טוב אממ היי
אני לא יכולה לתאר לכן עד כמה אני מצטערת שלא העלתי לכן פרק במשך שבוע!.
לא יצא לי להעלות וגם זאת לא התקופה הכי טובה שלי. קשה י להתרכז ואין לי ממש מצב רוח בימים האלה. אני מקווה שזה יעבור ואני יוכל להמשיך לכתוב. זה פרק דיי ארוך ורק שתדעו שבקרוב כל פרק 16 נגמר עם כל החלקים ככה שאני לא אמשוך אתן יותר וביום רביעי יעעלה לכן פרק ואני אכתוב את המצב שלי עם הכתיבה.
כל התגובות שלכן בפרק הקודם ממש חיזקו אותי ונתנו לי מוטיבציה להמשיך! ורק שתדעו שגם אם אני מפספסת אני בסופו של דבר לא עושה את זה בכוונה ואני גם יפצה אתכן בקרוב.
פרק ביום רביעי (אני לא אומרת סתם מבטיחה) בשבע
אני א ו ה ב ת אתכן!!
התגובות שלכן בפרק הקודם ממ שחיזקו או

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 17

12/08/2013 1547 צפיות 7 תגובות
טוב אממ היי
אני לא יכולה לתאר לכן עד כמה אני מצטערת שלא העלתי לכן פרק במשך שבוע!.
לא יצא לי להעלות וגם זאת לא התקופה הכי טובה שלי. קשה י להתרכז ואין לי ממש מצב רוח בימים האלה. אני מקווה שזה יעבור ואני יוכל להמשיך לכתוב. זה פרק דיי ארוך ורק שתדעו שבקרוב כל פרק 16 נגמר עם כל החלקים ככה שאני לא אמשוך אתן יותר וביום רביעי יעעלה לכן פרק ואני אכתוב את המצב שלי עם הכתיבה.
כל התגובות שלכן בפרק הקודם ממש חיזקו אותי ונתנו לי מוטיבציה להמשיך! ורק שתדעו שגם אם אני מפספסת אני בסופו של דבר לא עושה את זה בכוונה ואני גם יפצה אתכן בקרוב.
פרק ביום רביעי (אני לא אומרת סתם מבטיחה) בשבע
אני א ו ה ב ת אתכן!!
התגובות שלכן בפרק הקודם ממ שחיזקו או

חזרתי אל החדר באנרגיות מחודשות, אתמול ישנו מאוחר אז אני מניח שהיא תתנגד לקום.החלטתי להתחיל עם הדרך הקלה.

נכנסתי אל המיטה שוב, נצמד מאחוריה וכורך את ידיי סביב מותניה ״בייב קומי״ נישקתי כמה נקודות בצווארה ושמתי לב שהיא לא מראה סימנים לזה שהיא עומדת להתעורר, החלטתי לכשות את זה בדרך הקשה..
פתחתי את כל הוילונות בחדר גורם לי להסתנוור מכיוון שמקודם היה חושך גמור, לקחתי כמה כריות והתחלתי לזרוק עליה, היא התחילה לצעוק.
״כדאי לך לקום״ צחקתי אליה ושמתי לב שהיא תחבה את ראשה בכרית.
היא נאנחה אל הכרית, זרקתי כמה כריות אליה שוב..
״ככה בנאדם נורמלי לא מעיר בנאדם אחר!״ היא צעקה מרימה את ראשה מעט.
״צודקת, את יודעת שאני לא נורמלי אז משפט חסר משמעות, נקודה אחת בשבילי״ אמרתי בציניות והמשכתי לזרוק כריות עד שאחת פגעה לה בראש, היא פלטה צרחה מחרישת אוזניים.
״הפעם אני לא אוותר לך״ היא קמה במהירות ונעמדה על המיטה זורקת טונות כריות עליי וצוחקת במהירות רצתי אל הצד שלי במיטה ותפסתי בכרית מכה אותה בחוזקה בזמן שהיא עשתה את אותו הדבר לי, עד ששנינו נפלנו בלי כוחות על המיטה.

״עכשיו אפשר להגיד לך בוקר טוב נורמלי?״ היא צחקה לכיווני ונעמדה,הנהנתי לה ונעמדתי מולה, כורך את ידיי סביב מותנה ומקרב אותה אליי, מושך אותה לנשיקה.

״בוקר טוב גם לכם״ הבנים פלשו אל החדר בלי הודעה מקדימה והפריעו לנו בנשיקה גורמים לנו להיפרד
״מה זה הצעקות האלה על הבוקר?״ הארי שאל בקול ישנוני מתנדנד מצד לצד.
״הייתי צריך להעיר אותה בדרך הקשה״
״וזה אומר ש..?״
״הוא זרק עליי כריות אז החזרתי לו״ היא אמרה בפשטות נכנסת לחדר האמבטיה משאירה אותי ואת הבנים לבד.
״מה יש לכם היום?״ שאלתי אותם
״ובכן, בשתיים עשרה יש לנו ראיון אז אני מניח שאנחנו נמשיך לישון, תהנו בסידור הבית שלכם היום.. בנים תתפצלו לחדרים ותמשיכו לישון״ ליאם לקח פיקוד ואמר, זה גרם לי להרגיש לא כל כך נעים כששמעתי שיש להם יום חופשי היום והערנו אותם.
״מצטער על ההפרעה״ זרקתי אליהם.
״אבל אני והארי רוצים לישון ביחד״ לואי עשה פאפי פייס וחיבק את הארי שלא חיבק אותו בחזרה.
״לא אכפת לנו מהפנטזיות המיניות שלכם עופו לחדר״ זאיין אמר להם ולואי עשה כאילו הוא נעלב וברח מהחדר עם הארי.
״אוי לואי״ נאנחתי לעצמי צוחק.
״ביי, נדבר יותר מאוחר בנים״ אמרתי לזאיין וליאם, ״ביי״ עדן חייכה אליהם כשהיא יצאה מהאמבטיה ״לילה טוב״ היא המשיכה כשהם סגרו את הדלת של חדרנו, נעלתי אותה.
״מקלחת?״ שאלתי אותה בפשטות והעברתי את ידי בשיערי.
״מקלחת״ היא צחקה ואספה את ידי מובילה אותי לשירותים ונועלת מאחורינו.


תגובות (7)

זה מושלם תמשיכיי

12/08/2013 10:04

זה יותר ממושלם תמשיכי

12/08/2013 11:27

תמממשיכיייי!!!!!!!

12/08/2013 12:31

אפילו עכשיו….

12/08/2013 13:26

ברגע זה ….

12/08/2013 13:26

מוושלם תמשייכי!

13/08/2013 17:15

היי עדן..
אני ניכנסתי לסיפור שלך לגמרי בטעות וראיתי את הכותרת האח החורג המפורסם שלי פרק 68 ואמרתי לעצמי מה יש להפסיד ? והתחלתי ליקרוא …
הפרק היה מהממם עם הומור עם דרמה קטנה ועם אהבה השילוב המהממם של הכל נתן ריגוש מדהים ואמרתי לעמצי שאני חייבת להתחיל ליקרוא הכל מההתחלה ..,
התחלתי פרק ראשון ואז שני והגעתי ביום אחד לפרק 68 שממנו בעצם התחלתי :)
אני לא יכולתי להירדם וחשבתי על הסיפור שלך על דרך הכתיבה שלך ואני יודעת שאת רק בת שתיים עשרה אבל הסיפורים שלך מראים על בוגרות עם קצת שובבות ונותן את ההרגשה של עוד אחרי כל פרק ותוך יומיים סיימתי ליקרוא את הפרקים שכתבת .
הסיפור שלך כל כך סחף אותי וכל כך הדהים אותי וריגש אותי … אני פאקינג בכיתייי !!
ברור שצחקתי ;) ואני אומרת לך שזה יכול להגיע רחוק !!
אני לא מכירה אותך לעומק אבל לפי הכתיבה המדהימה שלך אני מבינה שאת ילדה מדהימה :):):):):)
אני מקווה שאת תמשיכי את הסיפור שלך !!! חחחח אני מיצטערת שאני אומרת את זה ככה אבל היו כמה קטעים שלמילים היו חסרות אותיות או שלא ממש הבנתי את המילים כי הן היו מחוברות אבל זאת רק עצה ליפני שאת מעלה תיקראי גם כדי להיתפאל וגם כדי לשנות את השגיאות ;);););)););;));)
אתתתת מדהההיייייממממהההה והסייפורריםםם שלךךך כל כךך טובים שאי אפשר לתאאאר במיייליםם אבל המילה שלי שיכולה אני מקווה שהגיד הרבה היא ״ווווווווווווואאאאאאאאווווו״!!!!!!
סורי על החפירה חחח

17/08/2013 06:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך