סורי שלא העלתי בשבע לא הייתי בבית, ואממ בלי יותר מדיי קישקושים פרק ביום שני בשבע (:

האח החורג המפורסם שלי עונה 2 פרק 24 חלק 2

16/10/2013 1859 צפיות 13 תגובות
סורי שלא העלתי בשבע לא הייתי בבית, ואממ בלי יותר מדיי קישקושים פרק ביום שני בשבע (:

"את בהריון" הן שתי המילים ששינו לי את החיים כנראה לתמיד. הסתכלנו אחד על השני שוב חיוך קטן עלה על פניי. אני אוהבת את נייל, תינוק ממנו זה הדבר הכי טוב שיכול להיות, אבל הלוח זמנים של שנינו יכול למנוע את זה, ידענו שאנחנו חייבים להחליט.

"יש לכם תוכניות לגבי להשאיר את התינוק או להפיל אותו?"

"אנחנו עוד לא החלטנו, רצינו להיות ממש בטוחים ורק אחר כך להתחיל לחשוב" נייל אמר לו.

"אוקיי, אז כדי לתרום להחלטה שלכם ולתת לכם טיפה יותר רקע, אני אסביר לכם קצת, הנה עלון עם כל ההסברים על הפלה" הוא אמר, מגיש לנו דף עם כל ההסברים על הפלה.

"ותינוק, זאת עבודה מאוד קשה, הרי אתה נייל בלהקה מאוד מצליחה, ועדן אני מנחש שאת עובדת, אז אם תחליטו שאתם רוצים להשאיר אתם תצטרכו לפנות יותר זמן בזמן ההיריון אחד לשני, ובמיוחד בזמן שהתינוק ייוולד, אנחנו לא רוצים שהתינוק יגדל בלי אבא, ורק שתדעו שאני אהיה איתכם בכל התהליך הזה, גם אם תחליטו שכן וגם אם לא, אני כאן, עדן יש לך את הפלאפון שלי אני כאן לכל התייעצות. ואממ אולטרסאונד, אתם תרצו עכשיו או אחרי שתחליטו?"

"אחרי שנחליט" עניתי לו.
"וזהו בסך הכול, תעדכנו את המזכירה שלי לכל החלטה שלכם ונקבע לכם תור" הוא חייך אליי, שנינו קמנו, נייל לחץ את ידו של וויל "תשמור עליה בידיים טובות כן?" וויל אמר לנייל, הוא הנהן וחייך.
"תודה על הכל" אמרתי לו, בסך הכול הוא הרופא נשים שלי, והוא רופא ממש טוב.
"אין בעד מה, ביי נתראה" וויל אמר לנו, היד של נייל שלובה בשלי, נייל נסחב מאחוריי כשאני מובילה אותו לעבר הדלת.

**כעבור שעתיים וחצי

"בחורות צעירות בתחילת דרכן מעוניינות לרכוש השכלה ומקצוע, למצוא בן זוג מתאים שיתלווה אליהן למסע החיים, לטייל קצת וליהנות בטרם יהפכו לאימהות לילדים. על פי רוב נערות בגיל ההתבגרות ואפילו נשים צעירות מתחת לגיל 25 מרגישות עדיין כילדות שלא הספיקו לחוות דברים מסוימים" מלמלתי לעצמי כששכבתי במיטה על הבטן, נייל לידי, שנינו קוראים על גידול ילדים והריון כדי לקבל קצת רקע. כבר שעתיים שאנחנו יושבים על המחשב וקוראים.
היו במאמרים האלה המון דברים שלא נכונים לגבינו למשל ; 'לא בקשר מספיק זמן עם אותו בחור' אבל אני חושבת שבמקרה שלנו ארבע שנים נתנו לי להבין כמה אני רוצה ילדים ממנו.

"נמאס לי לקרוא" התרוממתי והתיישבתי על המיטה, נייל סובב את ראשו אליי "נמשיך מחר?" הוא נאנח כשהוא התרומם וסגר את המחשב הנייד, מניח אותו על השולחן שלנו בחדר, הנהנתי אליו.

קראנו על זה שהריון זה קודם כל מאוד קשה בעיקר בהתחלה, כל הרגשות החדשים; קיצונית, דרמטיות ועוד, חוץ מזה שאישה בהריון חייבת לקבל המון תשומת לב. ככה שאם ניכנס לזה עד הסוף, נייל יצטרך להקדיש לי תשומת לב. ההקאות, ההרגשות הלא טובות. הקושי של לסחוב עוד בן אדם איתך.

"אני מאוד מבולבלת" מלמלתי לעצמי, והסתכלתי בשעון, חמש (בצהריים), הרגשות של תחילת ההיריון והבלבול משתלטים עליי.

"אני יודע בייבי" הוא אמר, נשכב ליידי

"לא אתה לא יודע מה זה להיות בהיריון ולהיטרף מהמחשבה שקודם כל, יש פאקינג דבר חי בתוכי, וגם אם משאירים אותו או לא" אמרתי מעוצבנת

"נכון אני לא יודע, אבל אנחנו נחליט ואני אהיה לצידך בכל החלטה שנחליט" הוא ליטף את הלחי שלי, איך הוא יכול להיות כל כך רגוע כשאני כזאת, מבולבלת ?


תגובות (13)

תמשיכי

16/10/2013 11:17

תמשיכי:) אני מחגה להחלטה שלהם

16/10/2013 11:20

תמשיכייייי

16/10/2013 11:24

אני מקווה שהם יפילו ( :( ) כי אחרת יהיה להם משבר על בטוח ואני לא רוצה משבר… ~פאפי פייס~
פליז תמשיכי!

16/10/2013 11:30

תמשיכי.
ושלא יפילו.
ובלי משברים וריבים.
זה מיותר.
אף אחת מאיתנו לא רוצה את זה.

16/10/2013 13:56

תמשיכי

16/10/2013 16:41

מוושלםם והאמת אני לא יודעת אם אני רוצה שהיא תלד או לא..
תממשייכיי! ♥♥

17/10/2013 04:50

פליזזזזז תכתבי עוד פרקים אני חייבת לדעת מה יקרה!

17/10/2013 09:59

תממשייכייי!!!

17/10/2013 15:42

תמשיכייי ו..אין לי מה להגיד 0.0

18/10/2013 08:50

אתן פשוט ילדות כסומות

20/10/2013 04:58

REPLAY REPLAY REPLAY is my life .
אוקיי זה הדבר הכי מושלם אבר! תמשיכי עכשיו ~קוראת חדשה~

20/10/2013 09:49

וואוו. איזה כיף לקרוא את כל התגובות..
אני מצטערת, אבל פרק לא יעלה היום..
אני לא בבית אז פרק יעלה רק ביום רביעי (:

21/10/2013 09:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך