לילוש דרקשנית!
פירסמתי שוב לא נראלי שראיתן

הבת דודה של אלינור פרק 32

לילוש דרקשנית! 30/04/2013 1312 צפיות 12 תגובות
פירסמתי שוב לא נראלי שראיתן

בדקתי שהכל כבר איתי , אייפון , תיק קטן ובתוכו איפור , שפתון מסקרה וכל אלה .
מרחתי קרם גוף בניחוח מתקתק והשפרצתי כמה שפיריצים של בושם , יצאתי אל מחוץ לחדר וסגרתי אותה .
כשירדתי במעלית ראיתי את כולם יושבים בלובי
"היי " אמרתי וניגשתי אליהם , צלמי הפאפרצי מנסים לצלם מבעד לזכוכיות החצי שקופו חצי כהות והעבות .
לעשות הכל רק בשביל להשיג תמונה אחד של הבנים וגסטין .
"איפה נייל ?" שאלתי אחריי שחיבקתי את כולם
"הוא יוצא עם מישי " גסטין אמר והגיש לי את העיתון , בו הופיעה תמונה של נייל ודמי ביחד .
"אמגגגגג " צרחתי , כל כך היתרגשתי , שסוף סוף לאפרוחי הקטן יש מישי שרואים שהוא באמת אוהב , עם כמה שזה צרב לי בגרון , בלב , בכל מקום אפשרי , הרגשתי שזה כואב , אני לא יודעת למה באמת שלא , אולי בגלל זה זה יותר כאב ?! , כך עמדתי חמש דקות , מנסה לפתור ביני לבן עצמי את השאלה למה זה כל כך כואב לי עם כמה שאני שמחה ?!
"אמממ.. הכל בסדר ?" אלינור שאלה , בזמן שהביטה בי מוזר , כל המבטים הופנו אליי
"כן כן " אמרתי הסומק האדמדם כבר עלה במעלה לחיי , מאפשר לכולם לראות כמה נבוכה הייתי באותה הסיטואציה .
"טוב אני מציע שנתקדם " זאיין אמר מבין …
"אז לאיפה היום ?" רום שאלה
"חזרות " ליאם אמר
"אבל איך ?! מה עם נייל והארי ?" אבייה שאלה לא מבינה …
"אין מה לעשות ההצגה צריכה להימשך בכל מקרה …. חוץ מזה אנחנו כבר נלמד אותם יותר מאוחר " פול אמר מופיע משום מקום .
"אין מצב בלי הארי ההצגה לא ממשיכה " לואי אמר עומד משלב ידיים
"אוווו לאריייי " צרחתי ואלינור היסתכלה עליי כאילו היא רוצה לרצוח אותי . אתם בטח מבינים למה …
״קדימה מהר יש עוד יום ארוך נייל יצתרף אלינו בהמשך״ פול אמר וקידם את הבנים , הם חתמו לכמה בנות וכרגיל גם היצטלמו איתן .
כעבור חמש דקות כולנו היינו בתוך המכונית .
״תגידו באמת מה עם הארי?״ רום שאלה .
״מישו דיבר איתו בכלל?״ גסטין שאל , ״כן אור״ לואי אמר וכל הפנים הופנו אליי, בשניה שהוא אמר את שמה קמתי מן ה״תרדמת״ ששקעתי בה , הייתי כל כך עייפה מהלילה עם לואי .
״מה אני?״ שאלתי בקושי מקשיבה
״דיברת עם הארי נכון?״ לואי שאל , עדיין העיניים שלהם לא עזבו את פרצופי , זאת הרגשה כל כך מוזרה , שמפורסמים מסתכלים עלייך , רק עלייך .
״אמ…כן״ אמרתי קצת נבוכה , ״הוא אמר לך משו?״ שירז שאלה
״תאמת שאני לא זוכרת״ אמרתי וכולם הישתוקקו .
״מה לא זוכרת ? דיברת איתו אתמול !״ אלינור אמרה , בקול שלה היה משו שכעס, אני לא יודעת בדיוק על מה אבל אני בטוחה שהיא כועסת .
הניעה הייתה שקטה , לאט לאט התחלתי להיזכר במה שהיה אתמול , סיטואציות מביכות עולות לי במחשבה .
כל הקטע עם לואי .
אם אלינור תגלה את מה שהיה שם היא בחיים לא תסלח לי על זה , במיוחד שזה בעיניין של בנים .
הייתי בשקט , הדממה ששררה , לא אהבתי את זה , תמיד אהבתי רעש , לדעת שהכל בסדר , הרגישו באוויר מתח שלא נסלח .
״טוב הגענו בנים תחתמו מהר לכמה מעריצות ותיכנסו .״ פול הורה על הבנים בינתיים אנחנו יצאנו החוצה מן הרכב , נפרדות מהבנים בריצה מהירה אל עבר הסטודיו , הוא היה נראה פשוט ענק מבחוץ , כולו מבוע בשחור וצבעי מרקר מגוונים .
נכנסנו אל הסטודיו הגדול , כולו מלא מראות , כלי נגינה , ומיקרופונים .
״ואוו ״ שמעתי את קולו של ליאם מאחוריי , הבנים נכנסו לסטודיו פעורי פה למדי .
״זה ענקי״ זאיין אמר ווקפץ על הכורסא ליד רום שישבה .
״בנים זה לא זמן עכשיו למשחקים ישלנו עוד יום במלא בהקלטות אז קדימה״ פול אמר מנסה להקים את הבנים המישתוללים בלי סוף .
״מתי נייל בא?״ ליאם שאל , ״לא יודע עכשיו קדימה לחזרות !!!״ בן אמר והם קמו במהרה ״אנחנו גם נצלם היום אתכם בקטעים עם החברות שלכם אז בנות תהיו מוכנות ב7 בדיוק לצילומים״ בן אמר , מהר מאוד התחילה מהומה של הבנות של מה אני ילבש וזה ….
לאחר עשר דקות שחיכינו עד שהן יסיימו לדבק וישתקו קצת , הבנים התחילו את החזרות הם פתחו עם השיר up all night ומיד אחר כך המשיכו לאלבום בחדש והמקפיץ שלהם , כל כך כיף היה לצפות בהם ובאיך שהם משקיעים את כל כולם ״גסטין תחליף את נייל״ פול אמר
״ומה עם הארי?״ זאיין שאל
״מישו פה יודע לשיר ?״ פול שאל ואלינוק הפנתה את פנייה אליי
״לא !!״ צרחתי ויצאתי החוצה , מתיישבת על המדרכה , גל של בנות רץ במהרה מנסות להיכנס לסטודיו , הטלפון שלי צלצל התמונה המוכרה של הארי הופעיה על האייפון שלי .
*הלו?* שאלתי בכל חמוד ומתוק
*היי…* הארי אמר , היתרגשתי לשמוע את הקול שלו , היתרגשתי לשמוע את המילים המרגיעות שאני כל כך אוהבת שהוא אומר
*אני בסדר יפה שלי ואיתך ?* הוא שאל לא ידעתי מה לענות כל כך , אני גם לא בדיוק יודעת מה איתי…

תקראיו בבקשה את הרציתי להוסיף ❤
זה חשוב !!! אוקיי אז למי שלא יודעת בן זה זה שמפיק את הסרט של הבנים תאמת שאני אל כל כך זוכרת >< אבל הוא יהודייייי והוווו גאווה יחד עם הארי הצדיק שלנו !! חחח
אה וניסיתי לעשות את הפרקים ארוכים יותר …
סורי שיצא פרק ממש מכוער חחחח מחסום כתיבה 11 תגןבות ממשיכה !!
אמממ וגם חשובה לי דעתכן הסיפור מעניין ?
אתן רוצות עונה 2 ?
להאריך את הפרקים או לקצר ?
❤❤❤❤❤❤ אוהבת אתכןןןן
אה וההפתעה שלה אל תדאגו אולי פרק הפה תגלו למי שלא זוכרת שתקרא את הפרק הקודם !!
לאב יו !! ❤❤❤❤❤❤


תגובות (12)

זה פשוט מושלם! תמשיכי דחוף! ותעשי עונה שניה!

30/04/2013 22:32

תאריכי את הפרקים ותעשי עונה שנייה. תודדדה <3
ותתממשייייככככככי דחוווףףףףףף!!

01/05/2013 03:06

מושלםםםםםםםםםםםםםם תמשיכייי דחוווף !!

01/05/2013 03:39

המשך @@@@@!!!!!!!♥

01/05/2013 04:29

תמשייייכיייייייי!
מושלם!

01/05/2013 05:01

מושלם! תמשיכי

01/05/2013 05:26

תמשיכי !!!

01/05/2013 05:41

שחכתי מה קרה בפרק הקודם ><
חוץ מזה שלואי היה שיכור….

01/05/2013 05:41

שתי תגובות אני ממשיכה …. רק עוד 2 אתן יכולות .
יפות שלי אני אוהבת אתכןןן ❤❤❤

01/05/2013 13:40

המשך בדחיפותת

01/05/2013 13:43

בבקקקשהה תמשיכיי

04/05/2013 04:29

סורי אני ממשיכה רק עוד 2 תגובות גם אם זה יקח חודש שלם /:

05/05/2013 04:33
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך