היי חח אוקיי חלק משעמם, אבל המשך החלקים של פרק 16 יהיו ממש יפים בעיקר שאני עכשיו כותבת אותם.
מחר אני מסיימת לימודים ואני בטח שגם רובכם מחר מסיימות ואני כלכך שמחהה חופש!! ובעיקר זמן לכתוב!!
אני ממחר מתחילה לכתוב מלא ככה שיהיו לכם פרקים ארוכים ויפים כי אני יהיה מרוכזת ולא כותבת בלחץ כדי להספיק את כל שאר הדברים שלי..
כל מה שהייתי צריכה כל השנה הזאת במילה אחת זה .. ח-ו-פ-ש !!
יש לי בקשה קטנה ממכן; כל מי שקוראת את הסיפור שלי מוזמנת להגיב אני לא אוכלת או משו [; , ואלה שלא יכולות תיהיו דוממות ^^ סתם לא, תודה שאתן קוראות גם אם אתן לא מגיבות (:
תזכורת- פרקים עולים בימי שני ורביעי בשעה שבע ק-ב-ו-ע אלא אם כן אני מודיעה על זה מראש, אז תקראו את הפרקים ותתעדכנו מתי שהם עולים
ודבר אחרון, כי עשיתי את ההוספה הזאת ארוכה ומייגעת
איך יצא הפרק? אתן יותר ממוזמנות להגיד את דעתכן , איך אתן מרגישות ומה אתן חושבות שיהיה בעקבות הקנייה שלהם של הבית ביחד , זה ממש עוזר לי בכתיבה לדעת איזה יותר כיוון כתיבה אתן אוהבות וסתם לשתף אתכן ולדעת מה דעתכן על הסיפור.. <3

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 4

19/06/2013 1698 צפיות 8 תגובות
היי חח אוקיי חלק משעמם, אבל המשך החלקים של פרק 16 יהיו ממש יפים בעיקר שאני עכשיו כותבת אותם.
מחר אני מסיימת לימודים ואני בטח שגם רובכם מחר מסיימות ואני כלכך שמחהה חופש!! ובעיקר זמן לכתוב!!
אני ממחר מתחילה לכתוב מלא ככה שיהיו לכם פרקים ארוכים ויפים כי אני יהיה מרוכזת ולא כותבת בלחץ כדי להספיק את כל שאר הדברים שלי..
כל מה שהייתי צריכה כל השנה הזאת במילה אחת זה .. ח-ו-פ-ש !!
יש לי בקשה קטנה ממכן; כל מי שקוראת את הסיפור שלי מוזמנת להגיב אני לא אוכלת או משו [; , ואלה שלא יכולות תיהיו דוממות ^^ סתם לא, תודה שאתן קוראות גם אם אתן לא מגיבות (:
תזכורת- פרקים עולים בימי שני ורביעי בשעה שבע ק-ב-ו-ע אלא אם כן אני מודיעה על זה מראש, אז תקראו את הפרקים ותתעדכנו מתי שהם עולים
ודבר אחרון, כי עשיתי את ההוספה הזאת ארוכה ומייגעת
איך יצא הפרק? אתן יותר ממוזמנות להגיד את דעתכן , איך אתן מרגישות ומה אתן חושבות שיהיה בעקבות הקנייה שלהם של הבית ביחד , זה ממש עוזר לי בכתיבה לדעת איזה יותר כיוון כתיבה אתן אוהבות וסתם לשתף אתכן ולדעת מה דעתכן על הסיפור.. <3

הוא עקף אותי בשניות, הלכתי אחריו. היו המון דלתות, מה שאומר המון חדרים.
תחילה הוא הראה לי חדר בינוני ואחר לידו בדיוק כמוהו ייעדתי אותו לילדים שיהיו לנו.
היו עוד שניים גדולים אני חושבת. אחד יהיה חדר משחקים ועוד אחד לא ידוע.
היו עוד שניים בין בינוניים לגדולים. אני לא יכולה להחליט בינוניים או גדולים. איתם אני לא יודעת מה נעשה, פשוט נראה כבר בהמשך.
ואחד ענקי עם מקלחת ושירותים גדולים יחסית ונוחים בתוכו , אני מנחשת שזה יהיה חדר האורחים.
לכל חדר היה שירותים ומקלחת יפים ובסיסיים.
כמובן ששיתפתי את התוכניות האלה עם נייל, הוא הסכים איתי.
"עכשיו, היחידת הורים.." הוא מלמל מוביל אותי בדיוק לאמצע המסדרון. הוא פתח את הדלת, החדר היה ענקי. הייתה לו צורה מיוחדת, לא מרובעת רגילה. הייתה מקלחת ענקית, עם שירותים ג'קוזי וכיור יפה. מזל שלפחות בבית הזה היה שירותים!. הוא הוביל אותי גם לחדר ארונות בתוך היחידה. שנינו צריכים את זה.
ירדנו למטבח וסיירנו בו, ובערך בכל החדרים בבית.
אחרי כמה זמן של התווכחויות, החלטנו שחדר אחד בינוני- גדול נייל יעשה בו סוג של 'חדר משחקים' בשבילו. עם ביליארד סנוקר פלייסטיישן וכל בחרא הזה שיהיה לו לשחק עם הבנים, והחדר השני יהיה בשביל היילי, ואם קייט [ הערת הכותבת- אחותו של נייל] תרצה לבקר אז גם לה.
״אני לא מאמינה עדיין. תראה את הבית הזה. השקעת כל כך הרבה״ חיבקתי אותו.
״אתה לא רוצה שאני אחזיר לך כלום, בטוח?״ מלמלתי אל תוך אוזנו.
״כן, אל תדאגי״ הוא אמר מלטף את גבי.
**
״ביי בייב״ נתתי לו משיקה קטנה ״נראה אותך בעוד שעה״ סגרתי את דלת הוואן ויצאתי עם התיק הקטן בידיים שלי. הייתי חיבת לספר להורים ולהיילי על הבית. אחר-כך אני ונייל קבענו שאני אסיים אני אחזור הביתה (ברגל) נתארגן ונלך לקנות דברים.
צלצלתי בדלת. תוך כמה שניות הדלת נפתחה, חושפת בפניי את היילי. התרגשתי לראות אותה.. את ההורים. לא יצא לנו להיפגש כבר בערך שבועיים. עטפתי אותה עם ידיי, היא כבר בגובה שלי, נו אני נמוכה, אין מה להשוות.
״היילי התגעגעתי״ חייכתי אליה, מתנתקת ונכנסת הביתה.
הו, הריח המוכר של הבישולים שרר בבית.
״הו, אמא״ הבחנתי בדמות המוכרת של אימי יוצאת מהמטבח. רצתי כדי לחבק אותה.
״יקירה התגעגעתי אלייך״ היא מלמלה.
״היו לנו פשוט שבועיים עמוסים..״
התנתקתי מאימי ונכנסתי למטבח. חיכה לנו תה ועוגיות על השולחן, וכמובן בכיסא אבא.
חיבקתי אותו.
תאמת שדס [ הערת הכותבת- אבא של הארי, התחתן עם אמא של עדן, מוזכר בעונה הקודמת] , שימש לי ממש כאבא, למרות שהוא האבא החורג שלי והאבא של הארי. אני כבר קוראת לו אבא. בכל זאת, האבא האמיתי שלי ניתק קשר ולא העיז יותר להרים פלאפון פעם אחת.
״התגעגענו אלייך, את והחבר שלך תבואו לבקר יותר״ הוא אמר לוגם מהתה שלו. פתאום אני רואה את הדמיון בינו לבין הארי. התיישבתי בכיסא ואמא ליידי, היילי התיישבה ליד אבא.
״אוקיי, אז לכבוד חגיגית השנתיים שלנו, הוא קנה לנו בית״ התרגשתי, אני הולכת לספר את זה לכל בן אדם שני.
״ואוו, בהחלט משקיען זה.. הכרתי אותי לפני אבל במובן חבר של הארי לא כחברה של הארי״ אבא אמר וצחק מעט .
״אנחנו נזמין אתכם שבוע הבא אלינו, אחרי שנארגן את הבית בארבעה ימים האלה..״ אמרתי לוקחת ביס מהעוגייה מה שהשמיע צליל קראנצ׳י.
״מה שהכי חשוב, את אוהבת אותו ומסתדרת איתו?״ אמי שאלה מביטה בי בעיניים גדולות.
״כן אמא״ גלגלתי את עיניי.
״תיקחי בחשבון שעכשיו הולך להיות לך בית ענקי לבד את עושה לי חדר כי אני אבלה אצלכם הרבה, אם זה לא מפריע״ היילי אמרה בהתרגשות
״אוו בייב זה לא מפריע, את מוזמנת מתי שבא לך. ואפילו יש גם בריכה״ צעקתי יותר את הבריכה.
״אני לא מאמינה״ היא שמה את ידה על פיה.
״אז תאמיני, זאת בריכה ענקית מקורה, תבואי בשבוע הבא כשאמא ואבא יבואו לבית אז שכבר ישימו אותך אצלנו, אנחנו נדאג לשים אותך בבית ספר״ הסברתי להם שמה את הכוס הגמורה בכיור.


תגובות (8)

זה מהממם תמשיכי

19/06/2013 10:16

איזה משעמם את ממש ממעיטה בערכך זה ממש יפה!
תמשיכיייי!!!

19/06/2013 11:03

את כותבת מושלם :) תמשיכי

19/06/2013 11:44

תממממממממממממממממשייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייכככככככככככככככככייייייייי!!!!!!!!!!

19/06/2013 12:20

מעלףףףףףףף

19/06/2013 14:40

תמשיכי!!!

19/06/2013 15:35

זה מושלם ואני חושבת שזה יהיה ממש כיף ויפה הקטעים של הקנייה והעיצוב כי יכול להיות שיהיו ממלחמות שטוטיות על העיצוב וזה וזה מגניב אז תמשיכי….

19/06/2013 17:07

זה מהממםםםםם הם כל כך חמודים ביחדדדדד את חייבת לעשות עוד יום של האעלה!!

21/06/2013 01:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך