אם יהיו הרבה קוראים וגם אם לא אני אמשיך:)
וסורי שזה קצר אני אמשיך עוד 15 דקות:)

הוא אוהב אותי..נכון?-( על וואן דיירקשין) פרק 1

03/04/2013 636 צפיות 4 תגובות
אם יהיו הרבה קוראים וגם אם לא אני אמשיך:)
וסורי שזה קצר אני אמשיך עוד 15 דקות:)

מנקודת המבט של אמא-
הסתקלתי על השעון והיה כבר 7:00 בבוקר אז החלטתי להעיר את שיר כדי שלא תאחר.
~סטופ~
אמא של שיר-לאמא של שיר קוראים יוליה והיא עובדת כמנהלת חשבונות בלונדון.
שיר-שיר בת 16 שיערה חום חלק, עינהה חומות ומהפנטות,היא בכיתה יא' והיא אוהבת לשיר.
~חוזרים לסיפור~
הערתי את שיר והיא אמרה לי שעוד 5 דקות היא קמה..אבל כמו כל בוקר היא אומרת את זה ובסוף קמה כעבור חצי שעה .אמרתי לה לקום והיא התחילה להתלבש.
-מנקודת המבט של שיר-
שמעתי את אמא קוראת לי לקום אז התחלתי התלבש לבשתי: טישרט לבנה,סקיני כחול ואולסטאר.
הלכלתי לאכול משהו קטן כי לא כזה אהיתי רעבה ויצאתי לבית של אור.
~סטופ~
אור הוא חבר של שיר יש לו עיינים כחולות ושיער שחור.
~חוזרים לסיפור~
הלכתי לאור כשפניתי לרחוב של הבית שלו..ראיתי אותו מיתנשק אם החברה הכי טובה שלי!
לא האמנתי צעקתי עליו"אור אני לא מאמינה?!! אתה בוגד בי ?ועוד עם מלני?!"
~סטופ~
מלני היא החברה הכי טובה של שיר יש לה שיער ג'נג' ויש לה נמשים.
~חוזרים לסיפור~
הם רק הסתקלו עליי במבט של עופי לא אכפת לנו ואז הם הלכו.קיבלתי סחרחורת והרגשי כאילו יורים לי עם רובה למוח,ראיתי מטושטש ולפני שהתעלפתי ראיתי בחור רץ אליי אבל לא הספקתי לראות מי זה..
כשהתעוררתי ראיתי שאני שוכבת על ספה לבנה בבית ממש גדול, ממש כמו וילה ואז ראיתי שנער היתקרב אליי.היו לו עיניים ירוקות ומהפנטות,שיער מגורזל בצבע חום דבש וחיוך מתוק.
הוא שאל:"את בסדר?"
עניתי לו:"כן ,אהה מי אתה?"
המשך יבוא….


תגובות (4)

סבבה תמשיכיייי ועם יהיה אפשרי להצתרף בהמשך אני אשמח להיות עם נייל:P

03/04/2013 07:26

יואו לדעתי יצא לך ממש יפה אבל היית יכולה לעשות טיפה יותר תיאורים וגם יש משפטים שאת לא עשית פסיקים מתי שהיית צריכה אז קחי לתשומת לבך חוץ מזה היה ממש יפה אני מחכה להמשך

03/04/2013 07:28

מושלםםםם תמשיכיייי , אפשר להיות עם זאין ?
שם : אביה
גיל : כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה
אופי : מצחיקה , רגישה, ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות , מנגנת על גיטרה אקוסטית , מבשלת , שרה , מכורה לאייפון , חולה על שופינג לקים ועקבים , אוהבת לצחוק המון , ניראלי שזהו אם תצטרכי עוד תגידי לי מווה שתוסיפי אותי לסיפור המושלם שלךךך !!

03/04/2013 11:36

אני אצרף אותך בהמשך אביה:)

04/04/2013 07:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך