טוב אז עוד פרק אני מצטערת על הכל והקטע שדיברנו בעברית עלה לי בגלל שהיום בבצפר (אני גרה בארצות הברית) אז אני ועוד חברה ישראלית שלי התחלנו לדבר בעברית כי לא רצינו שיבינו ואז כולם שאלו אותנו מה אמרנו וגם פתאום ילד בא ואמר לי ״טיפשה״ בעברית ואני לא הבנתי מאיפה הוא יודע את זה והכי קטע שהיום באמצע השיעור מישהו אמריקאי צעק קקי והתפקעתי מצחוק כי בעצם קקי באנגלית זה חאקי של הצופים בעברית אז סיפרתי לכולם מה זה קקי בעברית ועכשיו אין מישהו אחד בבצפר שרואה אותי ואת צברה שלי ואומר לנו קקי.
טוב עזבו אני סתם משעממת
תגובות ;)

ההתנגשות ששינתה את חיי- פרק 4

25/02/2013 811 צפיות 4 תגובות
טוב אז עוד פרק אני מצטערת על הכל והקטע שדיברנו בעברית עלה לי בגלל שהיום בבצפר (אני גרה בארצות הברית) אז אני ועוד חברה ישראלית שלי התחלנו לדבר בעברית כי לא רצינו שיבינו ואז כולם שאלו אותנו מה אמרנו וגם פתאום ילד בא ואמר לי ״טיפשה״ בעברית ואני לא הבנתי מאיפה הוא יודע את זה והכי קטע שהיום באמצע השיעור מישהו אמריקאי צעק קקי והתפקעתי מצחוק כי בעצם קקי באנגלית זה חאקי של הצופים בעברית אז סיפרתי לכולם מה זה קקי בעברית ועכשיו אין מישהו אחד בבצפר שרואה אותי ואת צברה שלי ואומר לנו קקי.
טוב עזבו אני סתם משעממת
תגובות ;)

טוב אני מצטערת שאני ככה אבל חלקכן יודעות אבל אני לא גרה בישראל (אני עברתי בקיץ) ולנו יש יומיים חופש שבת וראשון וסבתא שלי באה אלינו לביקור בישראל אז נסענו איתה ולא הספקתי לעלות.

תזכורת מהפרק האחרון ופרק 4

נקודת מבט רום
ליאם הזמין אותי אל החדר שלו שנכנסנו הוא שאל אותו את השאלה שלא רציתי לענות אבל לא הייתה לי בררה ״את מעריצה? ואם כן מי הפייב שלך?״ לא ידעתי מה לעשות כי אני כן מעריצה וכמו שאתם חושבים גם ליאם הפייב שלי ״ט..וב אז א..ני מ..ער..יצה וה..פי..יב שלי זה א…תה״ גמגמתי פתאום עלה חיוך על פניו. אחרי כמה צחוקים הגיעו שתי בנות יפיפיות ושאני אומרת יפיפיות אני מתכוונת לזה דיברנו ואלה היו אביה ואלה (אני יחסוך את שאר השיחה) והגיעה הזמן ללכת ואז פתאום ליאם שאל ״אז אפשר תטלפון שלך?״ ״כן״ עניתי והחלפנו מספרים וחזרנו הביתה.

נקודת מבטה של גל
כן זה קרה התנתקנו באמצע עצרתי את הנשיקה והתחלתי לבכות כמובן שלואי לא הבין על מה אבל ניחם אותי. אחרי כמה דקות של בכי הוא שאל אותי ״מה קרה?״ ואחרי דקה עניתי שיש לי עבר מסובך שאני פוחדת בגללו ושאני לא מסוגלת להתאהב ״אפשר לדעת מהו?״ הוא שאל ואז עניתי ״זה קצת קשה לי כי יש אנשים שפגעו בי בחיים כי סיפרתי להם את זה״ ״אני בחיים לא אפגע בך אבל כבר מאוחר ואני צריך ללכת אם תצטרכי משהוא לדבר את תמיד מוזמנת להתקשר ואני יבוא בזמן הראשון שיתפנה לי״ ענה ״טוב אז ביי״ אמרתי והוא התקרב לנשק אותי אבל עצרתי אותו ״ביי״ הוא ענה בעצב והלך.
נכנסתי למיטה ואחרי מספר שניות נרדמתי אבל הייתי מעדיפה לא להרגם אם הייתי יודעת מה אני עומדת לחלום. פתאום ראיתי את הגופה של אימי ואיך שאבא שלי נהנה בלופים ואז ראיתי את לואי קשור לזה ואז התעוררתי….. הזעתי ונבהלתי שטפתי פנים וחזרתי לישון.
בבוקר שהתעוררתי הרחתי ריחות נעימים ושירדתי ראיתי את הבנות עם ארוחת בוקר מהסרטים. אכלנו את הארוחה ופתאום היה לרום טלפון אני לא יודעת מי זה אבל פתאום היה לה חיוך על הפנים ושהיא חזרה היא אמרה לנו ללבוש בגד ים ושעוד שעה הבנים יבואו לאסוף אותנו לים.
אבל אני מכירה את רום והחיוך הזה זה לא סתם חיוך שכולם עלו למעלה אני תפסתי את רום ואמרתי ״הפ הפ הפ לפני שאת הולכת את מספרת לי מזה החיוך הזה״ ״טוב בסדר זה היה ליאם ואני חושבת שאני מתאהבת״ לא האמנתי ומיד תפסתי אותה בידה ומשכתי אותה לחדר שלה ״אם את מתאהבת את צריכה להיות יפה״ אמרתי ומיד הוצאתי לה בגדים מהארון והיא התלבשה ארגנתי אותה והלכתי להתארגן כולנו ירדנו וחיכינו אחרי לא פחות משתי דקות צלצל לי הפלאפון וזה היה לואי ״טוב אתם מוכנות?״ שאל ״כן, לרדת?״ שאלתי ״כן״ ענה וניתקתי אמרתי לבנות לרדת וירדנו הם חיכו לנו ואמרו לנו שגם אלה אביה וג׳סטין באים ושמחתי כי אני חייבת לפגוש שוב את אלה.
הגענו לים ואחרי כמה דקות גם הם הגיעו פרסו שמיכות והתיישבנו אנחנו הבנות השתזפנו והבנים הלכו לים חוץ מזאיין שלא התחשק לא אחרי חצי שעה לואי ניגש אלי וביקש לדבר איתי הלכנו למקום שקט והוא התחיל ״את יודעת כבר שיש לי רגשות אלייך ואני באמת יחכה לך אבל זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להיות ידידים בנתיים כי אני מרגיש שאת מתרחקת ממני בגלל מה שקרה אתמול״ ומיד עניתי ״נכון אנחנו אפילו יכולים להיות ידידים טובים פשוט חשבתי שאתה כועס עלי בגלל מה שקרה אתמול ולא רציתי סתם לגרור ריב אהה ורק שתידע שגם אני מתחילה לפתח אליך משהו אבל אני פשוט עוד לא מוכנה, אתה יודע מה תן לי שבוע להכיר אותך ולהתחבר אלייך יותר ומשם נראה לאן זה ממשיך ואם אחרי השבוע הזה לא יקרה כלום אני יעזוב אותך לנפשך ואז תוכל ללכת לבנות אחרות״ ״הולך״ הוא אמר וחזרנו פתאום שחף אמרה בעברית ״גל אחרי זה יש לנו שיחה״ אני אלה ושחף צחקנו ואז אלה אמרה ״גם לי ולך יש שיחה כע?״ ״כן״ עניתי וצחקנו מהפרצופים הלא מבינים של כולם ואז נייל אמר ״עכשיו תגידו על מה דיברתם?״ ״סוד״ ענינו ביחד וכולם צחקו


תגובות (4)

תתתמשיכיכיכי……………………….. ומהררררר כי………..( את יודעת);;-)

25/02/2013 21:46

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

26/02/2013 01:05

חחח..לי קרה משהוא דומה כשדיברתי עם לבאה שלי בספרדית ליד ידידים שלנXD
תמשיכי!%@

26/02/2013 03:08

מושלםם תמשיכיייייי , אוישש חלום שלי לגור בארצות הברית *~*

26/02/2013 06:21
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך