moran-direction
קצת עצוב אבל זה פרק כפוווול :)

החיים לפני והחיים אחרי סיפור על וואן די פרק כפול :) 5+6

moran-direction 28/02/2013 800 צפיות 8 תגובות
קצת עצוב אבל זה פרק כפוווול :)

פרק 5

(נקודת מבט מורן)

לירון צעקתי בנואשות והיא לא ענתה לי היא פשוט שכבה שם לבנה כמו שלג עם דם על הפנים, אלה שמה ללב למה שקרה ורצה על רום וקורל לכיווני והן שאלו מה קרה?
עניתי שאני לא יודעת לירון הייתה חיוורת והתעלפה והמכה שהיא חטפה גורמת לה לדימום!
רום אמרה לאלה להביא מים כדי לנסות להעיר את לירון ובזמן הזה אני התחלתי לבכות…

(נקודת מבט אלה)
אני רום וקורל דיברנו עד ששמענו את מורן צורחת לנו לבוא מהר, ראיתי אותה יושבת על הריצפה עם לירון שנראתה די חיוורת, רצנו לכיוונן אני התיישבתי על הרצפה ליד לירון ומול מורן וניסינו להעיר את לירון בזמן שמורן הסבירה לנו מה קרה, קמתי על מהרצפה והזמנתי אמבולנס….

פרק 6

(נקודת מבט קורל)

אני נוסעת באמבולנס יושבת ליד לירון ומחזיקה בידה ובוהה בפניה החיוורות, רום שואלת אותי קורלי את בסדר ואני לא עניתי פשוט בהיתי בלירון ….

(נקודת מבט רום)

הגענו לבית החולים והתיישבתי לבד על ספסל במיון בזמן שהבנות דיברו על האחות.
רום?? שמעתי את אלה קוראת לי
כן עניתי לה והיא ביקשה שאבוא וכך עשיתי,
הקשבתי למה שהאחות אמרה ופשוט הייתי בהלם מוחלט!
הי אמרה לנו להיכנס ולהיפרד מלירון כי המכה שהיא חטפה מאוד חזקה והיא לא תשרוד…
ואז מורן צעקה "מה זה לא תשרוד ?!?! תעשו לה החייאה או שתשימו לא עירוי בווריד רק שתשרוד היא ילדה כל כך טובה ואני אוהבת אותה ופשוט היא התחילה לבכות ואני חיבקתי אותה……

(נקודת מבט אלה)
כעבור חמש שעות שישבנו במסדרון של המיון הגיע רופא ובישר לנו שלירון נפטרה…. :(


תגובות (8)

זה עצוב!!!!!!! אבל תמשיכי ותעשי פרקים יותר שמחים וארוכים!!!!!!!!!!! תמשיכי הכי מהר שאת יכולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

28/02/2013 10:19

ככה את רוצחת אותי?!
בפרק הקודם הייתי בסדר ופתאום אני קולטת בפרק הזה שלירון זאת אני!!!!!!!1
ממש חוצפה
תמשיכי!!!!!!!!!!!!1

28/02/2013 10:24

אני ממש מצטערת גאיה אני הייתי חייבת להכניס קצת מתח לאווירה אין לי משהו נגדך להפך את ממש חמודה ואני ממש מצטערת שזה נפל עלייך ולכן אם תרצי אכתוב וואן שוט עלייך :)

28/02/2013 10:32

תמשיכככי!!!
ותיכתסי מה שהם אומרות במרכאות…

28/02/2013 12:41

זה עצובבבב :\
תמשיכיייי מידד !!

28/02/2013 13:50

ומה איתי ועם הארי?!?!?!?!?!
עד שהשגתי אותו בסיפור ככה אני בחיים לא אתנשק איתו???????????
אני מאוד נעלבתי ~קולות בכי~ ואני מאוד עצובה ~יבבה חזקה ביותר~ ויהיה לי עכשיו קשה לקרוא את הסיפור בגלל שאני מתה בגללך!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אוף
אז לפחות תעשי לי וואן שוט עם הארי

01/03/2013 01:52

גאיה אני ממש מצטערת הייתי חייבת להכניס מתח כדי שהסיפור לא יהיה צפוי מידי ומשעמם ולכן זה מה שקרה ואני מכינה לך וואנשוט עם הארי ;)

01/03/2013 06:26

תמשיכי מהרררררררררררררררררררררררר מתח מתח מתח!!!

02/03/2013 11:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך