וואי אני לא העליתי מלאא זמן בגלל כל מיני סיבות , לא חשובב!! אז תגיבו אם אהבתם :)

האהבה שלי פרק 7 (1D)

06/05/2013 816 צפיות 2 תגובות
וואי אני לא העליתי מלאא זמן בגלל כל מיני סיבות , לא חשובב!! אז תגיבו אם אהבתם :)

'אני חולמת?' שאלתי את עצמי , אחרי חצי שעה כולם הלכו והשעה הייתה כבר 21:30 לא התקלחתי ולא כלום ! "אמא טסתי להתקלח" צעקתי ורצתי למקלחת פתחתי את הברז ופשטתי את בגדיי מעליי ונכנסת לאמבטיה החמה , אספתי את שערי בגולגול וטבלתי את רגליי , נתתי לגופי לספוג את המים החמים, אחרי חצי שעה יצאתי מהמבטיה וניגבתי את גופי הרטוב ושמתי את הפיג'מה הקצרה על גופי ויצאתי מחזיקה במברשת ובמגבת "בשעה טובה יצאת מהמקלחת!" אמרה אמא ולקחה את המגבת מידיי "אחרי יום כזה.." נאנחתי והתנפלתי על הספה "תלכי לישון מוקדם יפה שלי" אמרה אמא וניקתה את הרצפה המלוכלכת "כן עוד מעט…מחר אנחנו מנקות" אמרתי והתחלתי לסרק את שיערי הארוך … "מחר יהיה כיף!" אמרה אמא והניחה את הצלחות במדיח "חח כן.." אמרתי ונאבקתי עם הקשרים בשיער "טוב חומד אני הולכת לישון … תלכי לישון גם את , לא מאוחר לילה טוב יפה" אמרה ונישקה אותי "לילה טוב.." אמרתי והחזרתי לה נשיקה והמשכתי להאבק בשיערי עד שהצלחתי להתיר את כל קשריי .. אחרי הסירוק הנחתי את המברשת בתוך הארון שבחדר האמבטיה והלכתי לחדרי ונשכבתי במיטה …
~בוקר~
קמתי ברעשי המוזיקה שבטלוויזיה "אוי לא.." אמרתי וקמתי מהר ממיטתי והלכתי לחדר האמבטיה , שטפתי את פניי וצחצחתי שיניים והלכתי לסלון "אמא התחלת בלעדיי!" צעקתי "מותק לא רציתי להעיר אותך" אמרה והמשיכה לטבול את המים והסמרטוט בדלי "טוב אני עפה להתלבש !" צעקתי ורצתי לחדר , הוצאתי טייץ וגופיית סבא ורודה ועשיתי קוקס ורצתי לסלון "יאלה תביאי" אמרתי ולקחתי את המגב , אני אוהבת לנקות לשטוף לסדר זה הכי בעולם אני תמיד מחכה ליום שישי כי יש לי מלא חוגים והכל.. הגברתי את המוזיקה בטלוויזיה והמשכתי לנקות , עבר חצי שעה וסיימנו לנקות את החדר שלי המטבח הסלון , מה שנשאר זה לנקות חדר של אמא שירותים מקלחת וחדר מחשב שלרוב אנחנו לא נכנסים , חדר מחשב זה גם ממ"ד .. "אמא אני יינקה את החדר שלך .." אמרתי ונכנסתי לחדר אחרי שתי דקות שמעתי צעקה "אמא!!" צעקתי בחזרה "ירדנייי וואן דיירקשן באמטיוי!" צעקה שוב "אמא הבהלת אותי ! " צעקתי אמא חזרה לנקות את השירותים ואני נשארתי לבהות בטלוויזיה "and if yoooooouu!!" קלטתי את עצמי צועקת ואז אמא שלי משלימה אותי מהחדר "you want me tooooooo" ואני התפעקתי מצחוק "lets make a move!!!" קפצתי לכיוונה והיא התחילה לצחוק "הכי כיף לנקות את הבית ושלמוע שירים של וואן דיירקשן ברקע!" אמרה והניחה את הסמרטוט על המגב "אין דבר יותר כיף מזה " אמרתי וחייכתי "או שיש.." אמרה "מה?" שאלתי מופתעת "שוואן דיירקשן יבואו לשיר לך את השיר ביום שישי שאת מנקה" אמרה וניגבה את הרצפה "בטח.." אמרתי תפסתי את המגב מיידה ושרתי לפפי המוזיקה "baby say yeahhh yeahhh yeahhh yeahhh yeahhh yeah " ואמא הסתכלה עליי והשלימה "and let me kiss you!" ונתנה לי נשיקה בלחי ואני צחקתי "טוב טוב מספיק עם השיגועים בואי נסיים מהר יש לנו גם קניות לעשות.." אמרתי מחזיקה את בטני שכאבה מרוב הצחוק "צודקת" אמרה אמא והמשכנו לנקות אחרי שעתיים הבית היה פיקס!! "מאמא לכי למקלחת " אמרתי והתיישבתי על הספה עם היד על מצחי "לא כנסי את קודם אני אחרייך" אמרה והתיישבה ליידי בספה "טוב" אמרתי וקמתי באיטיות ונכנסתי למקלחת , הפעם במהירות , לראשי עלה הרגע הזה ששרתי לבנים … חייכתי לעצמי חיוך רחב וזמזזמתי אותו בלי לשים לב … התנגבתי והתלבשתי ושמתי בגדים מעליי ויצאתי מהמקלחת מזמזמת את השיר ' i wan't let these little things slip out of my mouth ..'
"אמא?" קראתי לפתע נשמעה ייריה "אמא!!" צעקתי והעפתי את המגבת מידי וחיפשתי אותה ודמעות היו בעיניי יצאתי החוצה וראיתי אותה .. על הרצפה.. מלאת דם.. "אמא!!" רצתי אלייה והתיישבתי על יד ראשה וליטפתי את ידה וראשה "אמא תעני לי.." לחשתי ודמעותיי היו על בגדייה וכל השכנים ייצאו החוצה "אמא.." מלמלתי "ילדה מה את עושה תתתקשרי לאמבולנס!!" צעקו השכנים התעלמתי מהם .. לא בכוונה … ראשי היה שקוע בזה שאמא שלי על הרצפה מדממת "ילדה את לא שומעת?!" צעקו שוב "אמא , תפקחי עיניים.." אמרתי ודמעותיי מכתימות את בגדיי ואת פניי לפתע נשמע קול אמבולנס .. ומשם יצאו שתי פרמדיקים הם לקחו את אימי ואני נשארתי שם בוכה .. אם אמא שלי תלך לא יישאר לי אף אחד בחיים.. נכנסתי לאמבולנס בוכה ומחזיקה את ידה של אימי הגענו לבית חולים במהירות והיא נכנסה לחדר ניתוח , ישבתי על הכיסאות עם ראשי בתוך רגליי שעל הכיסא ובכיתי "ירדן!!" שמעתי צעקה , ראיתי את מיילי נועם וענבר בפתח המחלקה "ירדני!" אמרה נועם והתיישבה ליידי וליטפה את ראשי מיילי חיבקה אותי מלמעלה "א..אמא של..שלי" גימגמתי תוך כדי הבכי המר .. "הכל יהיה בסדר.." אמרה ענבר וליטפה אותי המילה היחידה שיכלה לצאת לי מהפה זה "אמא" .


תגובות (2)

אהבתי!!!! תמשיכי!!!!

06/05/2013 09:32

מושלם, תמשיכי דחוף!

06/05/2013 09:59
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך