סורי שלא פירסמתי מלא זמן ורציתי לומר שהתאכזבתי כי קיבלתי על הוואן שוט 4 תגובות אבל לא נורא אני מצפה לתגובות פה!! אוהבת מלאאא ותודה על שאתם קוראות ונהנות 3>

הבת דודה של הארי סטיילס (1D) פרק 5

19/05/2013 1586 צפיות 17 תגובות
סורי שלא פירסמתי מלא זמן ורציתי לומר שהתאכזבתי כי קיבלתי על הוואן שוט 4 תגובות אבל לא נורא אני מצפה לתגובות פה!! אוהבת מלאאא ותודה על שאתם קוראות ונהנות 3>

"אהההה!!" נשמעה הצעקה מהחדר של אמבר "אמבר!" קראתי ורצתי לחדר ופתחתי את הדלת במהירות ראיתי שוכבת על המיטה עם דמעות "מה קרה?!?" שאלתי "שום דבר , ניתקתי את האינפוזיה וזה קצת כואב .." אמר הרופא , אבן ענקיתת ירדה לי מהלב! "מתי היא משתחררת?" שאלתי "עוד עשר דקות שאימה תחתום על כמה מסמכים והיא משוחררת" אמר ויצא מהחדר "את בסדר ?" שאלתי "כן" חייכה והסיטה את שיערה למאחור האוזן " את רוצה שאני יעזור לך לקום?" שאלתי והושטתי יד "אם בא לך" אמרה ואני התקרבתי אלייה היא הושיטה לי יד ואני אחזתי בידה ועזרתי לה לקום "הכל טוב" חייכתי "טוב אני ייצא כדי שתתלבשי, לקרוא לאביה?" שאלתי "אממ..כן" אמרה "דקה" חייכתי ויצאתי מהחדר "מה קרה לה?!" שאלו כולם לחוצים "שום דבר פשוט הוציאו לה את האינפוזיה , אה וג'סיקה הרופא אמר שתחתמי על כמה מסמכים והיא משוחררת" אמרתי "מעולה אני יילך" אמרה ניגשה לקבלה "אביה אמבר אמרה לי לקרוא לך שתעזרי לה להתלבש.." אמרתי "הלכתי" אמרה והלכה .. לפתע נשמע צלצול טלפון המספר היה חסום "הלו?" אמרתי "בייב?" נשמע קול מתוק "הדר?" שאלתי בחיוך והבנים נאנחו "התגעגעתי!" אמרה "גם אני לאב" אמרתי וחיוך עלה על פניי "מתי רואים אותך?" שאלה בקול רך "אני פשוט בבית חולים ו.." התחלתי לומר אבל לא סיימתי והיא קטעה אותי "בית חולים?!?" קפצה "לא בייב בת דודה שלי אל תדאגי אני יחזור הביתה ואני כבר ייראה אותך" אמרתי והתרחקתי מהבנים "אין בעיה לאב תדבר איתי, אוהבת מלא" אמרה וניתקה "הארי הארי הארי המאוהב!" קרא לואי "שתוק" אמרתי במבט רציני , לפתע נשמעה פתיחת דלת ומהדלת ייצאו אביה ואמבר, אמבר הייתה מחויכת והחיוך שלה גרם לכולם לחייך הם התקדמו אלינו וכולם התחילו לחקור אותה .. "טוב אז מתי אני משתחררת?" שאלה "עכשיו!" קראה ג'סיקה ונפנפה בכמה דפים ביד "אימא!" קראה וחיבקה אותה , אן הייתה לידיה והיא חיבקה אותה גם כן אחרי שייצאנו מהבית חולים נסענו הביתה , והבנים לבית שלהם כל אחד עם החברה שלו , נייל עם לירון , לואי עם אור , ליאם עם גל אני עם הדר וזאין הגלמוד והערירי (; הגענו הביתה ואמא שלי וג'סיקה ייצאו לקניות אמבר ישר נירדמה הייתי לבד בבית אז קראתי להדר "לאב!" קראה וקפצה עליי בחיבוק "התגעגעתי!" אמרה "אויש גם אני" אמרתי ונישקתי אותה "באלי לראות סרט!" אמרתי "ולי בא לצאת לשופינג!" אמרה ונישקה אותי נשיקה קצרה בפה "מה שבא לך" חייכתי ויצאנו מהבית , לרגע שכחתי מאמבר שישנה בשקט בבית ….
~נקודת מבט של אמבר~
הגעתי הביתה וישר נכנסתי לישון פשוט נסחפתי למיטה הייתי כל כך עייפה!! אחרי לא יודעת כמה זמן ישנתי התעוררתי ולא שמעתי כלום היה שקט… נלחצתי מאוד "הארי?" קראתי ויצאתי מהחדר "אמא??" קראתי שוב בלחץ "אן??" צעקתי ברחבי הבית לקחתי את האייפון והתקשרתי להארי "הארי?!" צעקתי "מי זה" גיחך "סבתא שלי! מה נראלך שהשארתי אותי לבד בבית?!" צעקתי "אופסי…?" אמר "אין דפוקים ממך , טוב אני הולכת לאביה ביי" אמרתי וניתקתי , מיד אחר כך התקשרתי לאביה ואפחד לא ענה .. לא התקשרתי לאמא לא רציתי להלחיץ אותה רק אני לבד! כולם עם החברו שלהם חוץ מזאין ואני?! "טוב אני אתקשר לזאין.." מלמלתי לעצמי "הלו?" שאל בקול מחוספס (ראער) "זאין! זאת אמבר מה קורה?" שאלתי "אמבר! חח היי" אמר "אני לבד בבית וכולם עם חברות שלהם אולי תבוא לארח לי חברה?" שאלתי בקול חמוד "אני בא" אמר וצחק "יש!" קראתי וציחקקתי "ביי ביי" אמרתי וניתקתי פתחתי את הארון ולבשתי סריג שחור ומכנס ג'ינס לבן בהיר כזה אחרי עשר דקות נשמעה דפיקה בדלת "רגע" צעקתי ורצתי לפתוח את הדלת הוא עמד שם ולבש בדיוק כמוני ג'קט עור שחור ומכנס ג'ינס לבן בהיר שתינו צחקנו ביחד והזמנתי אותו להיכנס "אני שמחה שבאת!" חייכתי וקפצת על הספה "שמח שאת שמחה" חייך והתיישב לידי בספה ושתינו צחקנו "סרט?" שאלנו ביחד והתחלנו לצחקק "בטח" חייכתי "אממ..תזמין איזה סרט שבאלך אני יכין פוקפורן" אמרתי "פופקורן" תיקן אותי וצחק "אותו דבר!" צעקתי והכנסתי את השקית למיקרוגל "מה דעתך על אבא מתארס??" שאל "מה זה?" חייכתי ונשענתי על הקיר "לא יודע נשמע לי מגניב" אמר "סבבה" חייכתי והצאתי את הפופקורן מהמיקרו ושמתי בקערה "אחח זה חם!!" אמרתי והעפתי את היד אחורה "את בסדר?" שאל "כן.." חייכתי והתיישבתי לידו והנחתי את הקערה על הברכיים שלי אחרי חצי שעה של סרט מצחיקק התחלנו לחפש פופקרון שכמעט נגמר וידינו נגעו אחד בשנייה , עברה בי צמרמורת הסתכלתי עליו והוא הסתכל אליי ואז זה קרה .. התנשקנו.


תגובות (17)

אעאעאעאעאעאאאאעעעעאעאעאעאאאאא!!!
הם התנשקוווווו!!!!!!
תמשיכייייייי!!!

19/05/2013 11:49

תמשיכי ומהר

19/05/2013 11:55

תמשיכי ומהר

19/05/2013 11:55

תמשיכי ומהר

19/05/2013 11:55

וואו כלכך אני!!
"לאב!"
"באלי לצאת לשופינג!"
זה קופי אני במציאות…!
מתתי על הפרק אבל אני יעשה את זה קצר כי יש לי מלנתה סיפורים להשלים…
מתה עלייך ומזה תודה לאב שלי 3>
מדהימוש :-)

19/05/2013 11:59

יואווווו, אעאעאעא הם התנשקווו
אני מתרגשתתתת, תמשיכיייי זה מושלםםם

19/05/2013 12:02

יואווווו תמשיכיייייייייייייייי

19/05/2013 12:02

יאאאאאווווווווווו!!!!!!!
זה מושלםםםםםםםם(:
המשך דחוף❤❤❤❤❤❤

19/05/2013 12:18

אההה זה מושלם !!!!!!!!!!!
המשך במיידי

19/05/2013 12:34

המשךך

19/05/2013 12:43

המשךך

19/05/2013 12:43

תמשיכי :)

19/05/2013 12:56

חחח תמשיכי

19/05/2013 13:22

ממש אהבתי תמשיכי

19/05/2013 13:25

מושלםםםםםםםם , חולה על הכתיבה שלך ועל הסיפורים שלך !
תמשיכייייי. ❤❤

19/05/2013 15:29

תמשיכי !!!!!!!!!!!! :)

20/05/2013 05:42

תמשיכי אני מתחננת!!!

20/05/2013 13:39
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך