מצטערת שזה קצר הייתי חייבת להפסיק כאן בשביל המתח ^^
עכשיו וכות ואני מקווה שייצא לי לכתוב כי בינתיים אני לא מצליחה כל כך לכתבו. אז אני מצטערת להגיד לכו שבשבוע הקרוב לא יהיה פרק, אני רוצה להספיק לכתוב פרקים כי אין לי מספיק להעלות לכן ואני עוד מעט יתחיל תקופה של מבחנים. אז אני אעלה לכן פרק ביום שני הבא
אוהבת(:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 20

11/09/2013 1783 צפיות 13 תגובות
מצטערת שזה קצר הייתי חייבת להפסיק כאן בשביל המתח ^^
עכשיו וכות ואני מקווה שייצא לי לכתוב כי בינתיים אני לא מצליחה כל כך לכתבו. אז אני מצטערת להגיד לכו שבשבוע הקרוב לא יהיה פרק, אני רוצה להספיק לכתוב פרקים כי אין לי מספיק להעלות לכן ואני עוד מעט יתחיל תקופה של מבחנים. אז אני אעלה לכן פרק ביום שני הבא
אוהבת(:

**כעבור חצי שעה**
לקחתי לעצמי מקלחת ארוכה להוריד את המחשבות ממני ולהירגע. הרגע שמתי פיג׳מה, זה הרגע לקרוא להיילי.
אלוהים, אני לחוצה.
״היילי בואי״ צעקתי אליה כשבחילה עלתה אל פי והקאתי, ניגבתי את פי במים ושתיתי מהבקבוק קולה שהיה בשירותים.
זה הרגע.
נעלתי את דלת השירותים וניגשתי אל השקית, לקחתי בדיקה אקראית והתחלתי לקרוא את ההוראות, ברגע שקראתי הבנתי, אני צריכה פשוט לעשות פיפי על זה (במלוא הגועל) ולחכות שבע דקות, אם יש פס אחד אני לא בהריון, אם יש שניים אני בהריון.
עשיתי את זה והנחתי את הבדיקה על טישו על שיש השירותים.
הלב שלי דפק במהירות, איך אני יגיד בדיוק לנייל?, אנחנו לא מדברים כרגע.. תירגעי, קודם כל צריך לוודא ואז נראה מה נעשה.
פתחתי את דלת השירותים והיילי פרצה לתוכה, היא התיישבה בשיש הנקי, כמה מטרים רחוק מהבדיקה.
״כמה זמן צריך לחכות?״
״שבע דקות״ אמרתי ולקחתי את האייפון שלי מהחדר, בדיוק עוד שש דקות מעכשיו.
הלב שלי לא עומד בזה, השש דקות האלה עברו לי כמו שעות, לא הפסקתי לזוז מלחץ.
קמתי בזהירות מהישיבה שלי ונעמדתי.
הצצתי במהירות בבדיקה.
או אלוהים
גאד
פאקינג שני קווים.
״א..אני בהריון היילי״ לחשתי בתסכול, אלוהים מה אני עושה עכשיו, אני בכלל לא מוכנה לזה! לא חשבתי על ילדים בחמש שנים הקרובות!, זה לא שאני קטנה או משהו, לא אני ולא נייל, שנינו כבר בני עשרים, אנחנו בוגרים מבחינת הגיל אבל מבחינה נפשית כמו ילדים בני שנתיים, פשוט תכננתי הרבה בשנים האלה.
אין לי מושג טוטאלי מה לעשות.
הדבר הראשון שתקף אותי הוא סחרחורת, התיישבתי.
״אל תילחצי, אסור להילחץ בהריון״ היילי אמרה, ממש משפרת את ההרגשה הלא מוגדרת שלי, מצד אחד שמחתי , כאילו ילד מנייל זה כל מה שאי פעם רציתי, פשוט לא עכשיו.
לא היה לי מושג, למי לספר ומתי לספר, הדבר היחיד שעובר לי בראש כרגע זה ההיריון.
״מ..מה?״ תהיתי בשקט לעצמי, היילי ישבה לידי וליטפה את גבי.
מתי אני אספר לנייל? כי הוא האבא, אני לא יכולה להסתיר את זה ממנו. אבל, אני לא יודעת כלום על תינוקות, אני בעצמי עוד לא התבגרתי. אנחנו עושים משחקים מפגרים כמו ילדים חסרי אחריות, מחבואים תופסת כל מה שעולה על דעתכם. איך נוכל לדאוג לעוד נפש בבית, שצריך ממש לדאוג לה. אי אפשר להתנהג כמו ילדים קטנים במחיצתו, אם נחליט להשאיר נצטרך לעשות שינוי ענק בהתנהגות שלנו.
״היילי זה לא יוצא ממך, לא לדס לא לאמא, לא לנייל, לא להארי ולא לאף אחד. אני אחליט מתי להגיד לכולם״ אמרתי בשקט ונרגעתי קצת, למרות שראשי עדיין תהה במחשבות.
״את לא חושבת על לספר לנייל מתישהו? הוא האבא, את לא יכולה להסתיר את זה ממנו גם אם אתם רבתם, דרך אגב הוא האבא נכון?" היא שאלה כברור, הנהנתי.
"אני אספר לו אל תדאגי, אני פשוט רוצה לחכות שהרוחות טיפה יירגעו ושנדבר" מלמלתי בעדינות והיא הסתכלה עליי. "הולך להיות לי אחיין" היא קפצה ממקומה והתחילה לרקוד ולקפוץ. "קודם כל אנחנו נצטרך להחליט אם אנחנו בכלל נשאיר אותו" אמרתי, זה היה לי דיי עצוב, בחיים לא רציתי להפיל תינוק, אבל עכשיו פשוט זה לא הזמן המתאים.
"את חושבת על אפשרות להפיל אותו?" היא נרגעה מעט ונראתה מאוכזבת, "כן" אמרתי בישירות, אבל יש לי המון על מה לחשוב. אני ונייל נחשוב ביחד. "שלא תחשבי שאני ישר פוסלת, אני צריכה לחשוב"
"בתקווה שאני ונייל נדבר אז נלך לרופא, כדי שהוא יאשר את זה במאה אחוזים" , נרגעתי מעט ולקחתי כמה נשימות עמוקות שנתנו לי הרגשה טובה.
**נקודת המבט של לואי 11:43
"באמת נייל, אתה חייב לחזור" מלמלתי אליו בעדינות, ידעתי שהוא יתעצבן אם אני אגיד לו משהו בנושא על עדן. "אני לא חייב כלום" הוא ענה בשעמום ושילב את רגליו על שולחן הקפה בסלון. חמשתנו ראינו סרט ביום עצלן.
"היא ממש לא מרגישה טוב נייל, כדאי רק שתתקשר לשאול מה איתה, אפילו זה יעזור" זאיין הציע לו. הוא גנח בתסכול "אתם לא יכולים לעזוב אותי כבר? זה עניין שלי והחלטה שלי" הוא אמר בעצבנות וגלגל את עיניו, הבנתי את זה שהוא מעוצבן, זה דיי מתסכל שאחרים מתערבים לך בחיים, אבל במקרה הזה חייב לדחוף אותו להשלים איתה. זאיין אני ליאם והארי דיברנו איתה מקודם. היא נשמעה גרוע לגמרי, אני דיי מודאג שיש לה משהו רציני.


תגובות (13)

תמשיכי!

11/09/2013 09:58

תמשיכי!

11/09/2013 10:13

תמשיכייייי

11/09/2013 10:15

מוווושללםם תממשייכיי! ♥

11/09/2013 11:37

מהממם תמשיכי בבקשה

11/09/2013 13:24

מושלם תמשיכייי

11/09/2013 13:32

מושלם תמשיכייי

11/09/2013 13:32

מה זה יום שני הבא?! אני לא יוכל לחכות אמי מספיק מאושרת שקיבלתי את הבשם וגם יש פרק אז לא להרוס שמעת? לא להרוס….. ביום שני הבא אני יהיה מאושרת כי גם מתחיל הארוחה צהריים הבצפר של הקפיטריה וגם אני יהיה מאושרת אז פשוט תהיי יפה ותמשיכי ❤

11/09/2013 16:12

תמשיכי :)

11/09/2013 16:31

תמממשייככייי!!!!

12/09/2013 09:11

תמשיכי

17/09/2013 14:42

ואי תמשיכייי דחוף !!!!

18/09/2013 04:35

שמי לב שהרבה מכם מאוד מבולבלות. אז התכוונתי לשני [היום]
אז היום בשבע עולה פרק (:

23/09/2013 03:55
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך