shinee

shinee 24/12/2013 887 צפיות אין תגובות
מצטערת שלא כתבתי הרבה זמן כי הייתי צריכה ללמוד למבחן בהיסטוריה סורי
נ.ב סורי שוב

ואזזזזזזזז קמתי בבוקר התלבשתי הערתי את כולם נכנסתי לחדר של אביגיל ראיתי אותה בוכה אמרתי לה "מה קרה חיים שלי יפה שלי" היא אמרה לי "חלמתי חלום נורא אבל לא משנה" אמרתי לה "אצלי אין דבר כזה לא נורא תספרי כי אני לא יעזוב אותך" היא אמרה לי בגמגום "חלמתי שאת עושה תאונה ומתה" הייתי המומה ואמרתי לה "אל תדאגי לא יקרה לי כלום עכשיו קומי בואי" הערתי את קייטי הכנתי לה שוקו ישבתי בחצר אם כולם קי בא וישב לידי חייך אלי חייכתי אליו בחזרה ההסעה הגיע יצאנו להסעה נסענו לעבודה ראינו בחלון את עושה תחרות אם מינהו מי מגיע יותר מהר לעבודה הם נסעו בכביש המהיר כמו משוגעים הגענו לעבודה לפני שנכנסנו לחדר ג'וש בא ואמר "בנים ובנות תקשיבו התבלבלנו בחדרים שלכם החדרים שלכם זה באמצע המסדרון לא בתחילתו" נכנסנו לחדר החדש הוא היה יותר טוב איך שנכנסים זה מקום ענק יש מראות על כל האורך של הקיר יש חדר הקלטות מטבחון קטן ושירותי זה היה יותר טוב מהקודם ג'וש אמר לנו "בנות קבענו לכם הופעה לעוד יומיים כל הסרטונים שמראים בהופעה כבר הספקנו נכון יופי" אמרתי לו "ג'וש סתם בשביל לשאול כמה כרטיסים נמכרו כאילו כמה אנשים יהיו בהופעה שקנו כרטיסים" הוא אמר לנו "כולה 40.000 אנשים ונשים הולכים לראות אותכם" אמרתי לו "כולה זה מה שאתה אומר ואיך זה שאוהבים ומעריצים אותנו למרות שאנחנו לא הבנות האמתיות" הוא אמר "היה לא מזמן מפגש מעריצים שלכם המעריצים והמעריצות אמרו שזה לא משנה להם הם אוהבות אותכם מאוד עוד כשהייתם בלונדון" שמחתי לשמוע את זה אז ג'וש אמר "בואו נוסעים לאולם כי אין עוד הרבה זמן כולה יומיים" הגענו לאולם הוא היה ענק זה כאילו יש את הבמה ומהבמה יוצא עוד איזה 4 במות אחרות התאמנו שמה הבנים גם באו אתנו כל הבנים ישבו בכיסאות של האולם אבל למעלה רחוק הם דברו על כמה שכל אחד אוהב את החברה שלו קי סיפר איך הוא הציע לי חברות ואז ג'וש קרא להם ברמקול לרדת לבמה אביגיל הייתה נרגשת בכול זאת הופעה ראשונה מי לא התרגש בזמן שלנו העולם השתדרג אז היה בטלוויזיה ערוץ מיוחד שאם יש הופעה חיה באיזה מדינה כל המדינות יכולות לראות את זה בשידור חי אז כאילו זה אומר שכל ישראל הולכת לצפות בנו חזרנו בשעה 8 הביתה כי התאמנו אכלנו שתינו עליתי להתקלח גם קי אחרי ירדנו כולם לסלון אני דברתי אם אמא שלי בישראל השעה הייתה 8 בבוקר אז ככה שלא יצא לנו לדבר הרבה אמרתי לה שקי הציעה לי חברות היא שמחה היא בקשה לדבר אם קי היא אמרה לקי שישמור עלי ושלא יפגע בי סיימנו לדבר אם אמא שלי פתאום ראינו את אביגיל וקנדל מתנשקים כולנו צעקנו להם "היי מה הלו מה קורה" הם צחקו וגם אנחנו אחרי זה כל אחד עלה לחדר שלו אני וקי שכבנו במיטה ודיברנו עד שנרדמנו