עדן ^~^
מקווה שאהבתן את הדמייני ♥ ♥

דמייני על ליאם ♥

עדן ^~^ 06/08/2013 2209 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתן את הדמייני ♥ ♥

"דייי, נמאס ליי!" צעקת ויצאת מהבית בריצה. הארי רץ אחרייך, תפס לך את היד ואמר "את יודעת שזה לא תלוי בו ,הוא בלהקה ויש לו חלק חשוב!"
הארי אמר בניסיון להרגיע אותך "אני יודעת אבל נמאס לי ממנו!" צעקת "אני מבין אותך,אבל.." קטעת אותו "אתה מבין שאנחנו היום שנתיים חברים וכלום ! הוא לא מראה שאכפת לו ממני, הוא כל הזמן בחזרות , בהקלטות , בצילומים הכל חוץ מלהיות איתי!" הדמעות התחילו לצאת מעצמן.
הוא חיבק אותך ומשך אותך לכיוון הבית אבל מיד בכניסה התחרטת וישבת על המדרגות שבכניסה.
הוא שיחק לך בשיער והרגיע אותך. פתאום ראית אותו.. ראית את ליאם. הוא הסתכל על הארי בפרצוף של 'תשאיר אותנו לבד' , הארי הבין קם ונכנס לבית.
הסתכלת על השמיים , על הכוכבים הקשבת לשקט של חצות.
"___ , תביני אותי אני בלהקה יש לי חלק חשוב אני לא יכול להבריז ולשנות את הלו"ז איך שבא לי!" אמר והסתכל גם הוא לשמיים "ובגלל זה אתה לא מתייחס אליי ?!" אמרת והבכי התגבר "לא ברור שלא ! הייתי רוצה שהכל יהיה פשוט יותר אבל .. אני מפחד לפגוע בך! אני יודע שהעיתונאים יחשבו עלינו כל מיני דברים ימציאו שטויות אני לא רוצה שמה שיש ביננו ייגמר!" הוא התקרב ניסה לנגב לך את הדמעות "אני ממש מצטער, את באמת חשובה לי!"
הוא אמר, "קשה לי להאמין לך .." הזזת את ידו "אתה בכלל זוכר איזה יום היום?" הוספת והסתכלת לעיניו.
"אני .." הוא הסתכל לתוך עינייך ונכנס לבית.

הבנת לבד .. הוא לא זוכר.
קמת והתחלת לצעוד לכיוון היער. כל צעד רק הזכיר לך אותו. הגעת למקום הקבוע שלכם. הסלע הענק , המקום בו התנשקתם בפעם הראשונה , עץ האורן הגדול בו חרטתם את ראשי התיבות שלכם.
התיישבת על הסלע שלכם , זרקת אבן ועוד אבן לאגם. הראש שלך היה במקום אחר, היית שקועה בזכרונות.

"___ !! מה את עושה פה?!"
הסתובבת לכיוון הקול המוכר.
זה היה ליאם.
לא האמנת , מה הוא עושה פה?!
"מ.. מה *אתה* עושה פה?" אמרת "אני?! אני הלכתי להביא לך משהו ואת נעלמת" הוא התקדם אלייך "אני נעלמתי?! אני פשוט חשבתי ש.. להביא לי משהו?!" החלפת נושא "כן ! נכנסתי כדי להביא לך משהו ואת נעלמת .. ידעתי שאני אמצא אותך פה" הוא חייך. וכך גם את.
הוא החזיק לך את היד ומשך אותך אליו.
"אני .." הוא שם את היד מאחורי הראש. "אני רציתי לשאול אותך משהו" הוא אמר בשקט "לשאול אותי? מה רצית לשאול אותי ?" אמרת מסתכלת לעיניו "ממ .. כן .. אז .. את שאלת אותי אם אני זוכר איזה יום היום נכון?! אז כן , אני זוכר ! היום אנחנו שנתיים ביחד ! השנתיים הטובות ביותר בחיי.
אני לא יכול לדמיין את עצמי בלעדייך! את הכל בשבילי . ובגלל זה רציתי לשאול אותך .."
הוא כרע ברך והוציא קופסא אדומה מהכיס.
קפאת במקום .. לא יכול להיות ש..
"___ , התינשאי לי ?!" הוא אמר.
הכל נעצר לך פתאום, הדמעות רק ירדו ולא הצלחת לנשום.
"אני .." המילים התבלבלו לך במוח , החלטת לסכם הכל במילה אחת..
"כן !!" אמרת כמעט בצעקה. חייכת וחיבקת אותו חזק.

היום זה היום המאושר, היום שלך.
"ליאם, התיקח את __ לאישה?" הרב שאל (כן רב! ליאם התגייר בשבילך ^^)
"כן!" הוא אמר בהחלטיות .
"__ , התיקחי את ליאם לבעל?", "כן" אמרת והסתכלת אל ליאם, בעלך.
"אתה ראוי לנשק את הכלה" הרב אמר בחיוך.
ליאם התקרב ונישק אותך. הנשיקה הראשונה שלכם כבעל ואישה ♥


תגובות (5)

ערעאעאעאעאעאעאעאע ברוואאארררר שכןןןן !!!
אחד הדמייני המושלמים שקראתיייי
תעשי עליי ועל האזה
שם אור
חחח רק אם את יכולה

06/08/2013 15:59
~~

איזה מושלםםםם !
תעשי לי עם הארי עם השם יובל …
לא. יוו

06/08/2013 16:05

ממש ממש ממש תווודה !! (:
לאב יוו גיירלס ♥

07/08/2013 05:35

כשהיו תגובות לדמייני של אור , אניי אעלה גם דמייני לך סלינטורית – יובל (:

07/08/2013 05:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך