היי (((:
סורי שזה ממש קצר אני צריכה תמיד לעצור במתח וזה..[;
איך ההפתעה? ציפיתן לזה? ואם לא ציפיתן אז מה חשבתם? תשתפו אותי אני שמחה לשמוע (:
טוב אז זה החלק השני וכמו שאמרתי בהמשך הם יהיו יותר ארוכים בהתאם לכתוב בו.
פרק הבא ביום שני ב7 (((((:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 2

12/06/2013 1614 צפיות 7 תגובות
היי (((:
סורי שזה ממש קצר אני צריכה תמיד לעצור במתח וזה..[;
איך ההפתעה? ציפיתן לזה? ואם לא ציפיתן אז מה חשבתם? תשתפו אותי אני שמחה לשמוע (:
טוב אז זה החלק השני וכמו שאמרתי בהמשך הם יהיו יותר ארוכים בהתאם לכתוב בו.
פרק הבא ביום שני ב7 (((((:

הוצאתי את המפתחות בזהירות מהתיק, סוגרת את התיק.
"תשימי אותו במנעול" הוא אמר, עשיתי כדבריו, המפתח התאים באופן מושלם.
הוא כרך את ידו סביב ידי שעל המפתח וסובבנו ביחד. מחייכים.
הדלת הלבנה חשפה את הבית המדהים מבפנים.
נייל הכניס את המזוודות בעוד אני נכנסת למרחב הריק ומסתובבת בו.
הקירות היו לבנים, לא היו שום רהיטים, היה רק אח במה שאמור להיות סלון. והיו מדרגות שמובילות לקומה למעלה.
בסוף הסלון הייתה דלת יציאה. כנראה הגינה.
הוא רק עמד שמה במקומו, תוחב את ידיו בכיסים ונושם אוויר בעוד אני נפעלת.
"אל תגיד לי שזה-" הוא קטע אותי שוב.
"זה הבית החדש שלנו, שלי ושלך" הוא חייך. הפה שלי נפתח לצורת O מדויקת. כל זה הולך להיות שלנו? והוא עוד שילם על הכול? אני לא מאמינה שכאן אני הולכת לגור.
הוא כרך את ידיו מסביב למותניי זורע נשיקה בשקע צווארי.
"אני כל כך אוהבת אותך, פשוט אין לך מושג, אני עדיין לא מאמינה, שכאן אני הולכת לגור, זה הולך להיות הבית של המשפחה שלי, שלנו" חייכתי כשהוא נתן לי נשיקה בלחי.
"אז זאת המתנה שלי אלייך, עכשיו הכל מובן..?" הוא שאל מסתכל על הקירות הלבנים שנתנו תחושה של בית חולים.
"הכל מובן.. תודה" הסתובבתי אליו, כורכת את ידיי סביב צווארי ונותנת לו נשיקה קטנה בשפתיים.
"עכשיו, כמו שאת רואה, הבית לא מוכן. במשך הארבעה ימים הבאים יש לי חופש, ואנחנו נעצב את הבית כדי שיהיה מוכן למגורים. בינתיים נמשיך לישון בבית של הבנים, אחרי שהכול יהיה מוכן נחזור" הוא אמר ממקם את ידיו מסביב למותניי.
"נו מה ? את הולכת לעמוד כאן ולבהות בי עוד הרבה זמן?" הוא צחק.
"אל תחמיא לעצמך יותר מידי" שחררתי את ידיי סביב צווארו ותליתי אותם מסביב לגופי שוב.
יצאתי לחצר מהדלת שהתגלתה כיציאה אליה. ירדתי במדרגות.
יש כאן מרחב ירוק יפה, אפשר לשים כאן ערסלים ופינת ישיבה קטנה ויהיה מאוד נחמד.
סובבתי את ראשי והסתכלתי קדימה.
חושפת את מבטי ל.. אומייפאקינג גוד!


תגובות (7)

חבל שזה קצר.. אין לי כח לחכות עד יום שני… אבל אני התאפק, תמשיכי

12/06/2013 10:48

ידעתע שזאת תהיה ההפתעה!
ובניחוש שלי יש שם בריכה…
תמשיכיייי!!!

12/06/2013 10:50

תמשיייייכיייייי

12/06/2013 11:10

אהבתי תמשיכי

12/06/2013 13:32

תמממשייכיי!! ואפשר בפרק הבא לא למתוח?((: אני תמיד אוכלת את עצמי שאני לא יכולה לקרוא את ההמשך עכשיו!!

12/06/2013 13:46

מה קרה??????? תמשיכי!!!!

12/06/2013 15:48

גאאאאדדד !!!! תתממשייייכככייייי !!

14/06/2013 10:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך