טוב זה הסיפור הראשון שלי אתם יכולות להגיד לי את כל מה שאתם חושבות אני מתייחסת להכל אבל תהיו עדינות בכל מקרה ביום חמישי אנחנו חוזרים לבית ספר אני מקווה שיהיה לי זמן אליכם אבל אני מבטיחה שאם תואהבו את הסיפור יהיה לפחות פרק אחד ביום.
תגובות וממשיכה❤

ההתנגשות ששינתה את חיי- פרק 1

19/02/2013 866 צפיות 5 תגובות
טוב זה הסיפור הראשון שלי אתם יכולות להגיד לי את כל מה שאתם חושבות אני מתייחסת להכל אבל תהיו עדינות בכל מקרה ביום חמישי אנחנו חוזרים לבית ספר אני מקווה שיהיה לי זמן אליכם אבל אני מבטיחה שאם תואהבו את הסיפור יהיה לפחות פרק אחד ביום.
תגובות וממשיכה❤

-נקודת מבט גל-
״אעאעאעאעאע אני לא מאמינה סוף סוף״ צעקתי בכל רחבי הבית. ״מה קרה?״ שחף שאלה לא מבינה
״אנחנו עוברות ללונדון״ צעקתי לה בעצם זה הדבר שבעצם רצינו הכי בעולם.
סוף סוף אני עוברת אין לי קשר עם אבא שלי כי שהייתי בת 10 אבא שלי בגד באמא שלי ואמא שלי התאבדה ואני כל כך נפגעתי מאבא שלי שניתקתי איתו את הקשר ועברתי לגור אם שחף ומשפחתה.
כרגע אני ושחף גרות בדירה בארצות הברית.
״מתי הטיסה״ רום ניתקה אותי ממחשבותי ״ביום שבת ב10 בבוקר יש לנו את מחר ויום שישי להתארגן תהיו מוכנות״ עניתי לה ״אוקיי״ היא ענתה והיא ונוי הלכו.
-יום הטיסה- (יום שבת)
ביומיים האלו שחף נוי רום ואני התארגנו ופתאום שמעתי קול שאמר ״טיסה מספר ——- ללונדון ממריאה בעוד 5 דקות עליתי לטיסה ותוך כמה דקות שקעתי במחשבות ונירדמתי.
״אעאעאעאעאע קומי״ שמעתי צעקות שהעירו אותי זאת הייתה רום. ״אוקיי אוקיי אני קמה מה כל כך דחוף? שאלתי ״יש עוד 10 דקות לנחיתה״ נוי אמרה ״אעאעאעאע״ לא הצלחתי להתאפק וצעקתי.
אחרי הטיסה נסענו במונית והגענו לבית ״זה שלי״ צעקתי שהשתלטתי על החדר הכי גדול בבית למרות שכח החדרים היו באותו גודל אבל החדר שלי היה הכי שווה.
בכל חדר היה שרותים ומקלחת כולנו התמקמנו התקלחנו ואני החלטתי לצאת להליכה.
״אני יצאתי״ צעקתי לקחתי את הטלפון כי לא הייתי בטוחה ששמעו אותי כי שחף החליטה לשיר ולזייף כמו שרק היא יודעת לעשות.
בדרך נזכרתי שבמשך שנתיים שלמות מגיל 10 עד גיל 12 היה לי סיוטים בגלל אמא שלי ונזכרתי שהיא לא עשתה לאף אחד שום דבר אז למה דווקא היא?.
לפעמים אני מרגישה אשמה שאני יכולתי לשמור שזה לא יקרה ואני והיא היינו יכולות להיות ביחד עכשיו. התחלתי לבקות ובלי לשים לב נתקעתי במישהו הוא היה עם כובע ועם משקפיים כאילו הוא מסתתר ממשהו אבל הוא היה מוכר לי ניסיתי לחשוב מאיפה ושוב הוא קטע אותי ממחשבותי ושאל ״את בסדר?״ ״כן״ עניתי ושיקרתי לא הייתי בסדר ״אבל אתה מוכר לי מאיפה שהו״הוא הוריד את המשקפיים והכובע ותוך שניות זיהיתי אותו מרוב החפירות של שחף כבר אמרתי שהיא חופרת?
״אתה…..״ שאלתי ״כן״ הוא ענה ותוך מספר שניות כבר היו מסביבנו מיליון מעריצות.


תגובות (5)

יפהה!!
תמשיכי!!<3

19/02/2013 16:01

תמשיכייייי פרק מושלםם ❤❤❤

19/02/2013 22:16

אני שכחתי קשה לה להיפתח לאנשים אבל שהיא מכירה אותם היא ממש משוחררת!!
תמשיכי מהמם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/02/2013 00:36

תתממששששיייייייכייייייייי ♥♥♥♥☺☺☺☺☻☻☻!!!!!!!!!

20/02/2013 04:48

מושלםם תמשיכייייי !

20/02/2013 07:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך