי :)

30/07/2013 06:16

אעאעאעאע אהבתי זה לא מילה !!
אני מתה פה !!

אני דורשת המשך עוד היום !!!

30/07/2013 06:45

מהמהמהמהמה???????? אלוהיםםםםם את חייבת להמשיךך!! 3>
דחוףףף.עכשיווו.
נווו רציני השארת במתח אני חייבת לדעת את ההמשךך!! חח

30/07/2013 07:20

א.מ.ג!!!!מה קרה? מישו מת?התגרש?מה?
תמשיכי היום פליזזזז
לאב יו מיימיי (אוהבת?)

30/07/2013 10:41

לאבבבבב יווווווווווו <3

30/07/2013 11:54
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך