דניאלה סטיילס
זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לביקורות. אם תאהבו אני ימשיך3>

הארי&רוז

דניאלה סטיילס 08/04/2014 890 צפיות תגובה אחת
זה הסיפור הראשון שלי, אשמח לביקורות. אם תאהבו אני ימשיך3>

שלום, קוראים לי רוז. אני בת 18 ועכשיו סיימתי יב. יש לי עיניים ירוקות ושיער בלונדיני, אני דיי נמוכה אבל לא ממש-1.65. עד לאחרונה היה גם חבר אבל נפרדנו, הוא בגד בי אבל זה לא השפיע עלי כי אחרי הפרידה הבנתי שלא באמת אהבתי אותו. האהבה שלי בחיים זה ציור. כך גם פגשתי את זאיין, החבר הכי טוב שלי. אני מבלה אצלו די הרבה , אנחנו מציירים ביחד. בגלל שאני מתנחלת אצלו בבית אז אני גם מבלה הרבה גם עם הארי-החבר הכי טוב של זאיין. מאז שהתחברתי לזאיין הארי רודף אחריי. תמיד סירבתי לו כי היה לי חבר אבל הסיבה האמיתית הייתה שהוא מעצבן אותי. אין לי חברה הכי טובה כי בנות זה עם רע. אני מן באד גירל-עושה מסיבות אצלי בבית, יוצאת למועדונים. ישלי בית גדול וריק כי הורי נפתרו, והם הורישו את הכל לי. הם היו די עשירים. היו. טוב לא משנה, עכשיו הסיפור מתחיל.

אני יוצאת למועדון עם זאיין והארי , ליאן-החברה של זאיין לא יכלה לבוא. לבשתי את השמלה החדשה שקניתי, לדעתי היא הכי יפה מכל השמלות שיש לי ויש לי המון! השמלה בצבע שחור, סטרפלז עם מחשוף גדול בגב וממשיכה צמוד עד למעל הברך. עשיתי מחליק בשיערי הבלונדיני מחליק עם בייביליס בקצוות ופופיון שמחזיק את הפוני בצד. התאפרתי, שמתי איילינר, אודם, מייקאפ בדיוק בגוון שלי וסומק. איפור בסיסי.
נעלתי את העקבים השחורים האהובים עלי, עם הפופיון מאחורה. הם היו גבוהים אבל אני רגילה ללכת עליהם. זאיין והארי חיכו לי בסלון שלי למטה, ישלי שתי קומות. השפרצת יעל עצמי בושם, לקחתי אייפון כסף וירדתי למטה. איך שהתחלתי לרדת במדרגות הארי הסתכל עלי. אני בטוחה שהסמקתי, אבל למה שאסמיק?
׳היי זאיין, הארי׳ אמרתי וניגשתי לחבק אותם. נתתי לזאיין חיבוק ונשיקה בלחי ולהארי רק חיבוק.
׳היי יפה׳ אמר זאיין. לעומת הארי שהסתכל עלי במבט כועס ׳מה?׳ שאלתי ׳זה לא פייר שרק זאיין מקבל נשיקה בלחי׳ ׳תתמודד׳ עניתי. יצאנו לכיוון החניה, נסענו באוטו שלי אבל זאיין היה נהג תורן. יש לי פרארי אדומה עם גג פתוח. נסענו עד למועדון בשקט מביך. הגענו תוך 10 דקות. סגרתי את האוטו ונכנסנו למועדון. מיד הלכתי לכיוון הבר. ׳טקילה אבטיח׳ ביקשתי בחיוך מהברמן. הוא חייך והביא לי את השתייה. ׳תביא עוד אחד ותמחק את החיוך׳ אמר הארי, בא והתיישב לידי. בדרך כלל אני לא שותה הרבה אך הפעם רציתי לשתות חצי מהבר ובגלל שלא כיף לשתות לבד וזאיין נהג תורן נשאר לי רק את הארי. ׳רוצה שותים?׳ שאלתי. ׳אוקיי׳ אמר וביקש מהברמן 6 טקילה אבטיח. ׳כל אחד אומר משהו ואם השני עשה את זה הוא צריך לשתות׳ הסברתי את החוקים ונתתי להארי להתחיל. ׳אף פעם לא קיבלתי מחזור׳ ׳אוף זה לא פייר, אתה בן׳ התבכיינתי. ׳החיים הם לא פייר׳ ענה והגיש לי את הכוסית. שתיתי ועכשיו היה תורי לשחק.
׳אף פעם לא שתיתי יותר מ-6 כוסיות אלכוהול׳ אמרתי. הארי לקח את השוט ושתה, ׳תמיד יש פעם ראשונה׳ ענה לי. עכשיו תורו לשחק. אוף. הוא עם השאלות שלו. ׳אף פעם לא חוויתי אהבה אמיתית׳ אמר. השאלה הפתיעה אותי, אבל לא לקחתי את השוט. הוא הסתכל עלי במבט מופתע. ׳מה עם החבר שלך?׳ שאל. ׳נפרדנו, והבנתי שלא באמת אהבתי אותו׳ אמרתי והסתכלתי לתוך עיניו כדי לראות מה התגובה שלו. ׳אפשר לשאול למה?׳ ׳לא׳ עניתי בגסות והלכתי לרחבה לרקוד. ׳היי לא סיימנו את המשחק!׳ הוא צעק עלי, ׳תסיים לבד׳ אמרתי והלכתי לאמצע הרחבה כדי לרקוד. אני יודעת לרקוד, וכמה בחורים ניגשו ושמו עלי ידיים. העפתי אותם מייד והלכתי לחפש את זאיין. מצאתי אותו רוקד עם מישהי צמוד! מיד לקחתי אותו וצרחתי עליו ׳׳זאין יש לך חברה!׳ ׳כבר לא, היא זרקה אותי׳ היא ענה. הרחתי ממנו ריח חזק של אלכוהול. פאק, איך לעזאזל חוזרים עכשיו? ׳זאין אני הולכת, אתה בא?׳ ׳לא׳ הוא ענה בפשטות. טוב מה עושים עכשיו? קודם כל צריך למצוא את הארי, למרות שהוא מעצבן אני צריכה לדעת איך חוזרים.


תגובות (1)

נשמע חמוד ממש! !!!!!!
תמשיכייייייי עכשיו

08/04/2014 17:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך