הייי (: מצטערת שלא העלתי ביום שני הייתי כל כך עסוקה שזה ברח לי מהראש!!
מחר אני דיירקשנית שנה (כןכן) וזה עבר לי ממש כמו קצת זמן, ואני אפילו זוכרת.
כל כך נוסטלגיה. הם עזרו לי בכל כך. גרמו לי לעבור דרך מלא דברים ואני פשוט לא יכולה להאמין שעברה שנה. אין מילים לכמה שאני אוהבת אותם.
פרק ביום שני (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 22

02/10/2013 1596 צפיות 8 תגובות
הייי (: מצטערת שלא העלתי ביום שני הייתי כל כך עסוקה שזה ברח לי מהראש!!
מחר אני דיירקשנית שנה (כןכן) וזה עבר לי ממש כמו קצת זמן, ואני אפילו זוכרת.
כל כך נוסטלגיה. הם עזרו לי בכל כך. גרמו לי לעבור דרך מלא דברים ואני פשוט לא יכולה להאמין שעברה שנה. אין מילים לכמה שאני אוהבת אותם.
פרק ביום שני (:

**יום שני-בוקר

הגשם טפטף על החלון, גורם לכל טיפה להתנפץ בתורה.

כל הלילה לא הצלחתי לישון.
המחשבות על ההיריון של עדן הרגו אותי.

האם נשאיר את התינוק? זה מתאים לנו כרגע? אני מתכוון, תינוק מעדן זה ממש מעולה, אבל עכשיו זה לא התזמון המושלם, ביום ראשון אני חוזר לעבודה מהחופש של השבועיים. אני כמעט ולא אהיה בבית לעזור לה. ואנחנו רק בני עשרים, למרות שכבר הספקנו כמעט את כל מה שרצינו. אנחנו עדיין לא אחראים להיות הורים. אם נחליט להשאיר את התינוק נצטרך להתבגר.

אתמול עדן קבעה תור לגניקולוג שלה למחר. הוא זה שייתן לנו תשובה סופית. אחרי התשובה הסופית הזאת אנחנו נחליט מה לעשות. למרות שהפלת תינוק זה יהיה מאוד קשה. אבל אם זה לא הזמן אז זה לא הזמן.

הידיים שלי היו משולבות מאחוריי צווארי, עיניי פקוחות לרווחה משוטטות בין כל פינה בחדר באי שקט. עדן ישנה בשלווה.
כבר אחד עשרה בבוקר, שכבתי במיטה חסר מנוחה משתיים, קמתי בזהירות מהמיטה. משפשף את עיניי כדי להבהיר את ראייתי. הלכתי אל האמבטיה וצחצחתי שיניים.

עמדתי באמצע החדר, בוהה לנקודה מסוימת. בספונטניות החלטתי ללכת לראות מה עם היילי. עדן במילא ישנה אין לי מה לעשות כל כך.
שרבטתי על פתק מכתב לעדן ;

'בייב,
בגלל שלא הצלחתי להירדם כל הלילה ואת עדיין ישנה עכשיו, אז החלטתי ללכת לראות מה עם היילי ולבלות עם אמא שלך קצת.
תתקשרי אליי שתתעוררי,
אוהב אותך
נייל xx '

הנחתי את הפתק על השידה שליד המיטה ונתתי לה נשיקה באף.
לאחר שאתמול אני ועדן דיברנו, היא סיפרה לי שהיחידה שיודעת כרגע זאת היילי. והיא גם לא מתכוונת לספר לאף אחד בינתיים, עד שנדע מאה אחוז מה עושים. אני חייב מישהו לדבר איתו. וגם לא יזיק להיילי קצת חברה כשכואבת לה הרגל.

שמתי על עצמי זוג ג'ינס, וסוודר שחור חלק. החלקתי אל רגליי סופרה אדומות ובישמתי את עצמי בבושם האהוב עליי של קלווין קליין.
חבשתי על ראשי כובע צמר ויצאתי מהבית

**

דפקתי על הדלת, הטיפות קיררו אותי יותר ויותר מהר.
תוך שניות אמה של עדן פתחה את הדלת.

״הו נייל תיכנס לבפנים״ היא זרקה בנחמדות כשנכנסתי אל תוך הבית.
היא סגרה את הדלת מאחוריי ועטפה אותי בחיבוק.
בסך הכול זאת אמא של חברה שלי והאמא החורגת של החבר הכי טוב שלי. אנחנו מתראים דיי הרבה. דס כנראה בעבודה.

״מה שלומך?״ שאלתי בנחמדות כשהיא הובילה אותי למטבח. יודעת בדיוק מה להביא לי.
״הכל בסדר מה איתכם?״ היא הגיבה כשהיא הוציאה חבילת עוגיות שוקולד צ׳יפס ועשתה לי שוקו חם. הדבר שאני הכי אוהב בימים קרים. כנראה שהיא מכירה אותי יותר מדיי טוב.
התיישבנו בשולחן, היא התיישבה מולי.

״אנחנו מעולה, עדן כבר מרגישה יותר טוב״ אמרתי , אבל הרגשתי רע ששיקרתי לה.
״אני שמחה, אני כבר אדבר איתכם יותר מאוחר. היילי למעלה. בכל מקרה, אני יוצאת עכשיו לעבודה, ביי האני״ היא אמרה בשמחה כשהיא חיבקה אותי שוב.

היא בנאדם כל כך שמח וחסר דאגות.
היא סגרה את הדלת וככה נשארתי בבית.
בגלל שאכלתי כבר ארבע עוגיות ועוד לא סיימתי את השוקו שלי החלטתי להעלות את השוקו למעלה להיילי ואולי גם להציע לה אחד.

עליתי במדרגות ופילסתי את דרכי לחדר של היילי.
היילי אמרה לסמדר שהיא החליקה. שזה טכנית נכון חלקית.

דפקתי על הדלת.
קול חלוש אמר לי להיכנס.
נזכרתי באתמול, איך שהיא בכתה, שמחתי שהיא כזאת פתוחה איתי וסומכת עליי.

אבל, היא באמת הייתה חסרת אונים. אני כל כך אוהב אותה. היא בן-אדם מדהים ולא מגיע לה את כל השנאה והבריונות הזאת.
נכנסתי אל חדרה, היא לא ציפתה לי.
לא אמרתי לה שאני בא אז הייתה לה הפתעה קטנה.


תגובות (8)

תמשיכי

02/10/2013 10:12

מושלמיי תמשיכי בבקשה

02/10/2013 10:16

תמשיכיייי

02/10/2013 10:38

מושלם :) תמשיכי בהירות

02/10/2013 11:11

את יכולה לעלות מחר פרק .. ?
כי לא עלת פרק ביום שני (כי זה ברח לך מהראש ) וגם כי זה יום השנה שלך כמעריצה שלהם חיחיחיחי
לכבוד זה בבקשה
ותמשיכיייי מהר

02/10/2013 12:24

מושלםםםם!!!! תמממששששיייכיייי!!!!!!

02/10/2013 21:22

מושלם מושלם מושלם ו……………מושלם תמשיכייי

03/10/2013 08:45

מוווושששלםםםםם תתממשיייכככייי!!! ♥♥♥

03/10/2013 13:33
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך