דיאנה והחיים יפים ^^
זה רק חצי פרק , כי הבטחתי פרק ארוך
כשהיו 2 תגובות אני מעלה את פרק 2 המלא .
מקווה שאהבתם (-:

החיים לא יפים כמו שחשבתי – ( סיפור על פאן , להקה ) פרק 2

זה רק חצי פרק , כי הבטחתי פרק ארוך
כשהיו 2 תגובות אני מעלה את פרק 2 המלא .
מקווה שאהבתם (-:

היה לילה , אפל , שחור כמו התחושה של ג'ק כלפיי , קמתי באמצע הלילה להמשיך עם אנדרו לכתוב את השיר החדש , והוא כמובן רצה עוד לישון , אתמול היה לו יום קשה עם סינדי , רבו שוב ..
יצאתי החוצה והחלטתי ללכת לסטודיו , הדלקתי את האור , המקום הוצף זיכרונות שלי ושל ג'ק מהתקופת הגייז שלנו , מהתקופה שעוד היינו ילדים קטנים שהיו מאוהבים אחד בשני , אני זוכר איך המקום היה המחבוא שלנו מכולם , איך היינו מתנשקים פה , והיו לנו חלומות להקים משפחה אחת גאה של גייז , אבל אז מאיה נכנסה לתמונה והכל התחיל להיות סיפור אהבה , ואני נשאר לבד , מחפש את האהבה שלי לפתע נשמע רעש , ראיתי אותה , אותה אחת ששינתה את חיי , עינייה היו ירוקות כחולות שיערה היה חום בהיר , היא הייתה רזה ואז היא הסתובבה וראתה אותי , היה שקט .
לא יכלנו לדבר , מרוב האהבה אחד לשני לפתע היא שאלה אותי שאלה " מה אתה עושה כאן בלילה? " היא אמרה " זה הסטודיו של הלהקה שלי , פאן , מכירה? " אמרתי " לא , אבל אני אשמח לשמוע אותך שר , אם זה מה שאתה עושה בלהקה " היא אמרה וחייכה , שרתי לה מתוך אהבה והיא לפי הנראה מאוד אהבה את השיר , " וואו , אתה שר ממש יפה , אהבתי שאתה שר את הטונים הגבוהים " היא חייכה " נו ברור איזה עוד בחור עם עבר כמו שלי יכול להגיע לטונים גבוהים? " צחקנו
ואז ג'ק נכנס , " תתחבא מהר! " התחבאתי בלי שום שאלות , " מה עשית פה ?! " הוא דיבר , הוא היה נשמע שפוך מאלכוהול , הוא תפס את ראשה ואנס אותה , פשוט אנס , זה לא היה ג'ק שאני מכיר לא יכלתי לראות אותו מתעלל בה ככה , יצאתי מהמחבוא , פשוט רבתי מכות עם החבר הכי טוב שלי , ואז התעלפתי , לא זוכר כלום מחיי , התעלפתי , מיטה ליד ג'ק , עכשיו המצב הפוך ..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך