מצטערת שלא העליתי המון זמן, פשוט אין לי מצב רוח ( עזבו את הסיבה)
מקווה שאהבתן.
3 תגובות ממשיכה.

הטיסה ששינתה את חיי-פרק 46

31/07/2013 798 צפיות 4 תגובות
מצטערת שלא העליתי המון זמן, פשוט אין לי מצב רוח ( עזבו את הסיבה)
מקווה שאהבתן.
3 תגובות ממשיכה.

~מנקודת מבט זאיין~
״קוומוווו!!!!״ שמעתי את לואי צועק.
התעוררתי בבהלה, התסתכלתי מה השעה בטלפון וראיתי ששעה עוד רק שמונה וחצי ואמרתי: לואיי אני אהרוג אותך, למה אתה מעיר אותנו בשמונה וחצי בבוקר?! זה יום שבת!.
״ סיימון התקשר עכשיו ואמר שאנחנו צריכים לצאת עכשיו לעשות חזרות לאלבום החדש שיצא עוד מעט- לגמור להקליט את כל השירים״ לואי אמר
״ אבל זה יום שבת״ הארי אמר.
״ טוב נו לא משנה, אם הוא קרא לכם ביום שבת אז כנראה שזה דחוף״ אלה אמרה.
כולנו התחלנו להתארגן, הבנות הלכו לחדר שלהן ובינתיים אנחנו (הבנים) מיהרנו להתארגן.
כעבור שעה כולנויינו מוכנים כולל הבנות ונסענו לאולפן.
״ סיימון מה היה כל כך דחוף לעשות את החזרות ביום שבת מוקדם בבוקר?״ נייל שאל.
״ כן כי בעוד שבוע וחצי האלבום אמור לצאת ורק שלושה שירים מוקלטים והם עוד ללא עריכה״ סיימון אמר.
״ טוב״ כולנו ענינו לו.
״טוב אתן, הבנות, תשבו פה בינתיים או תעשו מה שאתן רוצות-הבנים פה מקליטים״ סיימון אמר לבנות והן התיישבו על הספה.
הקלטנו כל היום וכך התבזבז לנו יום שבת-הקלטנו עד השעה 16:33 בצהריים, התפלאתי שלבות הייתה סבלנות לשבת על הספה מעשר בבוקר עד 16:33 בצהריים.
״ השירים מאוד יפים, אני בטוחה שכולם יאהבו את האלבום החדש״ אביה אמרה
״כן האלבום הזה באמת מוצלח״ ליאם אמר.
״אני מת מעייפות״ אמרתי תוך כדי שפיהקתי.
״גם אני״ כולם אמרו.
הגענו למלון והלכנו ישר לישון-הבנות בחדרן ואני והבנים בחדר שלנו.
~מנקודת מבט אביה~
התעוררתי מוקדם בבוקר, לפני כולם אז בינתיים התארגנתי, כתבתי על דף: אני יוצאת לים,סתם להתאוורר, אבוא עוד מעט, ארגנתי תיק לים, לבשתי בגד ים ונסעתי לים.
כאשר הגעתי לים, פרסתי את המגבת על החול,נשכבתי עליה ושקעתי במחשבות: איך פגשתי את הארי,זאיין,נייל, ליאם, לואי, אביה,זואי ואלה ואיך שפגשתי את קייט בישראל, איך שהיא עזרה לי, על החטיפה, על המשפחה שלי וכל מה שעברנו כאן בלונדון.
חייכתי חיוך כי למרות החטיפה והכאב החזק- בזכות כל זה פגשתי את אהבת חיי-הארי.
״זלינההה״ שמעתי את שמי וסובבתי את פני, ראיתי את כלצהבנות והבנים מתקרבים אליי ואמרתי להם: היי.
״ סוף סוף את עונה, אנחנו קוראים לך כבר מלא זמן, על מה חשבת כל כך חזק?״ אלה שאלה אותי.
נשכבתי שוב על המגבת ואמרתי: על כל מה שעברנו כאן, איך נפגשנו? משפחה, על הכל.
״אהה, כן עברנו פה הרבה״ זואי אמרה.
״אני רעב, בואו לאכול פה באחת מהסעדות״ נייל אמר.
״ כן אני רוצה גזר״ לואי אמר.
גיכחתי, קמתי והכנסתי את המגבת אל התיק.
״ יאלה בואו״ אמרתי.
נכנסנו אל המסעדה הראשונה שראינו כי נייל לא התאפק כבר לראות איזה עוד מסעדות יש.
כעבור שעה וחצי חזרנו למלון וקיבלתי שיחת טלפון מפתיעה.


תגובות (4)

תמשיכייייייי !!!!

31/07/2013 06:14

מושלםם תמשיכי

31/07/2013 06:15

מדהיים תמשייכייי!

31/07/2013 07:41

מושלם כמו תמיד:)
תמשיכיי

01/08/2013 02:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך