shinee

נ.ב תנו תגובות

עונה 1
פרק 8
ואז הוא התקרב אלי והתחיל לגעת בי ולמשוך אותי אליו התחלתי לצעוק הצילו! כולם לא הבינו מי צועק פתאום קי ראה אותי בוכה ושמישהו מושך אותי קי רץ ודחף אותו האיש נתן לקי בוקס קי נפל על הרצפה קי קם והתחיל להרביץ לו הוא וכל הבנים כולל חברים של אביגיל הם תפסו אותו והזמנו משטרה המשטרה עצרה אותו השוטר אמר לנו "זה אנחנו מחפשים אותו כבר חודש" אני פחדתי לדבר בכלל "יורד לך דם מהאף קי" השוטר אמר אמרתי לשוטר בקול בוכה "זה בסדר אני יטפל בו" השוטרים הלכו עלינו הביתה לבית שלנו לא של הבנים עליתי לחדר שלי עם קי והתחלתי לטפל בפצע של קי אמרתי לו "תודה ששמרת עלי מהאיש הזה" הוא אמר "שטויות אני מוכן לעשות הכול בשביל מי שאני אוהב" חייכתי אמרתי לו "עדיף שאני לא יגיד את זה לאימא שלי אחרי זה היא תלחץ ותבהל כי זה קרה לי פעם שהייתי קטנה שמשהו עשה לי את זה" הוא אמר לי "אל תדאגי יפה שלי יותר אף אחד לא יגע בך" סיימתי לטפל לו בפצע ושמתי לו פלסטר קטן הבנים היו אצלנו קצת ואז הם הלכו הביתה עלינו לחדר לישון כל אחת בחדר שלה בבוקר קמנו התארגנו לעבודה שתיתי נס ישבתי בחצר על כיסא והתקשרתי לקי הוא ענה לי אמרתי לו "מאמי קמתה" הוא אמר לי "כן חיים שלי קמתי אני מאורגן אני יוצא לעבודה" אז אמרתי לו "טוב מאמי אני גם יוצאת ביי" ונתקנו הבנות ירדו למטה ויצאנו מהבית נכנסתי לאוטו שלי וכל הבנות כל אחת לאוטו שלה הגענו לעבודה ראינו את כל הבנים כולל קנדל וחברים שלו ג'וש בא ואמר לנו "יאללה היום טסים צריך להספיק לסיים" התלבשנו והתחלנו המשכנו את הקליפ מאיפה שעצרנו ואז תוך כדי שמתי לב שבאו מהטלוויזיה סיימנו את הקליפ שמחנו קפצנו שסוף סוף סיימנו באו אלי מהטלוויזיה ושאלו אתי "זה נכון שכולכם טסים לקוריאה" אמרתי "כן זה נכון אנחנו נוסעים לקוריאה אבל אנחנו מדי פעם נחזור לבקר" שאלו אותי "מה את הולכת לוותר על זה שאת זמרת ודוגמנית" אמרתי "לא בחיים לא אבל אני טסה אם האמרגן שלנו שכך אנחנו נהיה גם שם דוגמניות מצליחות" ואז הלכנו והם המשיכו לשאול אותנו שאלות אז אמרתי למראיין "סליחה אכפת לך אנחנו צריכים ללכת הביתה לקחת מזוודות וללכת לשדה תעופה" הלכנו לבית של הבנים הם לקחו את המזוודות שלהם ואז נסענו לבית שלו לקחנו את המזוודות שלנו לי היה 3 מזוודות ותיק אחד על הגב גם לשאר הבנות טסנו במטוס פרטי את המכוניות של כולם שמו בבטן המטוס שהגענו כבר למטוס לפני שעלינו רצו אלינו אנשים מהפפרצ'י השגנו אותם ועלינו מהר למטוס כדי ליסוע לקוריאה זה לוקח יום שלם אני ישבתי ליד קי הוא הוציא את הטלפון שלו ואת האוזניות הוא שם לי אוזניה באוזן שם לו ושמענו שירים אחרי כמה שירים הוא שם את השיר hello ואמר לי השיר הזה מוקדש לך אמרתי לו "תודה" והסמקתי וכבר הגיע כבר הלילה והלכנו לישון ואז