מקווה שאהבתם את הפרק..

האהבה הסודית שלי(סיפור על 1D)-פרק 2- דייט..

05/01/2013 970 צפיות תגובה אחת
מקווה שאהבתם את הפרק..

"מה זאת אומרת לא??" הוא שאל המום "אני..אני..אני מצטערת" אמרתי בהיסוס "לא זה בסדר,זה קצת מוזר.." הוא אמר מבואס "אני מצטער" התנצלתי בפעם השנייה,כולי סמוקה מבושה "אין לך על מה להתנצל.." הוא אמר,מנסה להסתיר את העצב שלו "אני מצטערת.." חזרתי בפעם השלישית "זה בסדר,אבל למה?" הוא שאל "מפני שאתה מבוגר מדי.." הסברתי "אני בן עשרים,זה מבוגר??" הוא שאל ונבהלתי "לא,אבל אני בת 17,זאת אומרת 16 ועשרה חודשים,זה הפרש רב.." אמרתי במהירות,ללא עצירה "סליחה.." הוא אמר בעצב, "טוב,אני חושבת שאלך.." אמרתי וברחתי מביתו..
~כעבור שבוע~
התעוררתי בבוקר והלכתי לצחצח את שיניי,לבשתי בגדים לחזרות כפי שהורו עליי,שורט ג'ינס,חולצה כחולה קצרה עם סמל של סופרמן,נעלי ספורט כחולות וכובע סוואג של סופרמן.לקחתי בתיק שלי חליפה למקרה שאצטרך להחליף בגדים..
הלכתי לחזרה הראשונה,סוף סוף! חיכיתי כל כך,כעבור חצי שעה הגעתי,נכנסתי לסטודיו,הייתי שם לבד עם חברי הלהקה "למה אנחנו לבד?" שאלתי וארבע רקדניות נוספות נכנסו לסטודיו..
בסוף החזרות דני ניגשה לזאיין "היי זאיין,אתה רוצה להיפגש היום?" היא שאלה בקול נשי מדיי "אה.." הוא אמר ובאתי אליהם מהר "אבל זאיין,חשבתי שניפגש היום למה שביקשת שבוע שעבר.." אמרתי,הבנתי שמשהו בבקשתה פסול, הוא חייך חיוך ענק וגם אני אבל דני התעצבנה, "הן מנסות להוציא ממכם כסף,היזהרו" לחשתי לזאיין..
הוא הלך לכל חברי הלהקה ואמר להם משהו,חייכתי לעצמי,כנראה שבאמת רציתי לצאת איתו,אבל אסור לי,הוא גדול מדי..
חזרתי לביתי והתכוננתי לדייט שלנו,הלב שלי רטט שחשבתי על זה,אחרי חיפושים ארוכים בארוני בחרתי שמלה קצרה,התאמתי לה זוג נעלי עקב. התקלתי ולבשתי את הבגדים,ייבשתי את שערי והתאפרתי..
זאיין הגיע לביתי בשעות הערב המאוחרות "שלום" הוא אמר ופתח את דלת המכונית שלו,נכנסתי,והוא נשק ללחיי,ונסענו,הגענו לביתו,אך לא נכנסנו,הוא הוביל אותי לבריכה,ושם היה פרוס סדין וסליסלה עליו,התיישבתי שם בעדינות והוא חלץ את נעליי "זאיין?" שאלתי בלחישה,הייתה אווירה של רומנטיקה..
הוא פתח את הסליסלה והוציא משם עוגת תותים וגבינה,הוא מזג שני כוסות שמפניה,והביא לי כוס ומזלג "אסור לי.." אמרתי והרחקתי ממני את הכוס "זה ללא אלכוהול" הוא אמר,התלנו לאכול את העוגה "היא מדהימה" לחשתי והוא חייך "לא כמוך.." הוא מלמל,אחרי שגמרנו לאכול הוא זרק עליי שקית,פתחתי אותה,היה שם בגד ים,ביקיני,כחול. "תלבשי אותו" הוא ביקש,והלכנו שנינו להחליף לבגדי ים, אחרי מספר דקות חזרנו שנינו ונכנסנו לבריכה,המים היו מחוממים,הוא התקרב אליי ונשך שפתיים,הוא חיבק אותי,זה היה רגע מושלם ,הוא חיבק אותי במותניי,והתקרב עם ראשו,חיבקתי את צווארו, פתאום שפתיו נחתו על שלי,הוא נישק אותי בצורה מושלמת,גורם לי להתאהב בו!!


תגובות (1)

גאדדדדדדדדדדד המשךךךךךך

06/01/2013 06:57
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך