היי (:
עוד פרק משעמם פרק הבא יהיה יותר מעניין ככה אקשן [;
אתם באות לפלאשמוב? כי אני באה ואני ישמח לראות אותכםםם (: ולמי שיש פייסבוק שתציע לי חברות אני Eden Nir Horan
ביום שני יש פרק ב7 אל תשכחו להיות כאןןן (((:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 16 חלק 8

03/07/2013 1467 צפיות 7 תגובות
היי (:
עוד פרק משעמם פרק הבא יהיה יותר מעניין ככה אקשן [;
אתם באות לפלאשמוב? כי אני באה ואני ישמח לראות אותכםםם (: ולמי שיש פייסבוק שתציע לי חברות אני Eden Nir Horan
ביום שני יש פרק ב7 אל תשכחו להיות כאןןן (((:

נאנחתי מעט מהמחשבות הרבות האלה, ממלא לעצמי כוס מים קרה ועולה לחדר שלי, שכבר לא יהיה שלי בעוד כמה ימים.
נכנסתי לחדר סוגר אותה מאחוריי, מביט עם ראשי אל כל קצוות החדר, נבהלתי מעט כשלא מצאתי את עדן. המקום היחיד הוא המקלחת, דפקתי ברישול על דלת המקלחת, מחכה לקולה של עדן להופיע.
״מי זה?״ היא שאלה.
״זה אני״
״ומה רצית?״
״סתם, לא ראיתי אותך בחדר אז חשבתי שאת כאן״ השבתי במהירות לחשדנות שלה.
חיכיתי להצעה מסוימת.
״אתה רוצה תבוא להצטרף אולי אליי למקלחת?״ חיוך נפרש על פניי, בדיוק מה שרציתי.
״אוקיי בייב ״ אמרתי מוציא את האייפון בזהירות מכיס הג׳ינס שלי ושם אותו על השולחן בחדר, חולץ את נעליי ומשיל את גרביי לתוכן.
נעלתי את דלת החדר, רק למקרה.. לא רציתי שייווצרו כאן מצבים מביכים.
נכנסתי לדלת המקלחת, נועל גם אותה, שמעתי את רעש המים המתנוססים על רצפת האמבט, וילון כיסה אותו.
הורדתי את בגדיי ונכנסתי אל המקלחת. נהנה משני הדברים שאני הכי אוהב;
עדן ומקלחת חמה.
**
יצאתי מהמקלחת, פורש סביב גופי מגבת לבנה. עדן נשארה שם לעוד כמה זמן.
יצאתי אל החדר והתלבשתי בטרנינג וסוודר ארוך.
יצאתי מהחדר נועל אותו מבחוץ ושם את המפתח בכיס הטרנינג. הלכתי לכיוון החדר של ליאם.
דפקתי על הדלת.
״מי שזה לא יהיה לך מכאן ״יכולתי להבחין רק מהדיבור שלו שהוא מתוסכל.
״קדימה ליאם, זה אני תפתח לי״ אמרתי מנסה לפתוח שוב למרות שהחדר נעול, זה מין אינסטינקט כזה.
יכולתי לשמוע את דריכות רגליו בכבדות על הרצפה, רעש הפתיחה רשרש באוזניי.
ליאם משך אותי לבפנים ובמהירות נעל, הסתכלתי עליו במשך כמה שניות, הוא לא רגיל, יכולתי לראות שהוא בכה מעט.
ליאם חזר אל מקומו במיטה, נשכבתי לצידו בצד השני.
״מה קרה?״
״איך אתה יודע שקרה?״ הוא החזיר תוקף אותי באותה מידה.
״זאיין אמר לי, וגם עיוור יכול לראות שאתה מצוברח. קדימה, תפרוק״ אמרתי לו , מושך את השמיכה מעליי. פאק קפוא כאן.
״זה פשוט דניאל״ הוא לקח נשימה עמוקה והמשיך.
״אני רואה אותה אולי פעם בשבוע או שבועיים וגם אז אנחנו מוצאים כל דבר קטן לריב עליו. נמאס לי מהריבים המטופשים שלנו על כל דבר שצץ״ ריחמתי עליו, הוא באמת נראה מתוסכל, המחשבה הזאת לא לראות את חברה שלך שבועיים יכלה להרוג אותי כי אני טיפוס כזה דאגן, וליאם בכלל.
״תנסה יותר לסנן את הדברים הטיפשיים האלה ולא לנפח אותם לריב״
״זה לא כזה פשוט אתה יודע. אני פרפקציוניסט ואני חייב שכל דבר יהיה מושלם. גם ככה דניאל״
״אז אולי זה זמן בשבילכם לקחת הפסקה ולראות איך זה להיות אחד בלעדי השני״ עם רוב הצער שבזה, אמרתי לו את זה, כי אולי זה סימן שצריך הפסקה.
״כמו שאומרים ׳אם אתה אוהב מישהו, תשחרר אותו׳ אולי הזמן רק יגיד לכם, כי אם האהבה הזאת נכונה, ושניכם תקבלו את ההחלטה לחזור. כנראה שזה נכון״ ליאם הנהן למילותיי. אני יכול להישבע שזה הדבר הכי חכם שאמרתי אי פעם.
״אבל זה נתון להחלטתך. אני רק הבעתי את דעתי, אתה תעשה מה שהכי טוב בשבילך והזוגיות שלך״ המשכתי.
״אתה כנראה צודק, יכול להיות שזה הזמן שלנו להפסקה״ הוא אמר נאנח, יכולתי לראות את הדמעות מצטברות בעיניו. לראות את ליאם בוכה, זה הדבר הכי עצוב לראות.
״אל תבכה״ מלמלתי מתרומם מהשכיבה ומחבק אותו.
״אם אתם באמת נועדתם להיות, אתם בסופו של דבר תחזרו״


תגובות (7)

וואי איזה מהמםםםם מחכה להמשךךך ואני רוב בסיכויים באה תאשרי אותי בפייס

03/07/2013 10:11

למה לעזאזל הוא נעל אותה בחדר?!
תמשיכיייי!!!

03/07/2013 10:12

תמשיכייייייי

03/07/2013 10:40

תמשיכי :)

03/07/2013 11:27

מושלם אני שולחת חברות עכשיו קוראים לי Gal Gur Lavi אז זאשרי ף
תמשיכי!!!

03/07/2013 17:19

יאאאווו מושללםם תמשיייככי!!!♥♥

03/07/2013 19:05

תמשיכי מהררררררר

03/07/2013 23:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך