רציתי להתחיל סיפור חדשש (:
מה אתם אומרים ? :)
אפשר להצטרף לסיפור כל מי שרוצה :)

הבת דודה של הארי סטיילס (1D) הקדמה

14/05/2013 1612 צפיות 6 תגובות
רציתי להתחיל סיפור חדשש (:
מה אתם אומרים ? :)
אפשר להצטרף לסיפור כל מי שרוצה :)

הכל התחיל לפני 19 שנה.. אימי ג'סיקה ואחותה אן החליטו שהם רוצים ילדים באותו גיל .. אז הם הביאו את הארי ואותי , הלידה של הארי נערכה קודם ואני חודש אחר כך .. היינו ביחד בגנון , בגן, ביסודי , בחטיבת ביניים ובתיכון מאז אני עברתי לגור במקום אחר, בישראל, היה לי קשה מאוד .. לא ידעתי איך להתמודד איך להכיר אנשים חדשים במיוחד שכבר סיימתי תיכון , איך לשכוח את הארי .. בגיל 18 התמקמנו בישראל אפילו לא שיחת טלפון לא קיבלתי מהארי ולחשוב שהיינו החברים הכי טובים אפשר להגיד כמעט אחים.. עם אן דודתי דיברתי כמה פעמים והארי אפילו לא שאל מה שלומי , כבר שנה וחודשיים שאני בישראל מנסה לחיות בלי להכיר אף אחד חוץ ממשפחתי ובלי ללמוד את השפה המדוברת .. שמי אמבר , אמבר סטיילס , שיער חום שגולש על כל הגב וכמעט עוקף את הטוסיק , עיניים ירוקות אפורות ,רבים אומרים שאלה העיניים הכי מיוחדות שראו .. אף אחד לא מכיר אותי, אני לא אומרת את שם המשפחה האמיתי שלי כדי שלא יציקו לי בחיי … הימים עוברים וחולפים כל יום מרגיש נצח, עד שאניי יחזור לבית הישן והטוב… לבית שכל הדברים הכי טובים קורים בו … אבל דבר אחד לא יישכח , את הבן אדם הזה שהתפרסם ושכח את הבת דודה שהייתה כמו אחות שלו .


תגובות (6)

תמשיכי ומהר

14/05/2013 06:02

יואו אני רוצה להצטרףףףף!!!!
אז אני אשמח להיות חברה של הארי אם לא אז של לואי…
תיאור:
שם: הדר
גיל: מה שבאלך או מה שמתאים
מראה: בלונדה עם פס סגול בצד שמאל של הראש, עיניים חומות עמוקות, מטר 82, בהירה (חושבים שהיא לבקנית אבל היא לא) ושפתיים צרות וכהות, כאילו כמו צבע של דם כזה…
אופי: חייכנית הרבה מתה על גזר ורק המילה הזו מצחיקה אותה (גם אותי..גזר = ><) אוהבת שופינג וחיה במשפחה די עשירה אז רגילה שיש לה הכול, כל מה שהיא רוצה, אוהבת לחיות בתוך טלנובלה שככה היו רוב החיים שלה, מלאים בנים וכאלה…
מעדיפה את הארי אבל אם לא אז את לואי…
תודה ומקווה שיהיה לך מקום לצרף אותי :-)
היומניסטית ^_^

14/05/2013 06:12

תמשיכייייי ועם יש אפשרות להצתרף עם נייל אז אני אשמח אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתוסיפי אותי:P
לירון

14/05/2013 06:15

אפשר עם הארי? פליזזזזזזזז ואם לא אז עם לואה(:
שם: אור
גיל- מה שצריך
אופי – חכמה מצחיקה ביישנית לא סובלת ספורט , מכורה לטוויטר פייס ולאינסטגרם , חברותית
תיאור- גבוהה רזה , שיער חום ועיניים צהובות חומות אבל יותר צהוב , היא רזה ואוהבת להתלבש זרוק כזה , שורטים וחולצות נופלות וכאלה . וגם גקטי בייסבול(כי זה סוואג) .
מקווה שתכניסי אותייי ואם צריך עוד משהו רק תגידי(: זה נשמע ממממממש מעניייןןןןןןן

14/05/2013 06:19

תמשיכיייי

14/05/2013 10:36

אם אפשר עדיין להצטרף אני ישמח אז לא משנה לי עם מי וזה התיאור שלי
שם: גל
גיל: לא משנה
צבע עניים:חום דבש
צבע שיער:חום חלק
גבוה/ בינוני/ נמוך:בינוני
רזה/ שמן:רזה
אופי:אוהבת לרקוד, לשחק כדור עף ומכורה לאייפון. רגישה אבל לא בוכה על שום דבר אלה אם כן זה משהו שממש חשוב לה. יודעת לנגן בחליל צד בכינור ופסנתר. לא אוהבת עקבים אבל אוהבת מאוד שמלות.
ותודה

14/05/2013 20:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך