טוב אז זה הפרק מצטערת על השעה פשוט קמתי רק לפני שעתיים אני מבטיחה שאני יפצה אותכם אוף מחר חוזרים לבית ספר באלי כבר לעבור לישראל :<

ההתנגשות ששינתה את חיי- פרק 2

19/02/2013 862 צפיות 5 תגובות
טוב אז זה הפרק מצטערת על השעה פשוט קמתי רק לפני שעתיים אני מבטיחה שאני יפצה אותכם אוף מחר חוזרים לבית ספר באלי כבר לעבור לישראל :<

אוקיי אני מצטערת שאני מעלה רק עכשיו כי אני רק לפניי שעתיים התעוררתי וגם רציתי להוסיף שאלה לא נפתחת לאנשים בקלות אלה אם כן היא מכירה אותם ממש טוב והיא מרגישה שהיא יכולה לסמוך עליהם.
טוב אז פרק 2 יוצא לדרך
״אתה לואי?״ שאלתי ״כן״ הוא ענה ותוך מספר שניות כבר היו מסביבנו מיליון מעריצות.
"בואי איתי" הוא אמר אחז בידי ולקח אותי למקום שקט. "אז את מעריצה?" הוא שאל. "לא אבל אני לא שונאת אותכם חברות שלי מעריצות וגם אני יודעת את השמות" עניתי.
"עכשיו אפשר לדעת למה בכית?" הוא שאל "אני מעדיפה לא לפתוח את זה עכשיו" עניתי.
"טוב איך שאת רוצה אני מקווה לפגוש אותך שוב אבל אני חייב ללכת" הוא אמר "גם אני אבל אם אתה רוצה את המספר טלפון שלי תצטרך להתאמץ עוד קצת" אמרתי "ואם הגורל יחליט שאנחנו צריכים להפגש שוב אז אני יביא…." הוא קטע אותי "אז אפשר לדעת לפחות איך קוראים לך?" "כן קוראים לי גל" עניתי "ביי" אמרתי וחזרתי הביתה ושמעתי אבל אלו היו נשמעות לי צרחות של שמחה שניכנסתי הביתה גיליתי שזה באמת צרחות של שמחה שאלתי אותם מה קרה והבנתי שהם קנו כרטיסים להופעה של וואן דירקשין רק הבעיה היא שאלו היו 4 כרטיסים אז זה אומר שעם אני באה וזה גם למאחורי הקלעים מג אחד לא רציתי לבוא כי אני לא מכירה אותם ואת השירים שלי אבל מצד שני רציתי לראות את לואי שוב אבל החלטתי לא לספר להם בנתיים פתאום נוי קטעה אותי ממחשבותי ואמרה "המופע מחר בערב" ופתאום רום קטעה אותה ואמרה "אתם יודעים מה זה אומר? שופינג!!!" היא צעקה וכמו ששמתם לב היא חולה על שופינג או בעצם חייה על שופינג (רום אם זה מפריעה לך אז תגידי ואני ישנה) שחזרנו כל אחת קנתה משהוא למופע (אתם תדעו מה זה במופע) וחזרו הביתה.
-למחרת-
כל היום מהבוקר עשינו כל מה שבנות עושות כדי להיות יפות.
הגיעה הערב וכולנו התרגשנו אבל אני לא הראתי את זה. לבשנו את הבגדים שקנינו אני לבשתי שמלה בצבע טורקיז ונעלים מתאימות שטוחות שחף לבשה שמלה שהחלק העליון ורוד והתחתון שחור נעליים שטוחות שחורות נוי לבשה שמלה בצבע כחול עם שרוול אחד רום לבשה שמלה כמו של נוי רק בצבע ורוד ויצאנו למופע התיישבנו בכיסאות וי אי פי ויצאנו למופעבמהלך המופע המבטים שלי ושל לואי הצתלבו ובהפסקה יצאתי לשרותים וכמו שאמרתי אני מכורה לאייפון אז התעסקתי בו עד שניתקלתי במישהו "אז הקטע שלך זה להתעקל באנשים אע?" שהסתקלתי זה היה לואי ולפני שהספקתי להגיד משו הוא הוסיף "אז כניראה שהגורל רצה שנפגש שוב" "כן" עניתי ואז קראו לו לבוא אז חזרתי לחברותי בסיום המופע הלכנו למאחורי הקלעים ולואי פתאום אמר "עד לפה באת בשבילי?" "לא, בכלל באתי בשבילם" אמרתי אצבעתי על החברות שלי וקרצתי לו הוא הבין את הרמז.
אחרי כמה דקות הוא קרא לי לבוא לחדר שלו שנכנסנו הוא שאל "אז זה יהיה חוצפה לבקש את המספר טלפון שלך?" וישר עניצי "זה יהיה חוצפה לבקש את המספר טלפון חזרה?" וכך החלפנו מספרים עד ששאל מאיפה השם המיוחד הזה גל? ועניתי "אני נולדתי בישראל ובגיל 10 אני ושחף זאת שראיתה איתי עברנו לארצות הברית ועכשיו הבנות שבאו איתי ואני עברנו לפה ללונדון" "אז את יודעת עברית?" שאל "כן אני ושחף יודעות עברית פתאום ראיתי שתי בנות מושלמות וגיליתי שקוראים להם אביה ואלה ותנחשו מי עמד לידם לא דומה פחות או יותר לג'סטין ביבר בכבודו ובעצמו. אלה הייתה נראת לי שונה וגם השם הזכיר לי משהו אז שאלתי אותה מאיפה היא וגיליתי שגם היא מישראל ואז גיליתי שבעצם זאת האלה שהייתה איתי בבית ספר בישראל זה היה נחמד להכיר עוד מישהי ישראלית שיודעת עיברית ובכלל היה כיף להכיר אותה כי באצם היא הייתה איתי בבית ספר השנייה היא הייתה אביה שמסתבר היא אחות של זאיין וגם חברה של ג'סטין ביבר שלא הפסיכו להגניב נשיקות כל רגע אבל לפי שסמתי לב זאין כל שנייה מגן עלייה.
שחזרנו הבייתה פתאום ראינו….. והיינו בשוק
נקודת המבט של לואי
היא כל כך יפה אני לושב שאני מתחיל להתאהב בה החיוך שלה משגע אותי הצחוק המתגלגל שלה עושה לי צמרמורת ובכלל השפתיים שלה כל כך דורשות נשיקה……


תגובות (5)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20/02/2013 13:51

מושלםםםםםםםם פרקק מושלםםם תמשיכייי דחוף !!!!

20/02/2013 13:58

מושלםםםםםם תמשיכייייייי !

20/02/2013 14:09

מדהים!!
ולא מפריע לי שאני חולת שופינג (;

20/02/2013 15:07

תתמשיכיייייייייייייייייייייייי♥

20/02/2013 22:12
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך