מקווה שאהבתן את הפרק, אוהבת אתכם (:

האהבה הסודית שלי(סיפור על 1D)-פרק 2-תחליטי כבר!

06/01/2013 823 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן את הפרק, אוהבת אתכם (:

התנתקתי מזאיין "מה קרה?" הוא שאל בלחישה "אסור לי" לחשתי והרכנתי ראשי "למה?" הוא שאל ופניו התעצבו "אני קטנה מדי" אמרתי אך הוא לא הרפה,הוא נישק אותי שוב,נהנתי מהנשיקה,זה נראה שבכל נשיקה הוא משקיע את כל אהבתו..
הוא התנתק ממני וחייך,ליטף את פניי ונראה מוקסם..
~מנקודת המבט של זאיין~
זה לא הגיוני,איך מכל הבנות דווקא היא בלטה במיוחד,משהו בעיניה מרגיע אותי,משרה אוירה של 'האחת' אני אוהב אותה, ליטפתי את פנייה,מוקסם מהן,התחלתי לשיר לה "summer love" השיר האהוב עליי,היא חייכה את חיוכה המתוק,אני יודע שהיא עוד ילדה,אבל היא מושלמת!
יצאנו מהבריכה והתגבנו,היא ניגבה את שערה,ואני חשבתי לעצמי "את הילדה הזאת לא אעזוב לעולם!"
~חזרה לנקודת המבט של אלה~
עליתי לישון,מלאה חששות ורגשות לא פתורים..
קמתי בבוקר,לאחר לילה ללא שינה,התלבשתי ואכלתי ארוחת בוקר מהירה עם הורי ומיהרתי לחזרות, הגעתי לשם והסתכלתי על זאיין,הוא דיבר עם אחת הרקדניות,וכששם לב שהגעתי הוא חייך וניגש אליי "היי לאב" הוא אמר וחיבק אותי "היי, אמרתי ביובש והלכתי למקומי,התחלנו לרקוד,אך חזרות איתם זה ממש לא ריקוד,הם כל כך מצחיקים!
בסוף החזרות,ניגשתי לדלת,אחרונה אך יד משכה אותי פנימה,זאיין סגר את הדלת "למה את מתעלמת ממני?" הוא שאל "זאיין,כבר אמרתי לך,אני קטנה מדי,עזוב אותי!" אמרתי בכעס "אז למה יצאת איתי לדייט?" הוא שאל מתוסכל "כי רציתי שתניח לי,במשך כל השבוע שלחת לי הודעות והתקשרת.." אמרתי "אז תחליטי!" הוא אמר "סליחה זאיין" אמרתי ויצאתי..

ככה עבר כבר שבוע,התעלמות מוחלטת מצידי וניסיונות כושלים שלו..
"את לא יכולה לעשות לי את זה" הוא צעק "תירגע" השבתי "את משגעת אותי" הוא אמר ותפס בצווארי,במהירות הוא הצמיד את פניו לשלי ונישק אותי,התנתקתי ממנו,והייתי המומה "אתה נורמלי??" שאלתי בבהלה "את הלא נורמלית מבין שנינו" הוא אמר "אה באמת" אמרתי ובדיוק נייל נכנס,נישקתי אותו נשיקה ארוכה מספיק כדי למוטט את זאיין "וסתם שתדע,אתה מנשק גרוע!" צעקתי לזאיין..


תגובות (6)

ממש יפה תמשייכיי ותקראי את שלי העלתי פרק חדש

06/01/2013 10:56

תממשייכייי זה ממש יפהה. :)

06/01/2013 11:00

אהבתי (:

06/01/2013 11:12

ניראאלך שאת לא מממשיכה !!!

06/01/2013 12:07

תוודה רבה נסייכות!!
אני אמשיך מחר (:

06/01/2013 12:29

תוודה רבה נסייכות!!
אני אמשיך מחר (:

06/01/2013 12:29
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך