Mayange1D
אהאהאההא אני חיייבת ללכת וסורי שלא העלתי סיפור הרבה זמן ! :-/

החבר של החבר שלי – פרק 15 חצי פרק

Mayange1D 27/07/2013 1073 צפיות 3 תגובות
אהאהאההא אני חיייבת ללכת וסורי שלא העלתי סיפור הרבה זמן ! :-/

״היה מאוד טעים״ אמרתי ביוך על עבר זאין, שכבר היתה השקיעה ,כולנו יצענו לבחוץ , מתכוננים לצאת מביתו של זאין .״ אני לא אפיתי את זה את יודעת .״ זאין סינן לעברי בצחקוק .״ כן אבל אתה הזמנת, לקחת חלק גדול מאוד בזה ״ אמרצי לו וחייכתי לעברו .״ אתה יודע שאני אוהבת אותך זאין, אבל רון , הוא יעשה לנו משהוא .״ אמרתי לו בעצב גלוי .״ נשיקה לא תזיק נכון?״ הוא אמר לי ונגע בשפתיי בקלילות.״ אני מניכה שלא .״ אמרתי לו ורכנתי קדימה . לאט לאט ידיו החמות הוצמדו ללחיי ושפתיו התמזגו עם שפתיי . זה המה נעים ומספק , ולאי לאט שפתיי שקעו בתוך שפתיו בנוחות וידי השתחלו לשיערו . הסתכלתי אליו בצחקוק .״ מה? אני צריך סוכריות מנטה ?״ הוא שאל והרים את גבותיו בזמן ששיחק עם אגודליו .״ אתה חמוד .״ אמרתי לו והלכתי למכונתי .״ רק חמוד ?״ הוא פתח שיכה חדשה בקלילות .״ ביי״ צעקתי לו בהתעלמות בקול גבוה ומצחיק . הוא צחקק וחזר לביתו .
———————————————————————————————————————
נסעתי במכונית בקלילות , מרחפת ומתלהבת .לא האמנתי שנישקתי אותו, והפעם זה הרגיש טוב , תהייתי האם רון יצליך לדעת שהתנשקתי אם זאין ויפגע בנו , אני עדיין ממש מפחדת , אבל לנשק אותו היה מאוד מפטה, חוץ מזה , הוא שאל אותי ולא יכול י לסרב לו .״ ואו את באמץ יוצאת עם זאין מאלייק!״ נועם צצה משום מקום, חשבתי שהיא נמצאת בסאמר סכול .״ נועם !״ צעקתי בהתלהבות לעברה וחיבקתי אותה חיבוק דוב .״ לורנס , כמה התגעגעתי .״ נועם דיברה אליי בקלילות .״ גם אני״ צחקתי וחייכתי , השתחררתי מהחיבוק .״ רגע מה אמרת?״ אמרתי לה בחשש.״ הינה״ היא דיברה מתול התלהבות . היא הציבה חנגד עיניי טלפון ובתוכו תמונה שלי ושל זאין מתנשקין, מי הספיק לצלם את זה ? ולמה העלו את זה לאינטרנט ? אם לא הייתי תחת האיום של רון באמת שלא היה לי אכפת , והגרוע ביותר שנייל העלה את זה לטוויטר , ומי יודע אולי זה הגיע לרון?
״ מה?!״ צעקתי על הועם והחזקתי בכתפיים שלה .״ מה קרה ?״ המא הביטה בי בחשש.״ אין זמן להסביר ״ אמרתי לה ולקחתי אותה במכונית שלי .

אני ימשיך אחר כך את הפרק סורי אני חייבת ללכתתתת


תגובות (3)

סלחתי אבל תמשיכייי

27/07/2013 11:56

אם רון עושה למישהו מהם משהו הוא יחטוף סטירה!! חח
אני מחכה להמשךך הכי מהר שאת יכולהה!! 3>
פאק השארת אותי במתח -,-

27/07/2013 11:57

חחחחחחחחח דיירקשנית בשם אהבה ועדןןן לאב יוווו ממשיכה

27/07/2013 13:53
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך