לשים תמונה של ירדן ?
תגיבו :)

האהבה שלי פרק 2 (1D)

30/04/2013 1017 צפיות 5 תגובות
לשים תמונה של ירדן ?
תגיבו :)

"רגע.." אמר לואי "מה?" שאלה אותו המורה "הגיטרה שלי הנחתי אותה פה…" אמר והסתכל ימינה ושמאלה "הנה" אמרתי וקמתי ממקומי להביא לו הוא הושיט לי יד ונתתי לו אותה הוא נגע בי ועברה בי צמרמורת ניסיתי להסתיק וחיבקתי את גופי עם היידים "קר לך?" לחשה נועם " כן קצת " עניתי "בנות שנבחרו לטוס את הזמנים של החזרות נקבע בשיעור הבא עם הבנים ואני מקווה שתצליחו בחייכם!" אמרה המורה בחיוך 'תמותו!!!!!' צעקתי בלב , זה החלום שלי!! איך יכולתי להחמיץ הזדמנות כזאת , זה החיים שלי האהבה שלי , אני חייה בשביל זה!! "טוב בנות קדימה לעמוד בשורה!" אמרה המורה , אם אני לא טסה אני לא רוצה להשתתף … דמעות חנקו את גרוני זה החלוםם שלי!! לקחתי את התיק שלי והדברים שלי ויצאתי " לאן גברת ירדן ?" שאלה המורה בדיוק שעמדתי עם הגב אלייה , הסתובבתי אלייה ואמרתי " מקום אחר.. שהוא לא פה.." ויצאתי , שלפתי את הטלפון וחייגתי לאימי
"אמא בואי לקחת אותי" אמרתי "למה יפה שלי רק 18:15?" שאלה בקול הנעים שלה שמרגיע אותי "ככה אמא אני אספר לך באוטו" אמרתי מנסה לעצור את הדמעות "טוב נסיכה אני בדרך" אמרה וניתקה "ירדן!" שמעתי צעקה והסתובבתי לאחור זאת הייתה נועם "ירדן.." אמרה לי והתיישבה ליידי "מה?" אמרתי עצבנית "למה את כועסת עליי??" שאלה "אני לא כועסת עלייך , אני כועסת על .. על לא יודעת!" צעקתי "אם את לא רוצה אני לא אסע.." אמרה וליטפה את ראשי "לא.. אל תוותרי על החלום שלך בגללי…" אמרתי "אבל זה מרגיש לי רע לעשות לך את זה" אמרה והתיישבה ליידי "אני יהיה בסדר…" אמרתי "אני נכנסת רוצה לבוא?" שאלה "לא אמא שלי עוד דקה פה תגידי למורה שהלכת ושאם היא רוצה שתעיף אותי במילא זה לא ישנה לי כלום .." אמרתי וסידרתי את שיערי מאחורי האוזן "ירדני.." אמרה ואמא שלי בדיוק הגיעה צפרה עם האוטו "אני הולכת.. " אמרתי וקמתי לא נתתי לה חיבוק ולא נשיקה פשוט הלכתי .. נכנסתילאוטו עצבנית וסיפרתי לאמא שלי הכל " חומד .." אמרה וליטפה את ראשי "מה" אמרתי "יהיוו לך עוד הזדמנויות " אמרה וחייכה "לא אמא לא יהיו לי , זה הגיל.. רק אם הייתי יכולה לרקוד קצת יותר טוב.. הלהקה שאני הכי אוהבת הייתה שם מה החמצתי !!!" צעקתי "די תרגעי.." אמרה אמא וחנתה בחניית הבית "עזבי אותי אמא!" צעקתי יצאתי מאוטו וטרקתי את הדלת .. רצתי הביתה במהירות ועליתי לחדר שלי וטרקתי גם אותו נכנסתי למיטה ובכיתי לתוך הכרית היה לי צלצול טלפון ~ענבר~ "הלו?" אמרתי בקול של בכי "ירדניי מה יש לך??" נבהלה "כלום חיים שלי כלום…" אמרתי מנגבת את הדמעות "עכשיו אני באה אלייך ביי" אמרה וניתקה נכנסתי לכרית שוב ובכיתי "ירדני קומי.." זה היה הקול של ענבר "ענברי.." אמרתי וחיבקתי אותה "מה קרה אהובתי ?" שאלה וליטפה את ראשי , סיפרתי לה הכול "את ראית אותםם במציאות!?!?" שאלה בהלם "כן.." אמרתי וצחקתי היא יודעת לעודד הכי שיש "כיף לך…" אמרה ונשכבה על הקיר "אחרי הבלט תבואי איתי מחר לסטודיו" חייכתי "הם יהיו שם!?" צעקה "כן!" צחקתי שוב "הלכתי לשטוף פנים " אמרתי והלכתי … אחרי ששטפתי חזרתי לחדר וראיתי אותה משחקת לי באייפון "כן חטטניתת" אמרתי "תסתכלי בפייסבוק" אמרה וחייכה אליי "מה עשית?!!?" צעקתי ולקחתי את המחשב הנייד של המיטה ופתחתי "את פירסמת את הסרטון שלי שרה עם הגיטרה?!?!?!?!" צעקתי היא הנהנה "אני יהרוג אותך!" צעקתי "די נו זה לטובתךךך" אמרה אחרי איזה שעתיים היא הלכה ואני נכנסתי להתקלח לאיזה חצי שעה והתיישבתי על המחשב , 100 לייקים על הסרטון!?!? 'וואטטט דהה' צעקתיי לעצמי היו שם גם תגובות 'זמרת!!' 'מושלמתתת' 'חיים שליי המוכשרתתת' כתבתי לכולם תודה ונשכבתי במיטה .. חשבתי על מחר..
"ירדנייי קומי נסיכה" נשמע קולה של אמא "אני קמה …" אמרתי ישנונית וקמתי לצחצח שיניים לבשתי ג'ינס טורקיז עם חולצה לבנה קצרה והוואינס כחולות וירדתי למטה "בוקר.." אמרתי מפהקת "בוקר טוב נסיכה שלי אני הולכת לעבודה מוקדם היום " אמרה ונישקה אותי בלחי "אחלה" אמרתי ולגמתי מהכוס שוקו אני ואמא שלי גרות לבד אין לי אחים , זה התחיל ככה אמא שלי הולידה אותי שהיא הייתה בת 17 ואבא שלי לא יידע עליי… ועדיין לא יודע … אמא יצאה ואני נשארתי לבד.. לפתע דלת ביתי נפתחה!


תגובות (5)

מושלם! תמשיכי דחוף!

30/04/2013 15:17

כן בבקשה:P
תמשיכיייי

01/05/2013 00:12

עאעאאעעאעא תמשיכי !!!

01/05/2013 03:03

עאעאאעעאעא תמשיכי !!!

01/05/2013 03:03

המשךךךךך!!!

01/05/2013 07:32
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך