עמית באטמן^-^
אעאעאעעאעאעאעעא זה אחד הפרקים הכי אהובים עליייי.
מקווה שהבנתם את התוכנית. אם לא היא תיהיה יותר מפורטת בהמשך...
א ו ה ב ת .

הארי סטיילס ועיניינים אחרים – פרק 11

עמית באטמן^-^ 12/12/2013 827 צפיות 4 תגובות
אעאעאעעאעאעאעעא זה אחד הפרקים הכי אהובים עליייי.
מקווה שהבנתם את התוכנית. אם לא היא תיהיה יותר מפורטת בהמשך...
א ו ה ב ת .

נק' מבט כללית.
"אתה יודע שזה לא ממש תוכנית" אמר לואי להארי כשסיים להשחיל את חוט הברזל למנעול האחרון.
"אני יודע. אבל זה רק לשבוע.. או יותר. שמעת שהמשטרה כבר עוקבת אחרי מאט"
ליאם ונייל חזרו מהחצר "הכל מכוסה שם.אבל יגמר לנו האוויר… אני נורא מפחד מזה. אנחנו עשר אנשים בבית אחד-"
"גדול, ענק, עם מיליוני חדרים ואוויר שמספיק לשלוש חודשים?" הארי התעצבן
"צודק." ויתר ליאם.
עגלי זיעה הופיעו על הארי "אני לא מצליח לחבר את המנועלים האלה ביחד!" התעצבן.
זאין עזב את פרי ועזר להארי "אתה חייב להרגע" אמר להארי.
קייט התחילה להרגיש אשמה. "חברים… אני ממש מצטערת שאני גורמת לכם לטרוח ככה בגללי"
דניאל נופפה בידה ואלינור קמה לחבק את קייט "זה מה שחברים עושים" ג'ולי הסכימה וחבקה את קייט גם "והדבר האחרון שחברים רוצים זה שהחבר שלהם יפגע"
"חוץ מזה, הארוחה שלך הייתה שווה את זה" צחק נייל. פירורים נשארו ושתי פרוסות מהפאי.
הבית היה חשוך ולמרות ניסיון העידוד והצחוק היה אפשר להרגיש את המתח והפחד באוויר.
הם שמעו לא מעט דברים על מאט, הוא משוגע.
"לא יכלת למצוא לך אקס יותר נורמלי?" צחק הארי בעצבנות ששחיבר את המנעול הכנראה אחרון. ריח של ברזל היה באוויר "תעלי איתי לעשות סבב שכל הבית מכוסה במנעולים" ביקש הארי מקייט והיא עקבה אחריו. הארי הרים את המנורה והאיר את החדרים, בודק שכל הדלתות החיצוניות אטומות מרעש ונעולות במנעולים, כך גם החלונות. "זה.. באמת היה הכרחי, כל המנעולים האלה?"
מבט מופתע הלביש את פניו של הארי.
"כלומר, אני מעריכה את זה תודה רבה שאתה דואג לי ככה" היא נסתה לחייך ומהרה להגיד "אבל.. כאילו יש לך כל כך הרבה מנעולים? אתה עבדת כל כך קשה… אני לא שמעתי שהיה לו עבר פלילי" צחקקה בעצבנות.
הארי החזיק את ראשו. רק הוא ידע. רק הוא, ואסור שאף אחד ידע את זה. "היה לו עבר פלילי" אמר "כלומר, אני קראתי בעיתון כמה מאמרים על זה שהוא פרץ בתים"
קייט הלבינה "אתה אומר," בלעה את רוקה "שהיה לי חבר….." נסתה להגיד את המילה
-"עבריין?"
היא הנהנה בראשה והסתכלה על השעון שמעל ראשו.
"כבר רבע לתשע.. כדאי שנתכונן"
הארי הנהן בראשו וירד עם קייט במדרגות, עם הפנס.
"כולם הודעתם למשפחות לזרום עם זה, ושלא ידאגו?"
קייט נגעה בכתפו של הארי "לפני שנעלת את הבית, שמת את הפתקים על הדלת?"
הארי הנהן לעברה.
"כולכם הודעתם?" הוא וידא שוב "כי ברגע שאני לוחץ על השלט זה לא יתן להתקשר לשום מקום!" הארי הזהיר.
"אני צריך להתקשר שוב" אמר נייל, העשה עשרה לתשע. "קדימה" גם דניאל ופרי הלכו להודיע להורים שלהם שלא ידאגו בימים הקרובים, ושתפו אותם עם התוכנית.
"קייט, דאגת למצרכים לאוכל?" הארי שאל את קייט. היא חייכה "כן" ענתה לו
הארי שקע בחיוך שלה ומיד התעשת על עצמו "אמ.. אלינור!אלינור! יש לנו בגדים לכל השבוע?"
הארי המשיך להקריא את המטלות.
"כולם סיימו להודיע להורים?" הארי בדק שוב וכולם הנהנו.
"מוכנים? אני מזכיר למי ששכח.. יש את החגורות האלה כדי שלא נפגע…. אנחנו חייבים לחגור אותם! אני לוחץ על השלט, יש כמה צעקות, צעקה מוקלטת שלכם אומרים ביי עולם…א נחנו נתגעגע פיצוץ גדול, הפסקת חשמל, ובלילה נוכל להדליק שוב את האור, כי זה יפעיל רק באחת בלילה את הנגד שמיעה ואטימות והכל… " קייט והארי התיישבו וחגרו חגורות.
איזה תוכנית מופרחת.. חשבה קייט. 'כל העולם בעוד כמה דקות יחשוב שאנחנו נמות'
"רגע!" צעקה קייט פתאום.
המבטים הפנו אליה "לא חשבתם שדיירקשניות ינסו להתאבד אם הם ידעו את זה?!"
פרי אלינור דניאל וג'ולי נכנסו ללחץ גם, והבנים החליפו בניהם מבטים. "כבר חשבנו על זה." אמר הארי וחייך.
"שלוש.. ארבע ו…!" צעק הארי, מבחוץ כולו בטחון אבל מבפנים הוא רועד.
והוא, רק הוא, רק הוא יודע למה מאט כל כך מתעב אותו. רק הוא יודע למה מאט רוצה לפגוע בו. רק הוא, יודע שכל העבר הפלילי שלו, באשמתו. רק באשמתו.


תגובות (4)

תמשיכי

12/12/2013 06:00

לא הבנתי איזה חגורות חחח תמשיכי ואם את יכולה לעשות לי סדר בראש אני ישמח

12/12/2013 06:56

חחחחחחחח הכוונה זה לבלבל אתכם (דיי.. חוח) אני אעשה לך סדר בפרקים הבאים, מבטיחה^^

12/12/2013 07:17

אומיגאד!
זה פרק אחד המלחיצים!!!
הצלחת להשאיר אותי במתח…
אמאלה.. אני חיבת המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12/12/2013 15:20
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך