מקווה שאהבתם :)
תגיבוו זה חשוב לי 3>
אני מצרפת אותכן בנות :)

הבת דודה של הארי (1D) פרק 1

14/05/2013 1630 צפיות 18 תגובות
מקווה שאהבתם :)
תגיבוו זה חשוב לי 3>
אני מצרפת אותכן בנות :)

הכל היה רגיל באותו היום בשעה שבע בערב שאמא הגיעה מהעבודה "אמבר?" קראה שנכנסה בדלת "בסלון" צעקתי מזפזפת בין הערוצים "אני צריכה לדבר איתך…" היא אמרה והתיישבה לידי "תדברי" אמרתי עייפה "אנחנו חוזרים ללונדון" היא אמרה במהירות "תחזרי על זה שוב!!" צעקתי וקמתי מהספה במהירות "אנחנו חוזרים ללונדון" היא חייכה "יש!!!" צעקתי וחיבקתי אותה "אומייגד אני הכי שמחה שיש !! מתי חוזרים ??" שאלתי במהירות "מחר בשעה הזאת בדיוק" אמרה והורידה את נעלייה וסידרה בפתח הדלת "הלכתי לארגן מזוודהה" צעקתי ועליתי במדרגות כל כך שמחתי , אני חוזרת הביתה!! נכנסתי לחדר והוצאתי את המזוודה הגדולה שבה השתמשתי שעברתי לישראל , הכנסתי את כל הבגדים שלי ואת הנעליים ולקחתי את תיק הרחצה ושמתי את המברשת שיניים משחת שיניים תכשיטים ועוד כל מיני דברים … בעשר כבר סיימתי לארגן הכל ונכנסתי להתקלח השארתי מכנס קצר ואוורירי בחוץ וגופייה לבנה והלבשה תחתונה והנחתי על השידה שבאמבטיה פשטתי את בגדיי מעליי והתחלתי מקלחת קצרה אחרי המקלחת הלכתי לחדר והתיישבתי במחשב, קראתי כתבה באנגלית על הארי והלהקה שלו , ואז נזכרתי … אני הולכת לראות אותו שוב , כל כך לא רציתי לראות את הפנים שלו שוב .. לא רציתי לראות אותו בכלל!! סגרתי את המחשב ונשכבתי במיטה חושבת על לונדון.

בבוקר שטפתי פנים וצחצחתי שיניים הסתכלתי במראה ועוד לא עיכלתי שאני חוזרת ללונדון .. ירדתי למטה באיטיות וראיתי את אימי מבשלת … ריח טוב עלה מהמטבח "אמא מה את מבשלת?" שאלתי ופתחתי את המקרר להוציא חלב.. "הכנתי לי ולך ארוחת בוקר" אמרה מחויכת והניחה את החביתה על הצלחת "תודה"אמרתי ונישקתי אותה בלחי , הכנתי את הנס קפה ושאלתי "אמא כבר שתית?" וזרקתי את הכפית לכיור "כן מוקדם בבוקר" אמרה והתיישבה באי שלנו במטבח "את מתרגשת מהטיסה היום?" שאלה ואכלה מן החביתה "מאוד , אני לא מאמינה שאני יחזור לבית שלי לבית האמיתי שלי" אמרתי לוגמת מהנס קפה שלי "שם תוכלי להסתדר , יהיו לך חברים עבודה , את תפגשי את הארי סוף סוף" אמרה וברגע הזה השלוק לא ירד לי בגרון .. "אני לא רוצה לפגוש אותו" אמרתי ושיחקתי עם המזלג "אני מבינה אותך.." אמרה והמשיכה לאכול מהחביתה , לפתע נשמע צילצול טלפון "אני יענה" אמרתי וקמתי מהכיסא והושטתי יד לעבר הטלפון "הלו" אמרתי "אמבר!" נשמע קול נשי "אן?" שאלתי בחיוך למרות שהיא לא יכולה לראות (: "יואו התגעגעתי אלייך נורא!" אמרתי ושיחקתי עם שיערי בעודי יושבת על הכיסא "גם אנחנו מאוד!" אמרה בקול רך 'אנחנו???' חשבתי לעצמי … "אז היום אני ייראה אותכם" צעקתי בקול חמוד "אני מקווה מאוד אמבר אני חייבת לראות אותך איך גדלת איך השתנית" אמרה בקול אימהי "יואוו אני כל כך מתרגשת" אמרתי "אמבר תני לי לדבר עם אן!" אמא אמרה "חח טוב אמא , אן אמא שלי רוצה אותך , מתגעגעת מאוד !!" אמרתי והעברתי לאמא שלי את הטלפון והמשכתי לאכול את האוכל ..
הערב הגיע מוקדם משציפיתי המזוודות היו מאורגנות ליד פתח הדלת עם השקיות הנלוות והמעילים הגדולים עם הפרווה
"מוכנה אמבר?" שאלה אמא מהמטבח "מוכנה" חייכתי ותפסתי במזוודתי , יצאנו מהדלת לעבר המכונית ונסענו לשדה התעופה , דקה לפני שעלינו למטוס חייכתי ודמעה ירדה מעיניי , לא ידעתי למה, עליתי למטוס ושקעתי במחשבות …. אחרי בערך חמש וחצי שעות נחתנו בשדה התעופה .. פרפרים התרוצצו בבטני ירדנו מהמטוס מחזיקות יד ביד מרחוק ראינו את אן , ומרחוק יותר ראיתי את הארי מחזיק ביד של בחורה בערך בגילנו "אמבר , ג'סיקה!!!" שמענו את אן צועקת ורצה לעברנו עם יידים פתוחות עם חיבקה את שתינו שגבה מופנה להארי וראשי מסתכל עליו ומזיל דמעה .. הוא קם ממקומו במהירות ונעמד נעמד מולי בלי שום הבעה על פניו .. ושום הבעה על פניי ..


תגובות (18)

אני רוצה גם להישתתף פליזזזזזז
אני רוצה להיות או עם לואי או עם ליאם
שם:נוי
תיאור: עיניים ירוקות שיער שטני גולש
אופי: חמודה מצחיקה אוהבת לחייך ולדבר המון אוהבת לבלות ולשחות מיתחברת מהר~! פליז תוסיפי אותי!!

14/05/2013 07:15

ואפשר גם עם זאין או הארי חח

14/05/2013 07:16

תמשיכי ומהר

14/05/2013 07:18

סיפורר מושלם תמשיכיי מהר <3
אני יכולה גם להשתתף עם לואי!!
שם: ליאן
תיאור: עיניים כחולות שער חום קצת נמשים
אני מתה על ריקוד זה החיים שלי!!
אני אוהבת בגדים ! חולשה שלי ;)

בבקשה תצרפי אותי לסיפור המדהים שלךך

14/05/2013 07:34

חחחחחחחח טומלינסונית פוראבר עשיתי מהאייפון וקצת כשה לעשות פיסוקים ותיאור על מה ? (:

14/05/2013 07:44

אפשר להצטרף עם הארי??;)
האם כן;)
שם: לינה
גיל: לא משנה, כמו כולם
מראה: שזופה, שיער מתולתל חום אדום, עינים חומות, חיוך מתוק
אופי: טובת לב, מתוקה, די ילדותית, מפונקת, ילדה טובה שלא שוברת חוקים, די לחוצה, עובדת כדוגמנית ואובססיבית לנעליים וכל סוגי האקססוריז, מתה על ורוד ועל דיסני..;)

14/05/2013 07:47

קשה** וכן אתם יכולות להשתתף ולא כולם על לואי חחחח

14/05/2013 07:47

אשמח להצטרף עם ליאם :)
שם: ניקול
תיאור: עיינים ירוקות, שיער חום בהיר וחלק, רזה, גבוהה.
אוהבת: לרב על אופניים, לנגן על פסנתר וכינור, בעלי חיים, לטייל בטבע/עולם.
אופי: נחמדה, טובת לב, קשוחה ולא אמיצה, אוהבת להיות לבד.

14/05/2013 07:49

אפשר להצטרף עם מי שפנוי??
שם: עופרי
גיל: מה שמתאים
מראה: 1.70 רזה , שיער מיוחד: תמיד נראה כאילו אני עם פן מדורג עד אמצע הגב עם פוני לצד, עינים חומות
אופי: אוהבת לצחוק , שמחה , מתחברת מהר לאנשים , מצחיקה , אחת שכייף להיות איתה, עוזרת לכולם, אוהבת להקשיב לבעיות של אחרים ולעזור להם! (בעיקר מישו שרוצה להשיג מישי וכאלה…) , אוהבת להיות עם חברים, חולה על שופינגגג!!, מסתדרת עם כוווולם, חולה על שחייה (ים ,ברכה..)
תחביבים: לשייייר!!

14/05/2013 07:59

אני רוצה להיות עם זאין
שם: שירז
גיל:מה שמתאים
שיער: חום בהיר מדורג
עיניים:ירוקות
אופי: אוהבת לצחוק,להיות עם חברות, אוהבת להצחיק,אוהבת לעזור ולהקשיב לבעיות של אחרים..

14/05/2013 08:17

זה נשמע ממש יפה :)
ואפשר להיות עם נייל? -בעקרון אני הכי אוהבת את לואי אבל כבר כמה בנות ביקשו אותו אז.. :P
ותמשיכי!! :)

14/05/2013 08:29

זה נשמע מעלףףףףףףף את חייבת להמשיך היוווםםםםםםםם

*רשמתי לך בהקדמה תיאור לדמות עם הארי (אבל אני רואה שהוא יהיה תפוס) וגם לואה מלא בקשות אז אפשר את ליאם או ניילר או זאין? קודם לואי (אם הוא לא תפוס ) ואז ליאם ואז ניילר ואז זאין(: תודיעי לי אם מי את מכניסה(: התיאור בהקדמה^^

14/05/2013 08:30

נשמע ממש יפה מחכה להמשך (:
חג שמח ואשמח אם תקראי ת'סיפורים שלי (:

14/05/2013 08:36

נשמע ממש יפה מחכה להמשך (:
חג שמח ואשמח אם תקראי ת'סיפורים שלי (:

14/05/2013 08:36

תמשיכי שחוף!!!

14/05/2013 09:19

מהממם תמשיכי

14/05/2013 10:27

תמשיכי מהר!!!!

14/05/2013 11:17

אומיגזר ….
מושלם תמשיכי

14/05/2013 15:08
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך