נוני love
אני ממש ממש מצטערת עם יש שגיאות
אבל את כל הפרק כתבתי בשני טיוטות בפלאפון
אני מאוהבת בכן!
זה תמיד משמח אותי לראות תגובות :)
אז 8+ תגובות ואני ממשיכה ♥♥
נוני.

נ.ב. יש למישהו אצה מה לעשות כשממש לא רוצים לפגוש מישהו בגלל שאיך שרואים את הפרצוף שלו חוטפים עצבים רוצים להחטיף לו???
כי יש לי בעיה עם העניין הזה עם איזה מישהו ואני צריכה לראות אותו מחר (חמישי)
ולהיות תקועה איתו באותו החדר למשך כשעה+ , ולא רק זה.
הוא גם מבוגר ממני, הוא מטפל...
מחריכים אותי ללכת :(

החבר של הבן דוד שלי 1D פרק 52

נוני love 31/07/2013 1489 צפיות 12 תגובות
אני ממש ממש מצטערת עם יש שגיאות
אבל את כל הפרק כתבתי בשני טיוטות בפלאפון
אני מאוהבת בכן!
זה תמיד משמח אותי לראות תגובות :)
אז 8+ תגובות ואני ממשיכה ♥♥
נוני.

נ.ב. יש למישהו אצה מה לעשות כשממש לא רוצים לפגוש מישהו בגלל שאיך שרואים את הפרצוף שלו חוטפים עצבים רוצים להחטיף לו???
כי יש לי בעיה עם העניין הזה עם איזה מישהו ואני צריכה לראות אותו מחר (חמישי)
ולהיות תקועה איתו באותו החדר למשך כשעה+ , ולא רק זה.
הוא גם מבוגר ממני, הוא מטפל...
מחריכים אותי ללכת :(

"את אל תתערבי מותק! " טיילור נבחה לכיווני והמשיכה לחייך חיוך 'שובה לב' אל עבר פניו המבולבלות של הארי.
"היא מעורבת ועוד איך טיילור! " נהם הארי, "ואינני יודע מה המנהל שלך אמר לך כי אני אמרתי לפול בבירור שאני לא מוכן להיות בן זוג שלך. גם אם זאת העמדת פנים!! " "הארי, אל תהיה כזה…" טיילור אמרה, מעמידה פניי נעלב. והחלה לסרטט דברים לא ברורים על ידו מלאת השרירים ועטופת הקהקועים של הארי.
"אל תיגעי בו…" סיננתי מבין שיניי.
"למה מי את שתעצרי אותי?!" טיילור שאלה בארסיות.
"עכשיו הגזמת טיילור! " הארי צעק, מכה את ידה, לוקח ביד אחת את שני האיס-קפה והשקיות ובידו השנייה את ידי הרכה.
הוא הוביל אותי למחוץ מתחם בית הקפה והמשיך להתעלם מקריאותיה של טיילור אשר נבלעו בין רגע ברחש הקניון הגדול של העיר ניו-יורק.
"אני ממש מצטער" הארי החל להתנצל אך אני קטעתי אותו בכך שהדבקתי נשיקה על שפתיו המלאות והשמנמנות שגירו אותי כל כך עם כל צליל שיצא מפיו.
"ועל מה זכיתי בכבוד?" שאל, "איזה כבוד? זאת אפילו לא ההתחלה! " לחשתי לאוזנו, מנשקת מעט את צווארו ואז לפיו.

"איפה הייתם, מה הבאתם?! ויותר חשוב מזה! קניתם אוכל?!?!" נייל המתיר עלי ועל הארי האומלל שעמד לידי.
הוא ניסה לנשקי בזמן הנסיעה אך לא נתתי לו משום שלא היה בכוונתי להתנגש במשהו או יותר גרוע, מישהו! בדרך הביתה.
"נסענו למרכז הקניות, זה לא ענייניך מה יש שם ולא. לא הבאנו משהו לאכול! " ענה הארי במרירות.
גורם לליבי להתכווץ חזק ולבית החזה שלי לעלות ולרדת בכבדות, הצורך היחידי שלי היה לעטוף אותו בזרועותיי ולנשק את ראש בעוד עיניו שנראו עייפות ועצובות נעצמות וחיוכו המסחרר שוטף את פיו.
הוא עלה לחדר מבלי להוציא הגה.

~מנקודת המבט של הארי~

תרקתי את הדלת אחרי ברגע שנכנסתי לחדר, זורק את השקיות על המיטה ומפשפש בתוכן…אני מנסה להוציא את המיטב מהשבוע האחרון שלי עם מאי, אך קרה הדבר שלא רציתי שיבוא, היא דחתה אותי.
שלפתי מבעד אחת השקיות שמאי לא אמרה לי מה התכולה שלהן כרית עם תמונה של מאי ביום שבו יצאנו לטייל בפארק כולנו יחד מודפסת על כל חלקה הקדמי כרית קטנה שכמה המילים שנכתבו עליה נגעו בליבי וגרמו לחיוכי לעלות לאט ולהתפרס על פניי כאילו רב-החובל הורה למתוח את המפרסים. 'תמיד כשאומרים שההתחלה קשה, מבינים שגם הפרדה. אך שום דבר לא יפריד בין זוג אוהבים. כי לאהבה אין גיל ואין מרחק, רק געגוע ומגע נחשק. אז זהו אוהב ליבי. הגבר שמשגע את תחושותיי וגורם לליבי לפרפר ב תרגשות ומכל חיוך שלו אני מאושרת. אני אוהבת אותך הארי אהובי, מאוהבת בך לנצח, מאי. '
ליבי פעם במהירות, קמתי על רגלי ופתחתי את הדלת בתנופה. רצתי למטה, מדלג מעל מדרגה אחת כל שתיים.
עד שהגעתי אליה, היא ישבה על הספה וצחקה על דבר מה לא נגלה לעין עם שירז, קורל ואביה. היא הרימה את מבטה אליה.
"אני אוהב אותך! " אמרתי בקול חזק, מניף אותה מישיבה כך שרגליה עוטפות את אגני, "אני מאוהב בך מא הורן!!" צעקתי כך שמילותי ןקולי הדהדו ברחבי הס הגדול, משכתי אלי את עיניי כולם.
אך לא הזיז לי כלום, הייי שקוע בדבר אחד.
בשפתיים הבשרניות והיפות שהיו נול עיניי וכל כך רציתי לצרפת אותן.


תגובות (12)

זה מהמם תמשיכי ואין לי אצא חח סורי

31/07/2013 14:38

העצה שלי היא לקחת מחבט בייסבול ולחבוט בו בראש…
חחח סתם…
יש הרבה אנשים שממש לא בא לי לפגוש אותם ואם אני כן צריכה לפגוש אותם אז אני מנסה לא להקשיב למה שהם אומרים ובשביל לא לריב אז אני מתרכזת במשהו אחר (את למשל יכולה להתרכז בלהמשיך מהר את סיפורך המושלם)
מקווה שעזרתי (עם הבנת את כול קישקושי) תמשיכי ;)

31/07/2013 14:39

תמשיכי

31/07/2013 14:43

אז זהו
שההורים שלי לוקחים אותי ואת אח שלי לטיפול משפחתי אצל עובד סוציאלי
מה שאומר שאני לא יכולה לחבוט לו בראש
וזה מעצבן כי הוא רוצה שאני אגיד כל מיני דברים
ואז כשהוא אומר במילים שלו את מה שאמרתי
הוא מעוות את זה לגמרי למשהו אחר לגמרי ולא משנה כמה אני מעירה לו זה פאקינג לא עוזר!

31/07/2013 14:44

קודם כל, תמשיכיייי!!!
דבר שני, את מתכוונת לפסיכולוג שאת שונאת? (או משו כומה לא אכפת לי… אם לא נוח לך לקרוא לזה פסיכולוג מותר לך… יש אנשים שלא נוח להם עם המושג כי הם מרגישים שמשהו דפוק בהם בגלל זה… אני פשוט למדתי כבר שאני לגמרי דפוקה אז אני בסדר עם זה…חחח) בקיצור גם לי זה קרה… הלכתי לפסיכולוג והייתי אצלו פעם אחת והחלטתי שאהי שונאת אותו אז פשוט לא הסכמתי ללכת אליו יותר ולהורים שלי לא הייתה בעיה עם זה כי הם פשוט הבינו שאני שונאת אותו ושהוא חתיכת חרא מתנשא. עם תואר פסיכולוגיה בשקל…
בקיצור אני ממליצה לך לדבר על זה עם ההורים שלך ולהסביר להם שאת לא רוצה ללכת לשם יותר כי את לא מרגישה בנוח ואם הם מתעקשים שתלכי אליו אז תגידי חהם שאולי ישקלו לתת לך אופציות אחרות חוץ ממנו ושאולי איתם תרגישי יותר בנוח… (אצלי זה ממש לא היה ככה אבל אני לגמרי דפוקה ככה שאני בקושי מדברת עם ההורים שלי… אני רואה סרטים של גיבורי על וקוראת קומיקס באנגלית-כי אין בעברית- כל היום… אני פשוט אמרתי להם לא באלי ללכת אליו כי אני שונאת אותו והשתמשתי במילה שונאת זה הזר לאפקט…חחח ואז פשוט סירבתי ללכת אליו…)

31/07/2013 14:52

חחחחח יצא מדהים!!!!!!!
בקשר לשאלה שלך,פשוט אל תזרמי איתו ותגידי לו בדיוק ההפך ממה שהוא רוצה לשמוע,מניסיון עם אנשים כאלה,זה הדבר הכי מספק לראות אותם מיובשים מהתשובה שלך!!!!אני תמיד נקרעת מזה כשאני מייבשת אותם-כל מי שזה לא יהיה!

31/07/2013 15:06

מושלםםםםםםם תמשיכייי !!
ואל תתני לדברים לעצבן אותך , פשוט קחי נשימה ארוכה ואל תתייחסי !
וכותבים ככה : *עצה , לא אצה …

31/07/2013 15:39

בקשר לשאלה אינלי שמץץ פשוט תתעלמי ממנו
והסיפור מהמםםםםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייי

31/07/2013 15:49

זה לא פסיכולוס
זה עובד סוצאלי שאמור לעזור למשפח. שלי להתגבש כי אנחנו מאוד מרוחקים ומבודדים
אבל לא משנה כמה אמרתי להם שאני לא סובלת תבןאדם הם לא מקשיבים לי!!
הראפי הזה החליט שאני מנסה לשמור על המשפחה לבד בלי שאמרתי כלום -,-

31/07/2013 15:51

פשוט תייבשי אותו,הוא ינסה להוציא ממך דברים,תגידי אני לא עונה לך אתה דפוק מדי,או משהו בסגנון…אם את צריכה עוד משפטים תגידי לי יש לי מלאי…חחחח

31/07/2013 16:03

דבר ראשון את כותבת מושלם ותמשיכי!!! דבר שני אל תקשיבי למה שהוא אומר תקשיבי בחצי אוזן כי את חייבת לענות לא על שאלות שהוא שואל אל תסתכלי אליו תחשבי אל דברים אחרים ואומרת את זו אחת שעברה הרבה שיחות עם עובדות סיצואליות ששנאתי ועם אמא (את נושא השיחה עם אנא לא את אמא כמובן) ודבר שלישי תמשיכי!!!

31/07/2013 16:40

אני אמשיך בטלפון
או מהמחשב של סבתא שלי כי אני נוסעת
(רק אתמול חזרתי מפארק הירדן והיום אני שוב נוסעת :/)
מממש מממש תודה והאמת שבאמת לא ממש הקשבתי לו וזה עזר :)

01/08/2013 03:19
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך