Ashton's girl ♡
http://sketchtoy.com/49673624

איך? חייבת ללכת! ותענו על הקישור שנתתי

דמייני על לואי – מוקדש לשיילי ♥

Ashton's girl ♡ 05/09/2013 1428 צפיות 7 תגובות
http://sketchtoy.com/49673624

איך? חייבת ללכת! ותענו על הקישור שנתתי

מקווה שאהבת ^^ ♥

*את מדברת עם חברה שלך בטלפון*

"וואן. דיירקשן. בלונדון" חברה שלך אומרת לך.

"אז למה את מחכה?" את שואלת ומנתקת את השיחה. אתם נפגשות ברחוב הראשי, והנה את רואה את הדבר שחיכית לראות, האוטובוס האדום ואחריו הרבה מעריצים. אף אחד מהבנים לא היה שם, רק לואי.

את וחברה שלך רצות, את לא מוצאת אותה. את פוגשת את לואי ומחבקת אותו. המעריצות דוחפות אותך ונופלת לך שרשרת על הרצפה.

את קמה ומחפשת את חברה שלך. את מוצאת אותה בוכה, היא לא פגשה את לואי. את מלווה אותה לבית שלה וחוזרת לבית שלך. את פותחת את הטלוויזיה ורואה שמחר יש הופעה חיה של וואן דיירקשן בלונדון. אמא שלך אומרת לך ללכת לישון, כבר יותר מדי מאוחר. את נכנסת למיטה מאוכזבת מזה שאת לא תהיי בהופעה.

*בוקר*

את קמה מנסה לחייך, עד שהם מגיעים את לא תוכלי לראות אותם. את פותחת את הטלוויזיה. ההופעה התחילה עכשיו! את מסתכלת עליהם, הם מושלמים! את בוחנת כל פרט בגופם, אולי קעקוע חדש? או שהם הסתפרו? פתאום את רואה את השרשרת שלך על לואי!! את צורחת כמו משוגעת!

מאז כל הופעה לואי שם את השרשרת הזאת, הוא לא מוריד אותה. היום ראית ראיון והיית בהלם ממה שלואי אמר.

"לואי אתה שם את השרשרת הזאת כל הופעה! מזה מסמל?" שאל המראיין.

"את האמת, זה שייך למעריצה שפגשתי, היא נפלה והשרשרת שלה גם אז לקחתי אותה, היא עושה לי מזל, אני צריך להחזיר לה את זה" לואי ענה.

את פשוט חייכת והיית בהלם, כן, זאת באמת השרשרת שלך..

*כעבור כמה חודשים*

הוא עדין שם את השרשרת.. וואן דיירקשן מגיעים לפה היום!! ויש הופעה, ותנחשי מה? אמא שלך קנתה לך כרטיס! את הולכת להופעה. זאת הופעה פרטית!

"איך אתם רווקים? O: " נייל קרא את השאלה. את התחלת לצחוק כמו כל הבנות בקהל.

"אבל אני לא רווק!!" אמר זאין מחייך.

"את האמת, אנחנו חייבים חברה!" אמר לואי. את חייכת.

"טוב בואו נראה מי שאלה את השאלה" אמר הארי.

"אמילי רואק, שורה 35 כיסא 98" ליאם קרא וכל האורות היו על הילדה ששמה אמילי. את הסתכלת והחלטת גם לכתוב שאלה.

"אני אוהבת את הסטייל שלכם!!" קרא הארי.

"תודה" ליאם אמר משחק עם הגבות.

"קריס מלוגר שורה 178 כיסא 4" קרא זאין. את התעצבנת שאין את השאלה שלך.

"לואי, אתה מאוד אוהב את השרשרת שלי אה?!" זאין הקריא את השאלה ולואי צחק.

"שיילי לומאקס שורה 68 כיסא 45" לואי קרא ואת התרגשת!

"היי שיילי, מצטער!" לואי אמר בחיוך. את פשוט הסתכלת עליו.

*אחרי ההופעה*

פול ניגש אלייך ולוחש לך שלואי חייב לראות אותך. הדיירקשניות מסתכלות עלייך ופול ישר מרים אותך ורץ איתך. את מרגישה מוזר ומצחיק. את מגיעה למאחורי הקלעים. פול נעלם איפושהו. את אבודה לגמרי!! לפתע את רואה את לואי.

"אז אהבת את השרשרת?" שאלת.

"יותר אהבתי אותך" לואי אומר ומנשק את היד שלך.


תגובות (7)

יואוווווווווו זה כזה מושלםםם!!!!
כלומר…. זה מדהים!!
ומקורייי!!! אחד הרעיונות הכי טוביםםם!!
דיי איזה חמוד זהההה!!!!!! 0.0
וברור שתמשיכי את הסיפור חכמה… אהמ מתח אהמ!!!!
לאב יו פינגווין שנה טובהה!!! ♥♥♥

05/09/2013 12:01

זה כלכך מושלם אהובתיייייי:)
באלי גם אחד!!

05/09/2013 12:38

מיקי מאוסססס ♥♥
טובטוב אני ימשיך ^^
ונועה אני יעשה לך :c

05/09/2013 13:05

ליאל תודה שעשית לי וואן שוט!!!
הוא מדהים הורס משגע מקורי וכל דבר טוב בעולם הזה אין עלייך!

06/09/2013 04:57

זה דמייני ^^ חח ואיזה חמודה אתת!! ♥

06/09/2013 09:40

דייייייייייייייייייייי מה זה הדבר המושלם הזההה?!?!! זה מהמם!!! איך אהבתי את הרעיון הוא מקורי הוא וואו הוא פאשן הוא בלופ הוא בלאפ הוא בליפ (דיי התחרפנתי)
אהאהאהאה ואני הכי אהבתי את הסוף…:
"אז אהבת את השרשרת?" שאלת.
"יותר אהבתי אותך" לואי אומר ומנשק את היד שלך.
דיייייייייייי יובל ז"ל זה כזה מושלםםם!!! ♥•♥

11/09/2013 11:32

חיים שלייי ♥

12/09/2013 13:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך