האישה שהיה לה הכל או כלום

חָתוּאֵל 23/06/2017 1145 צפיות אין תגובות

כל מה שלא תרצו היה לה- בי פולאר, סרטן. היא בכלל על הספקטרום האוטיסיטי. יש לה אי ספיקת כבד וריאות וכליה אחת בכלל חסרה לה. יש לה כרטיס נכה, אבל בלי תו לחניה כי כל מה שיש לכם אין לה. בת ארבעים ושלוש בלי ילדים בלי בעל ובלי כפכפים ללכת איתם לים. בלי אוטו כדי לקלל את חוסר החניות בתל אביב. בלי כסף לתת להומלס משוגע או כדי ללכת להצגה בתיאטרון גשר למרות שהיא לא דוברת רוסית. אין לה גם כלב כדי להוציא לטיול או חברים דמיוניים. אפילו קולות בראש שיאמרו לה לעשות כך וכך וכך לא אין לה. אין לה שיער בגלל הכימו ואין לה הרבה אושר, זה בגדול. אבל אם תשאלו אותה היא הכי שמחה שיש ותמיד צריך להסתכל על הכוס המלאה, לקרוא עיתונים, לצפות בטלויזיה בשעשועוני מוח גרועים. ככה צריך לחיות היא אומרת. צודקת? טועה? אני לא יודעת. היא אמרה לי שעשתה מחקר, אפילו סקר. שאלה אנשים ברחובות מה עושה אותם מאושרים. כל הגברים אמרו עבודה טובה שכר מספק וכל הנשים אמרו שאהבת אמת מחכה וכשהיא שאלה כאלו שהם בין לבין, הם אמרו שתלך להזדיין. אין לה עם מי בכל מקרה, כי היא לא מושכת או יפה או מוכשרת או עשירה. היא בת ארבעים ושלוש עם תסמונת אספרגר, אוהבת לאכול אספרגוס, יש לה סרטן ומצבי רוח קיצוניים, יש לה תעודת נכה. ושלא אתחיל לדבר על מה שאין לה. אין לה מוח, כאן בערך נגמר הסיפור. כל החיים אמרו לה שאין לה מוח. כשנולדה אז הרופא אמר שהיא מועדת לפורענות, המורה בכיתה ג' אמרה שאין לה שכל ללימודים. בצבא קיבלה פרופיל 21 ומאז היא יושבת לה וחושבת לה היכן גאולתה. היכן טעתה, מה לא נכון עשתה? כשהלכה להופעה של אייל גולן היא נכנסה בין הקלעים, נופפה בכרטיס הנכה שלה ואמרה "תנו לי לעבור או שאני קוטפת לכם את הנשמה" והיא יודעת על מה היא מדברת. כשנסעה למרוקו וקנתה מנורת אלדין יצא ממנה ג'יני. בניגוד לדעות הרווחות הוא דווקא מאוד נחמד לא כחול, אלא ורוד. והוא גורב גרב אחת עם סמיילים ויש לו משקפיים סגולים. יש לו שני עיניים ואף ופה ואוזן אחת ואוזן שניה. כמו בן אדם, אבל עם זנב במקום רגליים. וגיי. היא ביקשה ממנו שיתן לה כל מה שאין לה, שהיא מוכנה לקטוף לעשרים וארבעה אנשים נשמות בשביל זה. הגיני הסכים כי הוא רצה להכין זר נשמות תועות לשיער לכבוד יום הולדת השלוש מאות עשרים ושבע. אז היא רצה ברחובות, קיבצה נדבות. אמרה לאנשים בערבית שהיא מסכנה. לקחה אותם לסמטה חשוכה, קטפה להם את הנשמה, הזונה. עשרים וארבע נשמות היא קטפה, הביאה לג'יני כזר פרחים והוא בתמורה נתן לה את כל מה שלא היה לה. הייתה לה מכונית כדי לנסוע איתה לים. היה לה כסף כדי לתת להומלסים כדי שיקנו עם זה סמים. היה לה כלב וחתול וכסף לבונזו, ואפילו קולות בראש היו לה, לפעמים. אפילו בריאות הייתה לה, אין עוד כימו ואין מצבי רוח קיצוניים. היא אפילו דיי יפה עכשיו, כשיש לה שיער. אבל לקחו לה את תעודת הנכה וזה חבל כי דווקא עכשיו כשיש לה רכב אין לה תו כדי לחנות בחניית נכים. אז מה זה שווה?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך