directinor--forever
אין לזה המשך אבל אני תמיד יכולה לעשות עוד כאלו! אתן יכולות לכתוב לי בתגובות תיאור ואני יעשה לכן דמייני במיוחד!

דמייני על 1D החתיכים ההורסים

directinor--forever 07/06/2013 882 צפיות אין תגובות
אין לזה המשך אבל אני תמיד יכולה לעשות עוד כאלו! אתן יכולות לכתוב לי בתגובות תיאור ואני יעשה לכן דמייני במיוחד!

את והארי חברים כבר שנתיים , אבל את מתחילה להרגיש שהוא לא משקיע בך מספיק בחודשיים האחרונים . הוא תמיד עסוק , וכל פעם שאת מתקשרת אליו בשביל לקבוע פגישה הוא לא יכול .
את מרגישה שכבר נמאס לך ואת מרגישה שהוא פשוט לא אוהב אותך יותר .
את מחפשת את המספר שלו באנשי הקשר באייפון שלך , ומוצאת את המספר שלו תחת השם "אהבת חיי ♥" .
את מחייגת אליו ומחכה בסבלנות שהוא יענה .
"יעלוש ! היי , מה שלומך?" נשמע קולו הצרוד של הארי מתוך המכשיר .
"הכל מעולה , מה דעתך על דייט הערב ?" שאלת בקולך המתחנן .
"אהממ .. א.. אני מצטער.. אני.. אני לא יכול היום…" גמגם .
"טוב… לא משנה , ביי …" אמרת וניתקת את השיחה.
נשכבת על מיטתך בעגמומיות והתחלת לבכות אל תוך הכרית .
הרגשת כ"כ נורא עם זה שאהבת חייך לא מחזיר לך אהבה , וחשבת על לעשות את הנורא מכל – להיפרד .
קמת ממיטתך ועזבת את הכרית סחוטת הדמעות , והלכת לשטוף את פנייך בטרם יצאת מביתך .
החלקת אל תוך הכפכפים הקלילים שלך , יצאת מביתך וצעדת במורד הרחוב לכיוון ביתו של הארי .
כשהגעת דפקת על הדלת שלוש פעמים בעצבים , ולא הקשת את הנקישה שלך ושל הארי – שתי נקישות רצופות , ואחת בודדה .
"מי זה כבר יכול להיות ?" שמעת את קולו של הארי בטרם פתח את הדלת.
"היי , הארי" אמרת בקרירות והבעה רצינית על פנייך .
"יעל ?! מה את עושה פה ?? לא קבענו כלום , ו … אני פשוט לא מוכן …" הוא גמגם , ויכלת לשמוע על קולו שאת לא רצויה כרגע בבית שלו .
" החלטתי להפתיע אותך , הרי אני החברה שלך , מה לא ככה ?" ענית לו , והוא חייך חיוך אומלל .
נכנסת לתוך ביתו והתחלת להרים את הכריות , להסתכל מתחת לשולחנות ולכיסאות ולחקור את כל הבית .
"איפה היא ?! אה ??" נעמדת מול הארי וצרחת עליו .
"מה!? על מה בדיוק את מדברת ?" שאל הארי עם פרצוף מבולבל .
"אתה יודע בדיוק על מי אני מדברת! הזאתי שאתה בוגד בה איתי!!!" צרחת ודמעות עמדו בעינייך .
הארי פתח את פיו בכדי לדבר אך את קטעת אותו .
"לא! אל תגיד שום דבר !! רק תראה לי איפה היא !!!" הדמעות פרצו מעינייך והתחלתילמרר בבכי .
"אני לא בוגד בך , מאיפה הבאת את השטות הזאת?!" הארי היה מופתע .
" מאז שאתה בקושי מדבר איתי ! " צרחת עליו ויצאת מהבית שלו בריצה .
רצת לביתך והלכת לישון , ככה לפחות לא תרגישי כלום .
האייפון שלך צלצל מלא פעמים אבל את השתקת אותו כי ידעת שזה הארי .
עצמת את עינייך ושקעת בשינה עמוקה.
~ בוקר ~
התעוררת בשעה 11:00 בבוקר ומשום מה עדיין היית עייפה .
היית נסערת מהמריבה שלך עם הארי אמש .
החלקת אל תוך נעליי הבית שלך וצחצחת את שינייך .
הלכת לסלון העיניים חצי סגורות ופתאום התנפלו עלייך גל של אנשים וצרחו "הפתעה!!!" .
" עדיין בוגד בך ? " הגיע הארי ונישק אותך נשיקה חמימה על שפתייך .
" אז בזה הייתי עסוק כל הזמן הזה? בלתכנן את ה… יומולדת שלי ! שכחתי שהיום זה יום ההולדת שלי ! הו הארי אני כ"כ מצטערת , לא הייתי צריכה להאשים אותך סתם !" התנצלת בפניו והוא חיבק אותך חיבוק אוהב ולחש באוזנך : " זה בסדר " .
" אני אוהבת אותך " אמרת לו .
" גמאני אוהב אותך " ענה הארי ונישק אותך נשיקה ארוכה ונעימה כזו , שכ"כ התגעגעת אלייה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך