Mayange1D
היהיהיהיהיהיהיה אז הינה הפרק סורי שחיכיתם הרבה זמן אני פשוט כתבתי עוד סיפור ^^

החבר של החבר שלי – פרק 13

Mayange1D 26/07/2013 684 צפיות 9 תגובות
היהיהיהיהיהיהיה אז הינה הפרק סורי שחיכיתם הרבה זמן אני פשוט כתבתי עוד סיפור ^^

התעוררתי בתנוחה לא נוחה , ידיי התחבאו מתחת לבטיני והיו אדומות .״ אוף.״ אמרתי ושפשפתי את עייני . פתחתי את הטלויזיה בחשש.״ כשבוע נעדרו 5 חברי הלהקה וואן דיירקשן ושתיי נערות, הנערות וחמשת הבנים נמצאו במעבדה הרסוה המשטרה עושה כל מה שביכולתם לדעת מה גרם להם לעבד את זכרונם לזמן מה האם זהו דבר קבוע , כך חקרו החוקרים הכי מנוסים שיש בכל רחבי אירופה . ״ כששמעתי את דברי השדרן כל מוחי התבלגן .״מה?!״ אמרתי בכבדות והגברתי את הטלויזיה ״ ככל הנראה היה זהו מעשה מחריד ניסיון הריגה של השישה , הרוצח פחד שיכנס לכלא , לכן הפנט אותם , וכל זכרונים עבד. כל טוען החוקר לואי ג׳רארד.״ השדרן סיים את הפרשה . ניסיתי להירגע טיפה . ״ עיבדתי את הזיכרון ? זאת אומרת שכל מה שקרה בשבוע האחרון לא נכון ?! אהבתי את ליאם ? והכרתי את וואן דיירקשן ? הכל אמת ?״ שאלתי את עצמי. לפתע נשמע צלצול מחריש אוזניים.״ ראית חדשות?!״ הקול הגברי המבוהל חזר אליי וניתק את הכאב .״ כן ! , תקראה לכולם !״ צעקתי אל זאין בחשש.״ בואי אלי עוד חצי שעה ״ הוא דיבר מתוך רצון וכאב עניתי לו להסכמה .״ קבענו״ אמרתי וניתקתי את השיכה .
——————————————————————————————————————-
נסעתי על זאין בזעם ונעצרתי בחנייה הפרטית של שכניו . הייתי כל כך היפרקטיבית שבכלל לא הבנתי מה שייך למי . ״ הגעתי !״ צעקתי והתפרצתי לבית של זאין , ראיתי את הארי זאין ליאם ולואי , ואת הבחור המסתורה הבלונדיני , אמרתי שקודם כל אני והוא צריכים להכיר .״ היי, אני לורנס ואתה ?״ אמרתי בקלילות וחייכתי לעברו , ״ נייל, נייל הורן ״ הוא ענה לי וקול נדיר ויפיפה נשמע לאוזניי . שקענו אחד בשני , אני בעיינים הכחולות שלו והוא בעיניים הכחולות שלי . כמעט התנשקנו בלי להכיר בכלל .
זאין הבחין בשהייה שלי ושל נייל אחד בשני בלי לזוז .״ מצמצת״ נייל אמר , צחקתי בקול רם , כי זה היה משעשע , או שהוא באמת חשב שאנחנו עושים מלחמת מיצמוצים …. קמתי באיטיות והלכתי לעבר ליאם .״ אז היי, אני מבינה שאתה ליאם.״ אמרתי בחשש , זה הבחור שהייתי אמורה להיות חברה שלו .״ כן, ואני מבין שאת לורנס .״ זה היה נחמד שהוא הכיר אותי והיה מבוהל כמוני כשהוא ראה שאנחנו התגלנו כחברים . דיברנו הרבה , והתגלה שבאמת יש לנו אותם תחביבים . זאין בכלל לא דיבר , אני באמת חושבת שהוא נהייה מדוכא קצת . הסתובבתי על זאין בעדינות וחיבקתי אותו . עצמתי עת עיני והתחכחתי בו .״ התגעגעתי אלייך ״ אמרתי לו בלחש .״ גם אני .״ הוא אמר לי בנעימות, כיאילו שחיכה לזה . שהשתחררנו מהחיבוק ליטפתי את זיפיו . ״ מה איתי?״״ הארי צעק וגיחך וידיו היו פתוחים לחיבוק , ומה שעשיתי זה בקתי את ביטנו והעברתי את ידי בטלטליו , ועשיתי סוג של דאק פייס מוזר , ולואי , איפה לואי ?״ האמ, חברה איפה לואי?״ שאלתי בחשש .


תגובות (9)

אעאעא המשך דחוף!!!

26/07/2013 08:05
~~

תמשיכי……… עכשיו !!!!!
אעאעאעאע זה מושלםםםםם =)
לאבב יווו

26/07/2013 08:06

לאאאב יווו <3

26/07/2013 08:21

את ממשיכה?

26/07/2013 08:28

תמשיכייי

26/07/2013 08:57

כע אני עוד מאט ממשיכה ^^

26/07/2013 09:54

המשךךך עכשיווווו השארת אותי לגמרי במתחחח נוווו!!! 3> 3> 3>

26/07/2013 09:58

תמשיכייייייייי

26/07/2013 10:14

אני עכשיו המשכתי תקראו ^^

26/07/2013 13:32
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך