sissi
אז, אני אתן לכם תיאורים אנה- עיניים ירוקות ושיער חום שטני ארוך וחלק ניקי- שיער מתולתל חום ועיניים חומות דבש אז מקווה שתאהבו כי השקעתי בזה דיי הרבה תודה!!

הטעות הכי נכונה שלי- פרק 1

sissi 09/04/2014 1200 צפיות 5 תגובות
אז, אני אתן לכם תיאורים אנה- עיניים ירוקות ושיער חום שטני ארוך וחלק ניקי- שיער מתולתל חום ועיניים חומות דבש אז מקווה שתאהבו כי השקעתי בזה דיי הרבה תודה!!

לפתע נשמעה דפיקה בדלת שהוציאה את אנה מעולמה הסגור.
"מי זה?" צעקה אנה לדלת החומה והגדולה, בוחנת אותה.
"זו אני ניקי!" ניקי צעקה בקול מתלהב במיוחד.
"שנייה ניק, אני פותחת!" אנה צועקה שוב לדלת הגדולה והחומה, היא רצה מהר לדלת
ופתחה אותה עם המפתח הכסוף. "תודה באמת!" ניקי צעקה וציחקקה, פתאום לילי החתולה של אנה חשפה שיניים לניקי, לילי לא סבלה את ניקי מאז שהיא בטעות דרכה לה על הזנב.
"אוי תסתמי גוש פרווה" ניקי אמרה ללילי בשנאה.
"איזו אהבה על הבוקר" אנה אמרה בקול נוטף ציניות.
"ובבקשה לאב" אנה ציחקקה מעט וחייכה חיוך חמוד "כן, מה זאת ההתלהבות הזו על הבוקר?" שאלה בסקרנות מסתכלת על ניקי המקפצצת "נכון שאת אוהבת אותי?" ניקי שאלה כמובן מאליו והתחילה לקפוץ "ברור, מה כבר עשית טיפשה שלי?" אנה ציחקקה וחייכה לה שוב חיוך חמןד . "סידרתי לך הופעה במועדון! ואת תשירי לבד! " ניקי צעקה בשמחה, אנה חייכה חיוך ענקי שנמתח מאוזן לאוזן "ניק אני אוהבת אותך!! תודה, תודה!!!" אנה צעקה לעבר ניקי וקפצה עלייה, שתיהן צחקו והתחילו לקפוץ על המיטה כמו ילדות קטנות, נהנו מכל רגע שהן קופצות "רגע, בואי נשים שירים!" ניקי צעקה וקפצנ כמו ילדה קטנה, ככה היא הייתה, כמו ילדה קטנה, היא לא התנהגה כמו ליידי בת 19, היא התנהגה כמו ילדה בת 5 "בסדר בסדר" אנה צחקה והפעילה את הסטריאו והשיר המוכר והאהוב התנגן "Happy" הן התחילו לצעוק את מילות השיר, לא שרו צעקו,אנה לקחה בננה והעמידה פנים שהיא מיקרופון והתחילה לשיר כמו טיפשה "את כזאת מטומטמת!" ניקי צחקה עלייה "אני? לפחות אני לא נתקעתי בדלת כשרציתי לפתוח אותה" אנה נזכרה במקרה והתפוצצה מצחוק, פעם אחת ניקי באה לאנה וחשבה שהדלת פתוחה, היא רצה אל הדלת וניסתה לפצוח אותה אבל נתקעה בה, ואנה במקרה הייתה בחוץ, היא תניד דואגת להזכיר את זה לניקי "די כבר מכשפה, מתי תשכחי מזה?!" ניקי צעקה טיפה צוחקת אבל גם כועסת מעט "אמממ, לעולם לא" אנה חייכה חיוך חצוף "שנייה, מה אני אלבש לעזאזל?!" אנה שאלה ושמה ידיים על הראש "תירגעי בואי פשוט נחפש משהו בארון שלך" ניקי אמרה וכיבתה את המערכת.
אחרי שעה של מדידות אנה מצאה את הבגד המושלם, זו הייתה שמלה שמגיעה בערך לאמצע הירך בצבע לבן שמנת, השמלה הייתה בלי שרוילים והיא הראתה את הקימורים היפים של אנה.
"את בטוחה בבגד הזה?" אנה שאלה בוחנת את עצמה מכל הצדדים, ומבטה לא נראה מרוצה.
"ברור את נרטית מדהים! תפסיקי כבר!" ניקי אמרה שסובבה אותה.
"אה כן שכחתי עוד פרט קטנטן וחשוב" אנה אמרה "ומהו…?" ניקי שאלה בסקרנות
"איפה זה ומתי זה?!" אנה שאלה צוחקת מסתכלת על ניקי "אה נכון" ניקי גיחחה "בשעה 21:00 במועדון ____" ניקי אמרה ושיפשפה את ראשה "כל הכבוד גאון" אנרה אנה עם הקול הציני שלה
"אופסי…?" ניקי ציחקקה. "אז מה השעה בכלל?" שתיהן שאלו יחד "13:00" אמרה ניקי מסתכלת על השעון השחור שלה "הולי שיט יש עוד הרבה זמן" אנה אמרה " בינתיים אנחנו יכולות סתם ללכת לקנות גלידה" ניקי אמרה בקול ילדותי "בסדר שמנה" אנה צחקה וניקי מירפקה אותה
"טוב שנייה אני אחליף בגדים למשהו נורמלי" אנה חייכה לניקי ובחרה בגדים טישרט לבנה וסקיני בהיר משופשף טיפה, ונעלי אולסטארס שחורות וג'קט שחור, אנה אהבה בגדים פשוטים למינהם.
אנה לקחה ארנק פלאפון ומפתחות ושתי הבנות יצאו לדרך "דרך אגב ניקי אהבתי את הלוק" אנה קרצה לה, לניקי תמיד היה טעם טוב, היא לבשה שורט שחור גופייה משוחררת סגולה שכוץוב עלייה בכל מיני סגנונות וצבעים love ונעלי אולסטאר כחולות " תודה לאב" ניקי קרצה לה בחזרה הן הלכו עד שהגיעו לגלידרייה ראנדומלית "ד"ר לק" ניקי ואנה צחקו מהשם "איזה ילדי כאפות מי קורא לגלידרייה ד"ר לק?!" ניקי צחקה צחןק גדול ובריא, הן ניגשו למוכר "כן בנות מה בשבילכן?" המוכר שאל עם חיוך "בשבילי תותים בשמנת ובשבילה שוקולד" אנה השיבה בצורה קרה " מגיע מיד" שוב חייך וגרף את הגלידה לשתי כוסות " תודה" אנה השיבה בקרירות
שתי הבנות ישבו בשולחן לשתיים והתחילו לצחוק ולדבר טיפה, אנה סובבה את הראש שלה וראתה חבורת בנים וכל אחד ישב בצורה שונה, אחד מהם היה מתולתל עפ עיניים ירוקות, לשני הייתה תסרוקת "מוהוק" שיער חום ועיניים חומות, לשלישי היה שיער חום שעמד ועיינים כחולות בהירות, לרביעי היה שיער שחור שעמד עם עיניים חומות והחמישי, היה עם שיער בלונדיני עם שןרשים חומים ועיניים כחולות מהפנטות, היא בהתה בו , הצחוק שלו הדרך דיבור שלו. עיניינן אותה "אנה! אנההה! אנה!!" ניקי צעקה לאנה והניפה את ידה מול עינייה, כעת כולם מסתכלים עליהן גם הבלונדיני. "מה את רוצה לעזאזל?!" אנה השיבה מעוצבנת טיפה "שתאכלי את הגלידה שלך לפני שאני אוכל אותה" היא ציחקקה ולקחה עוד טיפה מהגלידה שלה עם הכפית הקטנה, "טוב בסדר קרציה" היא ציחקקה ואכלה את הגלידה, לפתע מאחורה נשמעו רעשים "זאין לאב!!" האישה היפה צעקה לשחום העור, שכנראה שמו הוא זאין, הוא קם מהכיסא במהירות והניף אותה בסיבוב "התגעגעתי אלייך פר" זאין אומר ומנשק אותה, "למה להרוס את אהבתנו לגלידה, זה דוחה להתנשק ככה!" הבנים האחרים צעקו להם כל אחד ומשפט משלו כמו:"תמצאו חדר" "אתם דוחים" וכאלה. "ניק זו פרי מליטל מיקס!" היא אמרה לניקי בהתרגשות "אוצייגאד נכון היא כזו יפה!" ניקי אמרה לאנה, פרי ישבה על השחום עור זאין ודיברה עם הבנים.
"היא לא היחידה שיפה פה, אם את מבינה למה אני מתכוונת" ניקי קרצה לאנה
"הם בסדר" אנה ציחקקה מעט.
"טוב אני הולכת לבקש תמונה מפרי, את באה?" אנה שאלה את חברתה
"נראה לך?! מה אני פדחנית כמוך?!" ניקי צחקה טיפה "טוב איך שתרצי אני הולכת" אנה חייכה חיוך שחצני והלכה לעברם "אזעקת כוסית" הארי לחש לנייל שהיה קרוב אליו.
"כן, היא יפה" נייל אמר בחיוך ביישני להארי
"אממ, היי, פרי, אני פשוט מעריצה ענקית ותהיתי אם אני יכולה בבקשה תמונה איתך?" אנה שאלה בבישנות כשידייה משולבות אחת בשנייה "ברור לאב!" פרי אמרה לה בחיוך גדול
"את רוצה שגם אנחנן נצטרף?" הארי שאל בחיוך חצוף
"בשמחה, רק מי אתם?" אנה שאלה טיפה מצחקקת
"ברצינות את לא מכירה אותנו?" לואי שאל בקול מופתע, ושילב את ידיו
"אני אמורה?" שאלה מכווצת גבות.
פרי החלה לצחוק טיפה, משועשעת מהמצב.
"אנחנו להקת וואן דיירקשן" ליאם אמר בגאווה. "מצטערת, לא נשמע מוכר" נייל החל לצחוק מעט "טוב זה חידוש" נייל אמר מחייך אל אנה.
"טוב עזבו אותה היא אמורה להצטלם איתי" פרי אמרה ולקחה אותה לפינה להצטלם, אנה ופרי הצטלמו כמה תמונות בפלאפון של אנה וסיימו
"תודה רבה פרי!" אנה חיבקה את פרי "הכל בשבילך אהובה" פרי מחצה אותה
"ביי פרי, ביי מי שלא תהיו" אנה צחקה וברחה לשולחן שלה בחזרה
"זה היה מוזר" זאין אמר צוחק
"מאוד" נייל אמר מחייך


תגובות (5)

מושלם תמשיכי ומהר!!!!!
אפשר להצטרף ???

09/04/2014 15:23

אוקייי! אז מסתבר שהאתר עשה עריכות ונמחקו לי התגובות והתמונת פרופיל -,- אז אני אכתוב מחדש! אעאעעאעעאעעאעאעאעאעעאעאעאעעא אוקיי אהבתי! במיוחד את הקטע עם הגוש פרווה XDD כ"כ וויסקרס ^~^ ושהיא לא הכירה את וואן די חחחחחח בקיצור קרעת אותי ומאוד מאוד ריגשת אותי ! עכשיו מתי הפרק השנייייי?! D: ולמקרה שלא ידעת זאת סמד חח היוש ^^

10/04/2014 11:17

    אני כנראה אעלה מחר, אין הרבה קוראים אז לפחןת שיהיו עוד טיפה שיהיה להם מה לקרןא ^-^

    10/04/2014 16:01

חח אוקיי אז אני מחכה למחר! D:

10/04/2014 19:06

הייייייייייי! ילדה אירית!! איפה הפרק שלייייי?! אני מחכהה יותר מדיייייי ! ><

12/04/2014 20:42
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך