Mayange1D
פרק מפתיע , מקווה שאהבתם

דיסני לנד ובלונדיני – פרק 6

Mayange1D 01/08/2013 714 צפיות 8 תגובות
פרק מפתיע , מקווה שאהבתם

תקראו את הסיפור עם המוזיקה הזאת :
http://www.youtube.com/watch?v=LFhEBmNwX_E

״ תראי מתוקה , את יודעת שאבא, הוא עובד במקום מאוד מסוכן״ אימי התחילה להוציא את מילותיה שחששתי מהם כלכך , שהם בעצם אומרות ״ הוא מת, לכי להזדיין״ . כל כך כעסתי .״ הוא מת? הוא מת אימא?! , מי רצח אותו? ידעתי שאסור לו לעבוד שם!״ צעקתי בכעס והפכתי כיסא וכל עיני טושטשו מפני
העצב הגובר . עליתי למאלה במדרגות , והשתגעתי מרוב כעס .

״ לא אכפת לי!״ צעקתי בכעס והפכתי את שולחן האיפור שלי .לי אין חוקים .״ אבא!! חתיכת מניאק״ צעקתי לשמיים וניסיתי לחתוך את עצמי בנסיום קלוש .״ הא! אני לא יכול. לעמוד בזה כבר אבא! כל המשפחה שלי מתה! מתפרקת.״ צעקתי ופשטתי מעליי את הבגדים הרטובים שלי , והתחלתי לבעוט ברהיטים , ראיתיאת הדיסק של הלהקה וואן דיירקשן מונך על השולחן שלי עם מכתב יפה , זה מאבא .״ היי יפה שלי , אני יודע כמה את רצית את זה , ולא נתתי לך בגלל הבעיה הכספית שלנו , הייתי חייב כסף לבחור מאוד מסוכן, ולא החזרתי לו בזמן את הכסף, אז ידעתי שזה מה שיקרא , לכן הינה המתנה שלך , תגידי לאימא שאהבתי אותה , ודרך הגב אני הולך לפגוש את סמנתה למאלה , אל תדאגי לי, אוהב אותך, אבא . נ.ב תהני :-) ״ . קראתי את זה וכמע נפלתי על הרצפה . איך הוא מעז לתת לי דיסק ? אני מעדיפה את אבא לא את הדיסק הזה ! . קמתי בכעס מהרצפה ופתחתי את הדיסק והתחלתי לשבור אותו ולקשקש אליו .״ לא!!״ צעקתי כשגרוני חנוק ורגלי רועדות , קראתי את התמונה שהייתה מעל הדיסק ושפשפתי אותו על הרצפה .הייתה לי הרגשה שאימא שלי שומעת אותי , אז הפסקתי לצעוק וליבב , ופשוט התפרקתי על המיתה , נראתי נורא . שכבתי בחזייה ומכנס רטוב על המיתה שלי שכל גופי סרוט ועיניי דומעות .״ אבא, תודה״ אמרתי לשמיים ברוגע וניסיתי להרגיע את עצמי מאט .
״ מתוקה?״ שמעתי את אימ מבעד הדלת .״ מה?״ ניסיתי להיות נחמדה, אבל מבפנים הייתי כל כך שבורה , בעיקר שהמילים האחרונות אמרתי לאבא שלי היו .״ אני שונאת אותך״ , ההרגשה הזאת הורגת אותי מבפנים והיא פשוט תמשיך לאכול אותי כל החיים עד שאני יהרוג את עצמי, ובאותו רגע היה כל כך בהיר שאני יהרוג את עצמי בקרוב . ״ רוצה ללכת לקניון? נקנה לך דברים ?״ אימא הרהרה וניסתה להרגיע אותי .״ לא״ אמרתי לה בעצב והסתובבתי במיתה שלי .״ רק תסגרי את הדלת .שוב פעם הכעס שבר אותי ולקחתי מספריים וגזרתי את השיער הבלונדיני שלי , ראיתי את הטלטלים נופלים בלי הרף על המיתה שלי ונישארתי בעלת שיער קצר על המיתה שלי , עם פוני ארוך ושיער גזור , ״ אוף״ אמרתי בכעס והרמתי את השיערות שלי . הלכתי לעבר המראה , וראיתי בחורה , עם שיער קצר , ותמיד שנאתי בחורות עם שיער קצר .״ היי ״ אמרתי ברוגע אל תוך המראה ״ את מיילי סיירוס ? ״ שאלתי בכעס״ .״ הא כן?״ שאלתי את המראה בשנית ורציתי לפוצץ אותה .החזקתי את הראש שלי נוגעת בשיערות שלי והפוני הארוך שיצרתי ניצב על הפנים שלי . התיישבתי על המיתה ונאנחתי .״ אני לא יכולה להיות עצובה הרבה , אבל השיער שלי .״ אמרתי ברוגע ,״ מתוקה?״ שמעתי את אימא נכנסת לחדר עם מילקשיק שכמעט הפילה למראה שלי . ״ את כל כך יפה .״ היא אמרה בהתרגשות והניחה את המילקשייק , ממש התפלתי אלייה .״ כן…״ אמרתי בכעס והסטתי את עייניי מעלייה ונישכבתי על הכרית המלאת שיערות שלי .״ לילה טוב , אם את רעבה , אני יכין לך, אני מבינה שאת צריכה להיות לבד.״ היא אמרה לי ברחמים וסגרה את הדלת. עצמתי את עייני בקושי רב , עיניי השורפות והאלה שכוסו בצבע שחור , נהייתי מישהיא אחרת , נמאס לי , כולם אצלי במשפחה מתים , אחותי , סבא , סבתא , אבא … החלטתי לעשות שינוי , נמאס לי לחיות בצללים הכועבים של הפחד , אני הולכת להיות שונה, נמאס לי לעבחר התעללות בבית הספר , תחכו לי ..


תגובות (8)

חתיכת מפתיע הדבר הזה וואו !!

מחכה להמשך :)

01/08/2013 09:41

תמשיכי ודחוף!!!!!!

01/08/2013 10:38
~~

תמשיכי דחופפפפפ

01/08/2013 11:12

ווואו!! את פשוט מוכשרת!! אני לא יופתע עם בעוד כמה שנים אני יראה ספר שלך (:
את מהמממתתתת!!
והסיפור הזה מושלם!! אני ממש מתכוונת לזה!!
תמשיכייייייי!!!!!!!!!!! ♥

01/08/2013 12:16

יייאוו תודהההה מתה אלייכם <3 ושירז, את מהממת <333

01/08/2013 12:29

מההה??? אני כמעט בכיתי פה!! את יודעת איזה מהר קראתי את זה??
אני מכורה לסיפורים שלך- הם תמיד נגמרים בסוף מותחח!! ובכללי הפרק הזה מדהיםםם!!
וואו. פשוט אין לי מה להגיד!!
אלוהיםםםם תמשיכיייי ומהררררר!! 3> 3> 3>
את ממשיכה גם את 'שפתיים מלאות' כן??

01/08/2013 13:25

הפתעה עצומה…אני עדין מעכלת חח!!!!
תמשיכי דחוף זה ממש יפהP:
לאב יו xxx

01/08/2013 14:22

איזה מדהימות שזה משהוו איך אתן מפרגנווווווות <3 וכע אני ממשיכה את שפתיים מלאות , ועכשיו אני ממשיכה את הסיפור ;-)

01/08/2013 15:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך