sissi
סמד זה בשבילך ♥

הטעות הכי נכונה שלי-פרק 2

sissi 12/04/2014 1178 צפיות 16 תגובות
סמד זה בשבילך ♥

היי בנות, מצטערת שלא העלתי מוקדם יותר פשוט לא ממזמן חזרתי מצימר, ואני בדיכי. D
אז הנה הפרק^^
נקודת מבט אנה:
\"טוב ניקי נחזור?\" אמרתי לניקי שרצתי אלייה משאירה את הבנים המומים.
\"טוב נשלם ונחזור הביתה\" ניקי אמרה בחיוך וזרקהדה הריקות לפח.
\"כמה זה יעלה?\" שאלתי שוב בקרירות את המוכר, ישלי הרגשה שהוא מנסה להתחיל איתי
\"20 פאונד\" הוא ענה בחיוך מושיט את היד לכסף. \"הנה\" אמרתי והוצאתי מהכיס את הסכום המדויק \"תגידי אם כבר אפשר כבר לקבל גם את מספר הפלאפון שלך?\" הוא שאל בקריצה ואני רק גיכחתי. \"לא\" השבתי בפשטות ומשכתי את ניקי הביתה.
\"מה זה היה היבוש הזה?!\" ניקי אמרה מכווצת גבות, ניקי לא אוהבת שאני פוסלת גברים רק ממבט ראשון. \"הוא התחיל איתי\" עניתי בפשטות והמשכתי ללכת \"נו?! זו מחמאה!\" היא צעקה \"בשבילי זה מגעיל\" אמרתי לה \"טוב עזבי את זה\" אמרתי כשראיתי שהיא מתכוונת להגיד משהו
\"בסדר, אבל זה לא נגמר!\" היא אמרה מצחקקת ואני פשוט גילגלתי עיניים אלייה
הגענו הביתה ופתחתי את הדלת לחשיפת שיניים מאת לילי שהייתה מיועדת לניקי \"אוי אני שונאת את הגוש פרווה הזה כל כך\" היא אמרה מצביעה על לילי עם מבט נגעל \"והיא ממש מאוהבת בך\" אמרתי עם קןל ציני \"מה השעה?\" שאלתי את ניקי \"שתיים וחצי\" אמרה מסתכלת על השעון קרוב.
\"יש עוד הרבה זמן לעזאזל\" נאנחתי. \"אולי פשוט נלך לטייל באזור של האמנים? תוכלי להופיע שם עם שיר קטן והגיטרה\" ניקי שאלה בחיוך חמוד \"איך את יודית מה אני רוצה?\" שאלתי עם חיוך \"אוי נו באמת, לאב, אני מכירה אותך יותר ממה שאת מכירה את עצמך\"היא ציחקהה אליי.
גאד היא באמת מכירה אותי טוב מדי. \"אוקיי שנייה אני אקח את הגיטרה\" רצתי לקחת את הגיטרה הפשוטה שלי. החומה עם הכתם השחור עלייה. יש לי שלוש גיטרות ולכל אחת יש ערך רגשי. שמתי את הגיטרה בקייס (תיק-הערת הכותבת) שלה ולקחתי מפתחות ושןב יצאנו לדרך, חתכנו דרך המזרקה כי זה יותר קצר. והגענו לאזור האמנים. אזןר האמנים זה אזור שהעיירה הקצה לכל האמנים כי התלוננו שאין לנן מסגרת אומנותית בעיר הקטנה שלנו, אז תמצאו שם מוזיקאים, ציירים, רקדנים עושים מה שהם עעשים הכח טוב ברחוב.
אני באה לשם כמעט כל שבוע, אני פשוט אוהבת את המקום הזה.
\"אן!\" שמעתי את דין צועק לי \"דין! צעקתי לו בחזרה, רצתי אליו והוא הרים אותי וחיבק אותי. דין הוא החבר הכי טוב שלי כבן. אנחנו הכרנו באיזור הזה לפני בערך שנתיים.
\"באלך להופיע עכשיו? רוב המוזיקאים נחים עכשיו\" הוא אמר כהוריד אותי
\"אוקיי, אני אתמקם\" אמרתי בחיוך ולקחתי איתי את ניקי.
\"אני לא מבינה אתם ביחד או לא?!\" היא שאלה בפעם המיליארד למרות שכבר ידעה את התשובה \"לא\" אמרתי בפשטות והוצאתי את הגיטרה.
\"היי כולם, אני אנה ואני אופיע עם השיר what to do של דמי לובאטו\" אמרתי בחיוך כשהחזקתי את הגיטרה מול גוש האנשים שהתאסף מולי והתחלתי לשיר
\"Tell me what to do , about you. I arildy know i can see in your eyes when your telling the truth, cause its been a long time coming, i cant stop lovingvyou, so trll me what to do about you\" שרתי וראיתי איך הגוש גדל וגדל, ראיתי את החיוכים של האנשים, זה גרם לי להרגיש מדהים כל פעם מחדש.
\"You got a way of speaking even the air your breating, you could be anything but you dont know what to belive in, you got the world befor you if i can only sjow you, that you dont know what to do\" שרתי את הפזמון ופתאום שמתי לב לבלונדיני מקודם, מתלחשש עם המתולתל הזה ומחייך ומוחא כפיים, כח הבנים מקודם היו שם והריעו לי.
You think about it will you ever change? Finidh what you started(מפה כני לא זוכרת הרבה)
הבלונדיני לא הפסיק להסתכל עליי ולחייך. הרגשתי את הלחיים שלי בוערות מסומק
You got the world befor you, if i can only show you that you dont know what to do\"
שרתי את השורה האחרןנה וגוש הרחב של האנשים הריע לי. ההרגשה כזו מדהימה לדעת שהם באמצ אוהבים את זה. שמה שאת עושה יפה בעינהם. \"תודה רבה אתם מדהימים חייכתי והחזרתי את הגיטרה לקייס. הגוש של האנשים התפזר \"את שרה ממש יפה\" שמעתי את הקול. \'מאיפה אני מכירה את הקול הזה?\' חשבתי לעצמי הסתובבתי וזה היה הוא. הבלונדיני. ולידו עמדו שאר הבנים ממקודם. \"תודה\" אמרתי בקול ביישני טיפה. \"ואת גם מנגנת ממש יפה\" הוא המשיך להחמיא לי. זה מצא חן בעיניי. במיוחד שזה בא ממנו. \"תודה\" אמרצי הפעם עם יותר ביטחון.
\"מאוד נהנתי מהשירה שלך היא מאוד נעימה\" אמר זאין שאת שמו כבר ידעתי ולחץ את ידיי וחייך אליי חיוך רך וקטן \"תודה\" אמרתי לו עם ראש טיפה מורכן. \"בניםנאנחנו מחמיאים לה בלי סוך והיא אפילו לא יודעת את השמות שלנן\" אמר המתולתל וכולם צחקו איתי
\"אני הארי\" לחץ את ידיי וחייך \"זאין\" זאין אמר למרות שאת שמן זכרתי \"אנינלואיס אבל את יכולה לקרוא לי לואי\" לואי ציחקק \"ליאם\" ליאם אמר בנימוס והנהן \"אני נייל\" לחץ את ידי ברוח והסתכל אליי. \'השם שלו כזה יפה\' חשבתי לעצמי \"היי\" חייכתי אליו \"אני אנה. אם תרצו תוכלו לקרוא לי אן\" ניסיתי להישמע מלאת ביטחון ככל האפשר \"אנה סליחה שנעלמתי–רגע מה לעזא…?\" ניקי קטעה את עצמה מופתעת. בדרך כלל אני לא נותנת לגברים אפילוה להסתכל עליי, אז לגעת כלל.
שלחתי לניקי מבט של \'תפסיקי\' והיא מיד יצאה מהשוק שלה \"תכירי אלו, הארי, לואי, נייל, זאין, ליאם ונייל\" אמרתי והצגתי כל אחד מהם. \"אני ניקי\" אמרה מחוייכת ולחצה להם את היד
\"מה השעה?\" שאלתי את ניקי והשחררתי מהאחיזה של נייל \"שלוש וחצי\" אמרה ושתינן נאנחנו באותו הזמן. \"היום הזה פשוט לא נגמר!\" ניקי צחקה \"מה הלחץ?\" ליאם שאל \"ישלי הופעה היום במועדון ואין לי כבר סבלנות לחכות\" אמרתי משפשפת את הראש \"הופעה ראשונה?\" נייל שאל עם חיוך \"כן\" \"אז עכשיו גם אנחנן באים\" כולם אמרוו ביחד \"מה? אני בקושי מכירה אתכם\" אמרתי וטיפה צחקתי \"את יודעת את השמות שלנו נכון?\" לואי שאל\" \"כן\" השבתי לו \"זה מספיק\" זאין אמר. \"עכשיו איזה מועדון ובאיזו שעה?\" ליאם שאל מחייך חצי חיוך \"במןעדון ___ בשעה 21:00\" ניקי אמרה עם חיוך \"מצוין נגיע\" הארי אמר \"מה אממ. אןקיי?\" שאלתי מבולבלת וכולם צחקו חוץ ממני שנשארתי מבולבלת. רק הרגע הכרנו ופתאום הם באים?!


תגובות (16)

וכל הקטע של הלוכסנים סורי ישלי פלאפון חרא, וכל השגיאות גם בגלל הפלאפון

12/04/2014 21:21

ממש יפה תמשיכי מהר!! קראתי את הפרק הראשון וממש אהבתי !!
אני ממש אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי ובמיוחד את החדש החיים שלי עם 1D

12/04/2014 21:28

    תודנ רבה אשמח לקרוא ^^

    12/04/2014 21:30

תמשיכיייי זהממושלםםםםם

12/04/2014 21:45

דרך אגב- מתה על השם! !! באמת שהוא גאוני! !!!!! ~מתלהבת~ חחחחחח

12/04/2014 21:47

    תןדה רבה ^& השקעתי הרבה זמן למחשבה של השם הזה ^^

    13/04/2014 07:58

מאוד יפה תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

12/04/2014 21:59

הייייייייייי!!!!!!!!!!!!! זה לא פייר היית בצימרר?! ולמה את בדיכי?! מה קרהה?!!!!!! :( אהה ומעכשיו אני מתחילה לקרוא לך ילדה אירית סתם כי באלי XD אם את צריכה מישהו אני תמיד פה ^^ *אוקיי אני אתחיל לקרוא עכשיו….*

12/04/2014 22:12

היייי!! ילדה אירית ! לאב! *זה כייפ כ"כ להגיד את זה ! XD* חהחה IM FAMOUS הקדישו לי פרקקקקקק DDD: כמו תמיד אהבתי!! זה כזה חמוד חיחי ^~^ חיחי שמעתי גם את השיר מתי שקראתי :) אני מתגעגעת זה לא פייר!! T-T תחזרייייי!! ואין לך טלפון חרא! לפחות לך יש אחד 0-0 וטוב אני צריכה ללכת לישוןןןןןן ואני עייפה מדי כדי להמשיך את התגובה ! למקרה שלא ידעת עכשיו 11.30 בלילה אז….. גוד נייל! ♥ לאב יו! ^^

12/04/2014 22:23

    לפי התגובה זה נראה כאילן לקחת סמים לא שאת עייפה XD
    וגם אני מתגעגעת המונים, אני אחזור יום לפני החופש :<!!
    ילדה אירית XD אני אמשיך, כשתהיה לי אפשרות לנשום, כל הזמן אני מתרוצצת מפה לשם, תודה באמת שקראת את זה אני ממש מעריכה את זה ^^

    13/04/2014 08:02

אין בעד מה!! העונג כולו שלי ילדה אירית :) וסורי אם יקח לי זמן לקרוא מתי שאת מעלה פשוט פסח מעייףף!! אז אני מחכה למתי שתחזרי! מתגעגעת ילדה אירית ! ♥

13/04/2014 12:08

מושלם תמשיכי דחוףףף!!!!

13/04/2014 14:23

תודה רבה בנות אוהבת אתכן, אני אכלה אולי בערב פרק, אתן מקסימית תודה ^^

13/04/2014 14:40

    היייי!! ילדה אירית אחת! עכשיו אני כועסת! למה לא העלת?! *^* סתם אני לא יכולה לכעוס >< אבל עדיין אני מחכה! ^^ ובאיזה יום את בדיוק חוזרת ? המפגש הוא ביום שלישי אז אולי כן תספיקי! *לא שלישי הזה שלישי ה-22 * מקווה!! :)

    13/04/2014 21:21

סמד שלי, ישלי חרא פלאפון שלא נטען אז לא הייתה לי דרך להעלות :<
אבל דודה שלי הביאה לי את המחשב שלה אז אני אנסה להעלות עכשיו ^^
ובנות, תודה רבה על כל התמיכה והאהבה באמת, אתן מדהימות!!

15/04/2014 14:24

    אירית שלי! סורי שרק עכשיו אני אקרא פשוט היה חג :(

    15/04/2014 21:01
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך