moran-direction
להפסיק?

החיים החדשים של שרלוט 3 [העלאה קודמת אין תגובות :((

moran-direction 06/10/2013 701 צפיות 7 תגובות
להפסיק?

החיים החדשים של שרלוט פרק 3

אני באפיסת כוחות, אני לא מסוגלת לראות דבר בברור, ליבי לא מפסיק לקפוץ כבר הרבה זמן, נטיפי ברד נופלים להם מן השמים ומתרסקים על ראשי ועורפי בחוזקה ומשאירים לי כאב וצמרמורת בכל פגיעה, הדמעות, הן זולגות מעיניי וקופאות על פרצופי הקר והכואב.
אני כל כך רוצה להיות עכשיו במיטתי, עטופה בשמיכה נעימה וחמה, עם כרית שתספוג את כל הדמעות שלי.
אני יושבת מקופלת בתוך השלולית, נאנקת מכאב עם כל נטיף ברד שנוחת על גופי הקר, ולפתע, אני שומעת צעדים, אני מפחדת, אני נשארת קפואה במקומי כי אין ביכולתי לזוז, ומתפללת שלא יקרה לי כלום.
הצעדים מתקרבים, הפחד גדל והמתח הורג אותי עד שלפתע הרגשתי משהו חם שעטף את גבי, צמרמורת מכה בי עם כל פעימת לב, האדם שכיסה אותי במעילו, הרים אותי למצב עמידה ואמר לי : "מה קרה לך? מי את ולמה את כאן בקור בתוך הבוץ?"
לא ידעתי מה לענות, לא היה לי כוח לדבר, הרגשתי סחרור שמציף את ראשי, לחשתי בשארית כוחות את שמי, ונפלתי אל הקרקע, וזה הדבר האחרון שאני זוכרת מאותו רגע…


תגובות (7)

מורן, תכתבי גם איזה סיפור בהמשכים(: יש לך כתיבה מעולה, והייתי שמחה לראות אותה במשהו קצת יותר 'רציני' (בלי לפגוע, זה יותר מתאים לך)
ערב מושלם מקסים ומדהיםD:

06/10/2013 11:38

אני מעלה בקרוב סיפור שייקרא החייל שאולי תאהבי אותו, אני פשוט לא יודעת עם להעלות אותו כי אין לי הרבה תגובות לסיפורים שהם לא על מפורסמים אז אני די נואשת… אבל אולי אני יעלה אותו :)

06/10/2013 11:39

תעלי אותו כל הסיפורים שאת כותבת מעניינים!

06/10/2013 11:41

אני מכירה את זה, אתה כותב סיפור רגיל, אין תגובות. ואז שאתה כותב סיפור מפורסמים יש, זה קצת צבוע.
אבל הייתי שמחה לקרוא סיפור בהמשכים שלך(: אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך!

06/10/2013 11:41

טנקס :) אני ימצא זמן לכתוב אותו במחשב כי הוא כתוב על דפים ואני יעלה אותו…

06/10/2013 11:42

תני לזה קצת זמן. אולי עוד כמה שעות יגיבו לך ^^
וחוץ מזה, הכתיבה לא נועדה בשביל התגובות- אלא בשביל הכיף שבזה. ותתחילי סיפור חדש במקביל- ואם תראי שלא מגיבים לך בסיפור הזה, תמשיכי את השני.
ואפילו אם יש לך רק תגובה אחת- אל תפסיקי. כי לפחות בן אדם אחד קורא את זה.
מקווה שעזרתי ^^

06/10/2013 11:43

אני כותבת ומצפה לתגובות כי הדעה על מה שאני כותבת חשובה לי, דרך אגב אני משקיעה גם בסיפורי מפורסמים כסיפור רגיל לכל דבר רק עם הקיום של המפורסמים

06/10/2013 11:46
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך