דמייני על לואי ♥

sofia styles 09/03/2014 839 צפיות תגובה אחת

"דיי נימאס ליייייייייייי!!!!" אמרת כשיצאת מהכיתה בוכה ורצה לשירותים ברור שלקחת מחוגה וחתכת את עצמך כמה פעמים וחרטת על היד : למה אני עוברת את זה . בקטן בכית ואז שמעת צחוקים יצאת וניגבת את הדם שנישפך שאף אחד לא היראה "או.. מה קרה את בוכה למה יש לך נייר מסביב ליד ?" הסנוב של הכיתה אמר ואחרי 5 שניות הוא הוריד במהירות את הנירר מסביב ליד שלך ואז דם נישפך על הרצפה החזקת את היד והרגשת שאת חלשה לגמרי ראית שחור ואז היתעלפת………………….
………………………………………………………………….
"יופי היא מתעוררת על תידאגי גברת _______ (שם המשפחה שלך) " שמעת קול של בכי ופתחת את העיינים ראית שאת בבית החולים וראית בצד את אמך בוכה וראית נער שנראה מאוד צעיר לבוש כרופא ומחייך אלייך חייכת אליו וראית שיש לו עיינים כחולות יפות והוא היה מושלם !!
"אמא למה את בוכה?"שאלת אותה
"כי חתכת ואני חושבת שכדי שתלכי לפסיכולוג מאמי " היא אמרה
"ווהו זה מעולה אחותי פסיכולוגית היא יכולה לבוא מחר ב ארבע וחצי !" הדוקטור אמר
"תודה לואי מה הייתי עושה בלעדייך ! מזה גם זמר וגם רופא! " אמא שלך אמרה בחיוך קטן
ווהו השם לואי מוכר לך מאוד! רגע אלה וואן דיירקשן האלהה ברורר זה לואי המושלם הזה והוא הפייב של חברה שלך .
השעה הייתה 18:43 ויצאתם מהבית חולים למזלך הרגשת טוב יותר חוץ מזה שאת עוברת שנתיים בריונות וחתכת כבר פעם 50 ! וזה היה הכי עמוק שפעם שלישית כבר היית בבית חולים למחרת……………………………
עוד שעתיים את צריכה ללכת לבית טומילנסון אחרי שעתיים היתרגנת ולבשת חולצה נולת בצבע לבש שכתוב עליה ..: love you not forget! לבשת סקיני גינס בצבע כחול ונעלי אולסטאר בצבע שחור לבן ושתי צמידים של וואנדי לקחת מהחברה הכי טובה שלך כדי שלואי היראה את זה ושני עגילי פנינה בצבע לבן יצאת והגעת לשם אחרי 15 דקות דפקת בדלת ולואי פתח "היי" אמרת "היי ______ (השם שללך)." "אויי פאקק שחכתי שאת צריכה לבוא ושחכתי להיתקשר אלייך להגיד לך שאחותי נסעה ! סורי !!" לואי אמר "אהה טוב אני הלך.." אמרתי "לאא לא צריך בואי כנסי נדבר !
נכנסתי והוא שאל אותי כמה דברים .."אז בת כמה את?"
"אני בת 17 אני עוברת שנתיים בריונותולאף אחד לא אכפת רק אמא שלי מנסה להפסיק את זה כבר שנה וחצי והיא לא מצליחה ! "
"ווהו אני דווקא הייתי מקובל הייתי הליצן של הכיתה (:" הוא אמר כשישבנו על הספה
"אז בן כמה אתה?"
"אני בן 20 "
"ואתה כבר רופא???!!"
"כן צעיר ,נכון?"
המשך מחרררררר ביוששששששש


תגובות (1)

תמשיכייייי♥♥♥

29/03/2014 10:29
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך