אז זהו סופו של הסיפור הראשון שלי, מקווה שאהבתן אותו, אשמח לקרוא בתגובות את דעתכן על הסיפור. מקווה שאהבתן.
אני רוצה להתחיל סיפור חדש הנקרא "קרב ריקודים"- מה דעתכן על השם?
לאחר מספר תגובות אני אעלה היום הרשמה לסיפור החדש, כעת אני עדיין לא מוסיפה דמויות לסיפור החדש.

הטיסה ששינתה את חיי- פרק 50 פרק אחרון!!!

23/08/2013 826 צפיות 4 תגובות
אז זהו סופו של הסיפור הראשון שלי, מקווה שאהבתן אותו, אשמח לקרוא בתגובות את דעתכן על הסיפור. מקווה שאהבתן.
אני רוצה להתחיל סיפור חדש הנקרא "קרב ריקודים"- מה דעתכן על השם?
לאחר מספר תגובות אני אעלה היום הרשמה לסיפור החדש, כעת אני עדיין לא מוסיפה דמויות לסיפור החדש.

כאשר תגמרו לקרוא, נא לקרוא את "רציתי להוסיף"- זה חשוב, תודה.
חזרנו למלון ואני לא מאמינה מה ראיתי שם!!!
~מנקודת מבט אמה- אמא של אלן~
"יואוו אני מתרגשתת, אני כבר רוצה לאות את התגובה של אלן ושל כולם" אמרתי לכולם-לכל המשפחות של אביה, אלה, קייט וזואי.
דיברנו עם הבנם הם אמרו שהם רוצים שנבוא כי יש להם הפתעה בשבילנו ובשביל הבנות, הסכמנו והחלטנו לטוס השבוע הזה כבר.
"כן טסים עוד 4 שעות" אבי, בעלי אמר.
~אחרי ארבע שעות~
עלינו למטוס ועוד ארבע שעות בערל אנחנו נגיע סוף סוף.
השתעממנו נורא במטוס, ישנו קצת עד שסוף סוף היינו במלון.
קיבלנו מפתחות ונכנסנו לחדר של הבנות כמו שהבנים אמרו לנו לעשות וחיכינו לבואם.
הם קצת איחרו אבל לבסוף הגיעו.
~מנקודת מבט זואי~
"יווואוווו אמאאא אבאאא מה אתם עושים פה??" שאלתי אותם בפליאה.
"חבר שלך וחברים שלו קראו לנו ולשאר המשפחות להגיע לכאן כי יש להם הפתעה בשבילנו" אמא שלי אמרה וחיבקתי אותה ואת אבא שלי.
ראיתי את כל הבנות מתחבקות עם משפחותיהם.
"אז מה ההפתעה?" שאלתי את זאיין ואת כולם.
"יש לנו שתי הפתעות, אחת מהן נספר לכן כאן ואת השנייה נספר במקום אחר" זאיין ולואי אמרו.
"אוו קיי, מה ההפתעה הראשונה?" שאלתי.
"גמרנו להקליט את כל השירים ועוד מעט ייצא לחנויות האלבום השלישי שלנו" הם אמרו.
"אבל לא קראנו לכם, המשפות בשביל זה" הארי אמר והוביל את כולנו לים, כל זוג ומשפחתה למקום אחר.
נכנסנו למין בית קטן בחוף ים וכולו מלא בנרות ואני רואה את זאיין מולי, כורך ברך ואומר: זואי, האם תתחתני איתי?.
הייתי חסרת מילים, קפצתי על זאיין ונישקתי אותו.
"כן" אמרתי וכל המשפחה הצטרפה לחיבוק.
וככה קרה לכולם לכל הזוגות, אותו הסיפור".
כעבור שבוע האלבום יצא לאור והמשפחות נשארו לגור בלונדון.
כעבור שנה וחצי כולנו התחתנו והולדנו 69 ילדים, כל אחד ושמרנו על קשר עד היום.
THE END- HOPE YOU LIKE THE STORY


תגובות (4)

חחחחחחח 69 ילדים ועוד תוך שנה
יש לי רעיון לאיך לקרוא ל69 תאומים שישיתשעיה חחחחחח x)
ואהבתי את השם החדש של הסיפור

23/08/2013 06:25

חחחחחח 69 חחחחח אני יתגעגע לסיפור ותשמרי לי מקום בסיפור החדש או עם הארי או עם זאין

23/08/2013 09:38

ואיייי אני מתה על הסיפור הזההההה
69 ילדים עם זאיין בסדר :)
חחחחחחחח גם אני יתגעגע לסיפור ה-מ-ד-ה-י-ם הזה !

23/08/2013 11:17

חחח אתגעגע לסיפור הזה:)

24/08/2013 03:20
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך