ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת ^^

היי בנות אני יודעת שהמון זמן לא העלתי לכאן והבטחתי לעשות עוד וואן שוטים ודמייני אבל הפעם אני לא יעזוב אני ישתדל לעלות כמה שיותר כי התחלתי כיתה ח' ועבר רק שלוש ימים וכבר הוציאו אותי מהכיתה כתבו לי הפרעה יש לי להגיד עבודה של החופש שגם אותה לא גמרתי וגם יש לי מבחן על הראש ....

הקיצר חשבתי אולי אני יכתוב סיפור ^^ אני לא מומחית בזה ואני גם לא בטוחה שאצליח אבל אנסה כמו שאומרים "איך תדע אם לא תנסה?"

בנתיים לא צריך לכתוב לי תיאורים או דברים כאלה אני מבטיחה אני יתן הזמדנות ויודיע מראש מתי אבקש ממכן ...

ולילדה שהקדשתי לה מזה סורי ממש ממש סורי על האיחור הענקי :D בנתיים אני יעלה וואן שוטים כשיהיה לי זמן ותסיפור אתחיל לעבוד על עלילה בנתיים יש לי משו אבל אני מנסה להכניס כמה שיותר דמויות.. אז בהצלחה לי :)

דמייני הארי – מוקדש ל"היומניסטית סטיילס"

מקווה שאהבת ^^

היי בנות אני יודעת שהמון זמן לא העלתי לכאן והבטחתי לעשות עוד וואן שוטים ודמייני אבל הפעם אני לא יעזוב אני ישתדל לעלות כמה שיותר כי התחלתי כיתה ח' ועבר רק שלוש ימים וכבר הוציאו אותי מהכיתה כתבו לי הפרעה יש לי להגיד עבודה של החופש שגם אותה לא גמרתי וגם יש לי מבחן על הראש ....

הקיצר חשבתי אולי אני יכתוב סיפור ^^ אני לא מומחית בזה ואני גם לא בטוחה שאצליח אבל אנסה כמו שאומרים "איך תדע אם לא תנסה?"

בנתיים לא צריך לכתוב לי תיאורים או דברים כאלה אני מבטיחה אני יתן הזמדנות ויודיע מראש מתי אבקש ממכן ...

ולילדה שהקדשתי לה מזה סורי ממש ממש סורי על האיחור הענקי :D בנתיים אני יעלה וואן שוטים כשיהיה לי זמן ותסיפור אתחיל לעבוד על עלילה בנתיים יש לי משו אבל אני מנסה להכניס כמה שיותר דמויות.. אז בהצלחה לי :)

דמייני (וחשוב שתקראו תרציתי להוסיף ממש חשוב)

את והארי נמצאים בפארק מתנהגים כמו ילדים קטנים. שניכם החלטתם לעשות תחרות מי יכול לקפוץ הכי רחוק מהנדנדה. "אחד, שתים, ושלוש," את והארי קפצתם שניכם ואת בטעות עיקמת את הקרסול שלך כאשר פגעת בקרקע. לא עבר כמה רגעים והארי הבחין בכך ובמהירות רץ אלייך ותופס את הקרסול שלך. "הדר? את בסדר? אני כל כך מצטער, לא היינו צריכים לעשות את זה . את צריכה קרח, את צריכה שאני יקח אותך לרופא?" את חייכת וחשבת כמה חמוד הוא נראה כשהוא מודאג. את הסתכלת למטה אל קרסולך ונשכת את השפה שלך. "אני בטוחה שקרח יעזור לי" הוא הרים אותך בסגנון כלה ונשא אותך כל הדרך הביתה, הוא חבש את קרסולך ובשארית הלילה הוא חיבק אותך קרוב אליו עד שנרדמתם שתיכם.


תגובות (8)

זה בסדר אף אחד לא כועס נהיה פה עד שתחזרי אף אחד לא יעזוב אותך!

30/08/2013 03:33

נכון..!! ואת יכולה לעשות לי וואן שוט על זאיין??

30/08/2013 03:44

זה מושלם

30/08/2013 03:51

תודושי זה ממש יפה … סלחתי ^-^
אני מחכה שהסיפור יתחיל ואם אפשר להשתתף בו אני אשמח מאוד …
אוהבת 3>

30/08/2013 03:55

תולי מאליק בשמחה חח :) אני רק צריכה שם ואני יעשה לך ותודה בנות זה ממש נחמד מצדכן אני יודעת שדי אכזבתי וזה די ברור אני יעשה לך וואן שוט ואני ימשיך לעבוד על הסיפור ^^

30/08/2013 04:07

אני לא כועסת ^-^ וגם כן אף אחת לא כועסת ^-^
ככה מורים חחחחחח
ויצא מושלם!!!
ואת יכולה לעשות לי וואן שוט על לואי
אם כן א הנה תיאור
שם : שירה
גיל : כמו כולם
מראה : שיער מתולתל בצבע חום עם גוונים של כחול וקצוות סגולות עיניים כחולות ירוקות אפורות גומה בצד שמאל 3 עגילים באוזן ימין ו2 בשמאל יש לה קעקוע בכתף שכתוב עלי "i hate my life" ואפחד לא יודע מזה
אופי: מצחיקה שובבה חולה על ילדים עקשנית וביישנית מאד
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
וגם אוהבת לשיר (בלי שאף אחד שומע אותה) וגם אוהבת לשמוע שירים תוך כדי שהיא מטיילת והיא גם חותכת את עצמה ואפחד לא יודע מזה
וגם אמא שלה מתה כשאבא שלה דקר אותה מול העיניים של שירה
ואבא שלה אלכוהליסט ותמיד מרביץ לשירה ולאחים שלה
וכשהיא היתה בת 17 היא הלכה למשטרה ואבא שלה עכשיו בכלא
וסגנון לבוש: לא הולכת עם גופיות בגלל הקעקוע והיא לא אוהבת עקבים וחשוף

30/08/2013 04:11

חחח ייאיי תודה..!!! קוראים לי תהל

30/08/2013 04:12

חח שירה אם קראת את שאר הוואן שוטים שלי אני לא מבקשת תאורים אני ישמח לעשות לך כל מה שאני צריכה זה שם ומי שאת רוצה איתו אני יעשה לתהל אחד עם הארי ולך עם לואי וזהו להיום אני רוצה לגמור לפחות את פרק אחד X3

30/08/2013 04:20
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך