מקווה שאהבתן,אם יש בעיה בדמויות החדשות או הוספה ,תדברו איתי (:

האהבה הסודית שלי(סיפור על 1D)-פרק 3-אמת או חובה,דמויות חדשות (:,תיקון..

08/01/2013 627 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתן,אם יש בעיה בדמויות החדשות או הוספה ,תדברו איתי (:

"אלה,מה עשית?יש לנייל חברה!" אמר זאיין,והחזיק את דמעותיו "סליחה נייל,אני מצטערת,לא ידעתי" לחשתי "זה בסדר" נייל אמר ויצא "מה עשית?" צעק זאיין ומספר דמעות זלגו על לחיו,גם אני נשברתי והדמעות התחילו לצאת..
"זה הכל באשמתך!" אמרתי ודחפתי אותו "זה באשמתך,תפסיקי לשחק איתי!" הוא צעק ודחף אותי,נפלתי לישיבה,אך תפסתי בחולצתו והוא נפל איתי "מה עובר עלייך?" שאלתי מפוחדת "למה יצאת איתי לדייט,את גרמת לי להתאהב בך.." הוא לחש,מתוסכל "זה אתה!זה אתה שגרמת לי להתאהב בך!" לחשתי,מרגישה סתומה שאמרתי את זה בכלל,ללא רשות,שוב נישק אותי זאיין, "תפסיק" ביקשתי וניסיתי לזוז אך הוא חסם אותי,רציתי לקום "תסתכלי לי בעיניים ותגידי שאת לא אוהבת אותי" הוא אמר,מציב אתגר בלתי אפשרי, "די זאיין" אמרתי וזזתי,הוא הרפה ממני.

"היי אלה,אנחנו עורכים היום מסיבה,תבואי" אמר הארי מחלון מכוניתו "בסדר,אבוא" אמרתי והלכתי,הגעתי לביתי,הורי לא היו שם,קיבלתי הודעה בה מפורטים פרטי המסיבה "היום בשבע.." מלמלתי,ישבתי בסלון וצפיתי בטלוויזיה,בשעה חמש הלכתי להתקלח,התעטפתי במגבת והלכתי לחדר הארונות,עמדתי מול המראה הגדולה ומדדתי בגדים,בסוף בחרתי את זה:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=68235491 ,סידרתי את שערי ונסעתי אל המסיבה,היא הייתה בביתו של הארי/
הגעתי,הכל היה מדהים אבל לא הכרתי שם המון אנשים,ניגשתי לבנים,הם היו עם חברות שלהם, "שלום אלה" אמר ליאם "שלום.." השבתי "היי אלה,אני קורל,חברה של נייל" אמרה מישהי בעלת שיער חום ועיניים כחולות מדהימות ולחצה את ידי "שלום" השבתי "אני שיין,חברה של ליאם" אמרה מישהי בעלת שיער בלונדיני מתולתל ועיניים ירוקות "אני עדן,חברה של לואי וזאת אור,החברה של הארי" אמרה מישהי יפה בעלת שיער שחור ועיניים בצבע דבש בעודה מצביעה על מישהי בלונדינית ועיניים כחולות אפורות, כולן היו ממש יפות,מה זאיין מוצא בי בכלל??
חיבקתי את כל הבנים והבנות חוץ מזאיין כי הוא לא היה שם..
הלכתי לעבר רחבת הדיג'יי והוא עמד שם,זאיין.
הוא ראה אותי ובמהירות הצמיד אליו מישהי ונישק אותה,במשך כל הנשיקה הוא הסתכל אלי..
במשחק הזה שניים יכולים לשחק!
הלכתי לרחבת הריקודים,המון רקדו,בחור אחד שרירי חייך אליי,בד"כ הייתי מתעלמת ממנו אבל הפעם ממש לא!


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך