טוב אני בהחלט מאוכזבת.
אני יודעת שהפרקים האלה משעממים ושאני מושכת אתכן הרבה זמן אבל שלוש תגובות? אתן מסוגלות ליותר. אתן מאוד מאכזבות. להזכיר לכן שכל יום שני ורביעי יש פרק, בהמשך אני אקבע כנראה עוד יום.
אני כותבת פרקים וזה יוצר פער אז אני צריכה למשוך אתכם עד שיהיה לי רווח מסוים שאני אוכל להתחיל להעלות פרקים ואני מבטיחה לכן שעד יום שני אני לפחות ייכתוב ארבעה פרקים, אבל הפרקים ארוכים כי כל פרק הוא 5 דפים אז אני עושה עבודה קשה.
תגיבו בבקשה, אני רוצה לראות כמה אתם באמת אוהבים את הסיפור כי כרגע אני מרגישה שאתן בכלל לא אוהבות.
אוהבת אותם (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 16

31/07/2013 1468 צפיות 10 תגובות
טוב אני בהחלט מאוכזבת.
אני יודעת שהפרקים האלה משעממים ושאני מושכת אתכן הרבה זמן אבל שלוש תגובות? אתן מסוגלות ליותר. אתן מאוד מאכזבות. להזכיר לכן שכל יום שני ורביעי יש פרק, בהמשך אני אקבע כנראה עוד יום.
אני כותבת פרקים וזה יוצר פער אז אני צריכה למשוך אתכם עד שיהיה לי רווח מסוים שאני אוכל להתחיל להעלות פרקים ואני מבטיחה לכן שעד יום שני אני לפחות ייכתוב ארבעה פרקים, אבל הפרקים ארוכים כי כל פרק הוא 5 דפים אז אני עושה עבודה קשה.
תגיבו בבקשה, אני רוצה לראות כמה אתם באמת אוהבים את הסיפור כי כרגע אני מרגישה שאתן בכלל לא אוהבות.
אוהבת אותם (:

המלצר הגיע עם המנות שלנו והניח לנו אותן על השולחן, אחד ליד השני ואת השתייה גם.

עדן התרוממה והלכה למושבה מושכת גם את המנה שלה אליה, התחלנו לאכול, לקחתי לגימה מהקולה והנחתי אותה, לא שם לב כשבאתי לקחת עוד לגימה שאני דוחף את הבקבוק שלה עליה.

כל הקולה נשפכה על החולצה הלבנה והקצרה שלה, התחלתי לצחוק מאינסטינקט, אבל כששמתי לב שהיא בורחת מהשולחן לכיוון השירותים הפסקתי ועקבתי אחריה, לא אכפת לי שאני נכנס לשירותי בנות.

היא נעמדה מול המראה בוחנת את חולצתה שנהפכה שקופה.

״מה אתה עושה כאן אין לך משהו לצחוק עליו?״ היא שאלה בציניות עצבנית.
״מה אני יעשה עכשיו? ילך ברחוב עם חולצה שקופה?״ היא התעצבנה

הורדתי מעליי את ג׳קט הבייסבול שלי למרות שמתחת הייתה לי רק חולצה קצרה ובחוץ מזג האוויר השתנה בקיצוניות והתחיל לרדת גשם, אבל לא אכפת לי.

הנחתי סביבה את הג׳קט נותן לה ללבוש אותו, היא הכניסה את ידייה וסגרה אותו, זה היה נראה גדול ויפה עליה.
״תודה בייב מצטערת שהתעצבנתי כל כך״ היא אמרה מושכת אותי לחיבוק מחמם.
״זה בסדר״ מלמלתי אל תוך אוזנה.

סובבתי את ראשי אל רעש מתא מסוים, דלת נפתחה וחשפה אישה זקנה בשנות השבעים שלה אני מנחש.
״פושטק זה שירותי בנות כאן״ היא התחילה לצעוק וברחתי משמה עם עדן.
התחלנו לצחוק חוזרים אל מקומותינו.

זו הייתה בהחלט פאדיחה!.
**
**יום שישי
**נקודת המבט של נייל**

קמתי מלית ברירה כשהשעון מעורר הפלאפון שלי צלצל וחדר אל אוזניי בצרימות. כיוונתי אותו אתמול לשבע בבוקר, מוקדם גם בשבילי וגם בשביל עדן, אבל היום הרהיטים מגיעים אז אנחנו צריכים לסדר כמה דברים בבית לפני שהם מגיעים ומביאים את הרהיטים, שלא נדבר על זה שאנחנו צריכים לסדר את הבית ובגלל זה הזמנו אנשי מקצוע שירימו את הדברים ממקום למקום, בהחלט לקחתי על עצמי עבודה קשה בפרויקט הזה..אבל אני אתן הכל בשביל לשמח אותה..

שיפשפתי את עיניי והסרתי את השמיכה ממני מתיישב על קצה המיטה ומתרומם מעט מתרגל להליכה, פילסתי את דרכי אל השירותים ושטפתי את פניי, אחרכך גם מצחצח שיניים.


תגובות (10)

על מה את מדברת?! זה סיפור מדהים! אני ממש אוהבת אותו ובטוחה שעוד הרבה מהקוראים והקוראות.פה באתר :)
מצפה בקוצר רוח להמשך :)

Rock & Roll

31/07/2013 10:07

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

31/07/2013 10:38

זה מושלם!! תמשיכי!!!!

31/07/2013 10:53

אני מאוד אוהבת את הסיפור הזה
תמשיכי

31/07/2013 13:09

תמשיכי

31/07/2013 14:40

אוהבות מאוד מאוד אבל הפרקים לא כל כך ארוכים..
בכל מקרה כמו תמיד מושללםם! ♥♥

31/07/2013 17:15

איזה חמוד נייל !!!תעשי פרקים יותר ארוכים :) תמשיכי מושלם =)

02/08/2013 14:00

מווושלם תמשיכי!!!!

04/08/2013 17:21

תמשיכייי

10/08/2013 14:04

הסיפור שלך מושלם ! ומי שלא אוהבת אותו לא מבינה מהחיים שלה בשיט ! אני מתה על הסיפור שלך הוא מאוד עוזר לחלומות שלי על נייל .. נותן לי השראה .. ואני מתה עלייך כי את כותבת כזה יפה אם לא אני כמו עילגת . .אבל עזבי את זה כתבתי יותר מידי .. בקיצור תמשיכייייי !

11/08/2013 07:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך