דיירקשנית [:
אני מצטערת שזה ייצא ככה מוזר אבל.. הממ.. תהנו?

דמייני על הארי סטיילס (:

דיירקשנית [: 05/07/2014 3625 צפיות 3 תגובות
אני מצטערת שזה ייצא ככה מוזר אבל.. הממ.. תהנו?

עוד בוקר רגיל בבית שלך ושל הארי.
הארי, כמובן, בסיבוב הופעות.
חתכת לעצמך קצת מנגו טרי במטרה לרענן אותך, התיישבת מול הטלוויזיה והדלקת אותה.
הטלוויזיה הייתה דלוקה על ערוץ הבידור E!
"ועכשיו בחדשות ערוץ E! :
סלינה גומז וג'סטין ביבר נראים קרובים שוב.
מה גרם לקים קרדשיאן לבכות במהלך הופעה של בריטני ספירס?
קייטי פרי מוציאה סינגל חדש ורומזת על שיתוף פעולה עם וויל.אי.אם.
ושערוריית הבוקר: הארי סטיילס בוגד בחברתו (השם שלך)?"
מה לעזאזל ?!
ירקת את כל המנגו שלך אל תוך הצלחת. לא האמנת.
חיכית בקוצר רוח לכתבה הזו, תוך כדי מנסה להרגיע את עצמך שיכול להיות סיכוי קטנטן שזה שקר, ושזו בעצם העבודה של כלי התקשורת.
"…כיידוע לכולנו, להקת הפופ המצליחה בעולם, וואן דיירקשן, נטשה את אנגליה הקרה לטובת סיבוב הופעות עולמי. היעד הנוכח: סידני, אוסטרליה. בזמניהם הפנוי, חברי הלהקה נחים בחדר המלון, יוצאים לים המקומי, מסתובבים בקניונים, אך לאחרונה נצפה הארי סטיילס יוצא מהמלון יחד עם הדוגמנית הצעירה, קנדל ג'נר. הם נצפו יורדים מהמלון יחד, אוכלים ארוחת בוקר במסעדה, והולכים לבית הקולנוע המקומי; אך לפי מה שזכור לי, להארי יש חברה לא? החברה-"
כיבית את הטלוויזיה
המתולתל המסריח הולך לשלם על זה, או-הו, כל כך לשלם על זה.
כל בת אחרת במקומך, הייתה מתקשרת להארי ובוכה את הנשמה שלה, אך לא את, את החלטת לעשות מעשה מתוחכם שייחזור להארי בהפוך על הפוך.
התקשרת ללואי, חברו הטוב של הארי וידיד שלך.
"הלו?" לואי ענה, ממורמר מעט.
"או, היי לואי, זאת אני. הערתי אותך?" שאלת.
"לא, לא, סתם רובץ לי על הספה וצופה בכדורגל."
"אה. תקשיב, אני ממש מתגעגעת להארי.. טוב, אתה מבין את זה כשאתה מתגעגע לחבר.. במקרה שלך חברה, כן? בקיצור, רציתי להפתיע אותו ולעלות על טיסה ישירה היום.. רציתי לשאול איפה אתם ומתי יש לכם הופעה נוספת על מנת שאוכל להגיע בזמן הנכון."
"או, זה נחמד מצידך, (השם שלך). אנחנו פנויים עד סוף השבוע, ואנחנו באוסטרליה."
"תודה, לואי" אמרת וניתקת.
*****
נחתת באוסטרליה, לאחר טיסה מעייפת ומייעקת שבה הקאת את הנשמה שלך בתא השירותים הקטן, הצפוף והמלוכלך.
נכנסת אל המלון שבו הבנים שוהים, עולה במעלית לקומה עשרים. בחיי, המלון הזה ענק.
כשהגעת, דלת המעלית נפתחה לרווחה וחיפשת את דלת מספר 954.
הנה היא.
הבטת בה, מעבירה את אצבעותייך על המספרים הקלושים.
לפתוח או לא לפתוח, זאת השאלה.
דפקת על הדלת. הדלת נפתחה, ובפתח עמדה הדוגמנית קנדל ג'נר, בהלבשה תחתונה בלבד.
על הספה שכב הארי, חולצתו זרוקה על הרצפה.
"או, את בטח מהשירות פה במלון. אני והגבר שלי ביקשנו קפה וקרואסון כבר מלפני עשר דקות." היא אמרה.
"שירות מהמלון? הגבר שלך?" הדגשת את המילים 'הגבר שלך', ובהישמע המילים האלו הארי קפץ מהספה בבהלה.
"(השם שלך)," הארי אמר בגמגום, "מה את עושה פה?"
"מסיבה ענקית, זה מה שאני עושה פה." אמרת והרגשת את הדמעות בעינייך, שרק רוצות לצאת החוצה.
"תשמעי, אני-" הוא אמר אך קטעת אותו:
"אני לא צריכה הסברים, הארי. לפעמים לראות ולא להאמין זה מספיק." אמרת, לקחת את המזוודה השחורה שלך והלכת.
"לא, חכי!" הארי צעק, את כבר היית בצד השני של המסדרון.
"הארי, עזוב את הז**ה הזאת וכנס לחדר." קנדל התערבה.
"את הרגע קראת לי ז**ה?" התקדמת חזרה אל עבר החדר.
"כן, כי זה מה שאני רואה מול העיניים."
"מוזר, קנדל, איך את מצליחה לראות את עצמך?" ירקת לעברה.
"אוו, תשתקי חתיכת כלבה." קנדל החזירה.
"מי שמדברת" אמרת וחזרת לצד השני של המזדרון.
ציפית מהארי שיאמר משהו, שייעשה משהו, אך הוא סתם עמד בשקט, מסתכל על הרצפה.
"תמשיך, תמשיך להתבייש. מגיע לך." אמרת והתקדמת אל עבר סוף המסדרון.
"הארי.. אתה יכול לבוא לכאן לרגע?" הסתובבת וראית שהוא רץ אלייך כמו משוגע.
"כן?" הוא שאל.
נישקת אותו נשיקה אחרונה, חיבקת אותו חיבוק אחרון, ולאחר מכן אמרת את המשפט האחרון ביניכם:
"אני לעולם לא רוצה לראות אותך שוב."


תגובות (3)

אוחחחחחחחחחחחחחחח זה עצובבבבבבבבבבבבבבבבבבב
אוף היה לי דמעות בעינייםםםםםםם

05/07/2014 21:01

עצובי :(
תעשי עוד אחד היום בבקשה, את פשוט כותבת מושלם!!!

05/07/2014 21:09

מהממם!
תמשיכייייי

31/01/2015 20:15
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך