לילה טוב נסיכות 3>
מקווה שאתם נהנות מהסיפור ! והכנסתי אותכם ממש לתפקיד בערך משמעות ובהמשך זה יהיה הרבה יותר מרכזי (:
מצפה לתגובות 3>

הבת דודה של הארי סטיילס (1D) פרק 7 D:

21/05/2013 1629 צפיות 12 תגובות
לילה טוב נסיכות 3>
מקווה שאתם נהנות מהסיפור ! והכנסתי אותכם ממש לתפקיד בערך משמעות ובהמשך זה יהיה הרבה יותר מרכזי (:
מצפה לתגובות 3>

נרדמתי כמה דקות אחרי שזאין יצא מחדרי.. אני אוהבת אותו , אני כל כך לא רוצה שמשהו יישתנה או יהרס..
בוקר–
"אמבר אמבר אמבר אמבר אמבר אמבר" שמעתי קול מעצבן שקורא לי ומנער את יידי "מה?" צעקתי בקול ישנוני וראיתי את הארי "אוף נו!" צעקתי והזדחלתי בחזרה מתחת לפוך "נו אמבר אנחנו הולכים לים" את רוצה לבוא?" אמר והעיף את השמיכה מפניי "קודם כל אומרים בוקר טוב! ומי זה אנחנו?" שאלתי והתיישבתי על המיטה "הבנים והחברות שלהם וזאין אמר לי לשאול אותך אם את רוצה" אמר "אממ טוב כן" אמרתי והלכתי לצחצח שיניים , צחצחתי שיניים והכנתי לעצמי נס קפה והתיישבתי בספה והארי לידי , לפתע נשמעה פתיחת דלת , הארי קם מהספה ופתח את הדלת , מולי נעמדו הדר -חברה של הארי , נייל עם בחורה עם עיניים חומות ושיער חום ארוך ממש יפה!! את לואי עם בחורה עם שיער חום ארוך יפה כזה ועיניים צהובות חומות לא מובנות , עם ליאם בחורה עם עיינים ירוקות, שיער חום בהיר וחלק וזאין החמוד , הם נראו מדהים ביחד! כולם!! "היי.." אמרתי והנחתי את הכוס נס הקפה הריקה על שולחן הזכוכית בסלון "את בטח אמבר!" קפצה עליי חברה של נייל "שלום! אני לירון " אמרה וחיבקה אותי, חייכתי אלייה וקמתי לעבר כולם בעודי מסדרת את החולצה "אני אור!" חיבקה אותי חברה של לואי "אני ניקול!" חיבקה אותי חברה של ליאם "אני זאין!!" חיבק אותי זאין ונישק אותי , כולם צחקו עליו ואני גם "טוב את באה?" שאל הארי , "כן בטח אני רק צריכה להחליף לבגד ים וזהו" אמרתי והלכתי לחדר "לעזור לך?" שאל זאין בציניות "לא תודה אני מסתדרת לבד!" חייכתי , נכנסתי לחדר ונעלתי , לכו תדעו מה הוא עלול לעשות -,- , שלפתי מהארון חזיית בגד ים בצבע טורקיז , ותחתון בגד ים בצבע שחור , אני ממש אוהבת לשלב (: שמתי מעל הבגד ים חולצה ורודה מתנפנפת ושורט ג'ינס , לקחתי את האייפון מהמטען ויצאתי מהחדר "אני מוכנה" קראתי "יופי מעולה" אמר הארי "רגע, אפשר לקרוא לאביה?" שאלתי "כן בטח תגידי לה שניפגש בים" קרא הארי "יופי" אמרתי ושמתי את המשקפי שמש על ראשי וחייגתי "הלו?" אמרה "אביקוש זאת אמבר רוצה לבוא איתנו לים?" שאלתי "אמבר! אממ סורי מצטערת אני עובדת" אמרה "מה אבל מזמן לא נפגשנו" אמרתי והחיוך ירד מפניי "מצטערת בייב" אמרה וניתקה "טוב אז לא.." מילמלתי "נוסעים!" קרא נייל וכולם יצאו החוצה בשמחה … טוב אולי לא כולם… אחרי רבע שעה הגענו לים וכולם הורידו בגדים ונכנסו למים חוץ ממני כמובן אני נשארתי על החוף עם בגדים ומשקפיי שמש על עייני ובהיתי בים "למה את לא נכנסת?" שאל זאין ובידו שתי ארטיקים צהובים "לא אוהבת להיכנס לים" אמרתי ונשכבתי על המגבת "קחי" אמר והשיט לי את הארטיק "יאי" אמרתי וחטפתי את הארטיק מידו "למה אתה לא נכנס?" שאלתי נוגסת בארטיק "אני ..אמ.." התחיל לומר "אל תגיד לי ש.." התחלתי לצחוק "אמבר אם לא תפסיקי לצחוק אני ישתיק אותך" אמר "א…א..י..ך" אמרתי בקושי , רק צחקתי "ככה!" צעק ונישק אותי במהירות , התנתקתי ממנו והפסקתי לצחוק "השתקתי אותך" אמר ונגס לי בארטיק "יש לך ארטיק ביד!" צעקתי "לא.. נפל" אמר והצביע על הארטיק שמרוח בחול ונגס עוד ביס "שמן.." מימלתי " אומייגד!!! זה זאין מוואן דיירקשן!!" באו שתי ילדות בנות 12 והצביעו עליו "היי" אמר להם בנחמדות וגם מהחול "א..א..א..אפשר ת..תמונה?" גימגמה אחת הילדות "בטח" חייך הוא נעמד באמצע ושתיהם בצדדים מצביעות עליו עם פה פעור והוא עושה פרצוף, זה היה כזה מצחיק , לפתע הם נישקו אותו בלחי והלכו ,איזה חמודות!! "נסיכות.." אמרתי קמתי למצב ישיבה "מת על המעריצות" אמר "אני יודעת" אמרתי ונשכבתי שוב , הוא התיישב מעליי והסתכל עליי "אמרו לך פעם שאת ממש יפה?" אמר "לא יודעת" חייכתי "טוב, אז את יפה" אמר "אתה .. בסדר.." אמרתי "אאוץ'" אמר ושם יד על הלב , כאילו נעלב "אוו" אמרתי וליטפתי את הלחי שלו "אז אני חתיך הורס ומושלם ?" אמר וחייך "לא אתה עדיין בסדר" אמרתי וציחקקתי "כואב" אמר והשפיל את ראשו , כולם באו בהתלהבות , הם מושלמותתת, יש להם גוף הורססס לא כמוני .. -.- "אמבר תורידי כבר את החולצה שלך!" צעקה אור "מה?" שאלתי מופתעת "נו!!" אמרה וניסתה להפשיט אותי "אור!" צעקתי ומשכתי את החולצה למטה לפני שייספקו לראות לי את הבטן .. "אמבר מה יש לך?" אמר הארי "כלום.." אמרתי והשפלתי את ראשי "אומייגד זה וואן דיירקשן!!!" צעקה אחת הבנות שהתקרבה אלינו "תירגעי ילדה." אמרה אחת הבנות שהייתה איתה שהצליחה להצחיק אותי "אעאאעאע!!" התחילה לצעוק "קייס מה נסגר תרגיעי הם בסך הכל בני אדם" אמרה אותה ילדה ' יש משהו במה שהיא אומרת' חשבתי לעצמי "ילדה חכמה" פלטתי והיא חייכה לעברי "אפשר חתימהה??" שאלה בהיסטריה , כולם חתמו לה והתצטלמו בנתיים גיליתי איך קוראים לילדה החכמה , קוראים לה מייסי , מייסי וקייסי הם אחיות תאומות (: "בייב מה דעתך שנלך לטייל?" שאל אותי זאין והושיט יד "בטח" אמרתי וקמתי וניקיתי את החול מעליי..
~נקודת מבט הארי ~
זאין ואמבר הלכו לטייל , נשארנו רק שמונה אנשים D: "בייב מה יש לאמבר?" שאלה הדר , אמבר לא אוהבת לחשוף את עצמה , את הגוף שלה… "בואי אני יסביר לך" אמרתי בשקט והיא התקרבה אליי "לפני שלוש שנים הייתה לה סוג של מחלה.." התחלתי לומר "מחלה מסוכנת???" שאלה במהירות "סוג של.. היא הייתה אנורקסית , היא כל הזמן חשבה שהיא שמנה… ביום אחד היא שתתה כוס מים וקרקר וטענה שהיא שבעה.." אמרתי "אומייגד" אמרה הדר "ואיך היא יצאה מזה?" שאלה "זהו ש…


תגובות (12)

תמשיכי ומהר

21/05/2013 12:41

תמשיכי❤❤❤

21/05/2013 13:02

תמשיכי מהההררררר!!!!!

21/05/2013 13:20

תמשיכי עכשיו !!!!!

21/05/2013 13:21

תמשיכי

21/05/2013 14:03

תמשיכייייי זה מושלםםםם !!!

21/05/2013 14:39

תמשייככי!!!

21/05/2013 15:57

אהבתי תמשיכי

22/05/2013 01:46

אהבתי תמשיכי

22/05/2013 01:46

ת-מ-ש-י-כ-י

22/05/2013 18:32

ה מ ש ך ך ך

23/05/2013 09:19

תמשיכי פליז???????!!!!!! :(

23/05/2013 12:30
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך