האח הגדול (1D) פרק 19

"אנחנו צוחקים כי לא השתמשנו הרבה עם המוצרים ונשארו ממש הרבה מוצרים" אמר לואי.
"זה בכלל לא מצחיק" אמר נייל וקם מהספה.
"ניילר, מה ישלך?" שאלה מורן.
"אני עייף ואסור לישון" אמר נייל נשכב על הנדנדה.
"גם אני עייפה" אמרה מורן וחייכה.
"מה את מחייכת?" שאל נייל לא מבין.
"נזכרתי במה שלואי אמר שנשארו מלא מוצרים" ענתה מורן.
"ומה כל כך שמח?" לא הבין נייל.
"יש מלא שוקולד!" אמרה מורן והלכה למחסן בו היו כל המצרכים.
"היושרות אפשר שוקולד?" שאלה מורן.
"למה את מבקשת ממני שוקולד?" לא הבינה רות את מורן.
"לא יודעת!" אמרה מורן ופתחה את הארגז בו היה השוקולד ופיה נפער.
"מה זה????" היא אמרה בהלם.
"זה הכל שוקולד!" אמרה רות.
"האח הגדול הביא לנו את המפעל?" היא שאלה.
"לא יודעת אבל זה יספיק לנו לחודש לפחות בטוח גם אם כל יום כל אחד יאכל 10 חפיסות" אמרה רות.
"לא הגזמת?" שאלה מורן.
"אני לא האח הגדול כן, דיברתי איתו והוא אמר שהוא יביא לי עוד מלא דברים שאני רוצה בתנאי שאני יעשה לו שתי עוגות טעימות ויפות" אמרה רות.
"מה???" מורן אמרה בפליאה.
"כנראה האח ממש אהב את העוגות שלי" אמרה רות וחייכה.
"וואו אני גם רוצה לטעום את העוגה שלך" אמרה מורן ולקחה שתי חפיסות שוקולד.
"טוב אני אולי יכין מחר ואז נזכרה שביום למחורת יהיה לליאם יומולדת. רות הלכה לאח הגדול ואמרה לו:
"האח הגדול אני יודעת שאני מגזימה עם הבקשות שלי אבל מחר לליאם יש יומולדת ובא לי לעשות לו מסיבת הפתע, אתה יכול לקשט את הבית בבלונים ואני בלילה עד שהיא תישן יכין לה עוגה ועוגיות?" אמרה רות בקול מתחנן.
"טוב אני יחשוב" אמר האח.
"אבל אני אומר לך שהבקשות שלך וזה שאני מכבד אותן יכולות לגרום לך להדחה ממש מהירה מהבית" הוסיף האח.
"אתה יודע, אני לא מפחדת מהדחה! אני חושבת שאני עושה כל מה שביכולתי כדי להשאר וגם אני מקווה שאוהבים אותי בחוץ" ענתה רות וחייכה.
"טוב אז הכל יהיה מוכן ואני יעשה היום כיבוי אורות יותר מוקדם כדי שתוכלי לעשות הכל בשקט" אמר האח.
"תודה רבה לך האח אני ממש אוהבת אותך ואני אפילו מוכנה לצאת מהבית אבל העיקר שאני יעשה את ההפתעה הזאת" אמרה רות ויצאה מהחדר.
"לואי אני צריכה אותך!" צעקה רות בעצבנות בבית אחרי שיצאה מהחדר של האח הגדול.
"מה עשיתי?" שאל לואי מפוחד.
"בוא אני צריכה לדבר איתך" אמרה רות.
"טובתקשיב אני צריכה שתעזור לי היום בלילה!" אמרה רות אחרי שלואיבא אליה.
"מה בלילה? בלילה יושנים!" אמר לואי.
"לואי! אל תעצבן אותי!" אמרה רות וחייכה.
"טוב רק בגלל שאני מת עליך!" הוא אמר ונתן לה נשיקה.


תגובות (6)

או מיייי גוד המשך!!

31/08/2013 13:00

לואה החמדמדדדדד
תמישיכי עכשיו

31/08/2013 13:12

לארוצה!

31/08/2013 13:13

תמשיכי!!!

31/08/2013 13:15

כואבת לי הבטן!!! ואני עצובה כי האורחים נסעו):
ואם קובי וטליה זוכים אני יהיה עוד יותר עצובה…. בקיצור השבוע מתחיל עצוב):

31/08/2013 13:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך