read my story
בינתיים לא עשיתי מתח אבל תגיבו אם אתם רוצים :)

היומן הסודי שלי (1)

read my story 08/02/2013 384 צפיות 11 תגובות
בינתיים לא עשיתי מתח אבל תגיבו אם אתם רוצים :)

יומן יקר !
היום הוא היום הראשון שאני כותבת בך מפני שרק היום קנו לי אותך . ניראה לי שיהיה לי כיף לספר לך מה עובר עליי כל יום כי אינלי עוד הרבה אנשים לדבר איתם על – הכל – .
אז רק היכרנו . אני כבר יודעת עלייך כמה דברים :
1. אתה תישמור את כל הסודות שלי .
2. אתה יומן חחח …
ועכשיו את צריך לדעת עליי כמה דברים :
1. אני המעריצה הכי שרופה של וואן דיירקשןןן !!!!! וואי הם מושלמים ואני יבפר לך כל יום עליהם משהו ואולי אני אפילו יוסיף תמונות .
2. הפייב שלי מהלהקה הוא לואי ! הוא כזה חתיך מושלם שרירי שר יפהה ויש לו חברה מושלמת ! קוראים לה אלינור . היא ממש חמודה . אני לא מבינה את הבנות שאוהבות את לואי ולא מוכנות לקבל את זה שהוא ואלינור ביחד . אבל אני אישית מתה עלייהה !
3. קוראים לי היילי ואני בת 16 . אני בלונדינית עם עיינים ירוקות . אני בכיתה י' וזה ממש כיף כבר להיות בתיכון ! אבל לפעמים אפילו זה ממש קשהההה ! ואני בת יחידה .
4. לחברה הכי טובה שלי קוראים אמה . היא ממש חמודה . שיער חום חלק עם נמשים ועיינים ירוקות כהות . היא יודעת לצייר יפהה ולנגן על גיטרה . היא מנגנת שירים של 1D ומציירת אותם ממש יפהה ! הפייב שלה הוא נייל . היא מטורפת עליו קשות והיא אוהבת ליקרוא לך אפרוחי כי הוא באמת כזה . החברה השנייה הכי טובה שלי היא בלה . יש לך שיער חום כהה חלק וארוך ועיינים תכלת בהירות כמעט כמו לבנות ! היא ממש אבל ממש אוהבת לצייר את הבנים (של 1D) והיא מציירת מושלםם ! הפייב שלה הוא הארי . היא הכי מטורפת עליו בעולם ואם היא תיראה אותו היא תישתגעע ! וגם אני ואמה אותו דבר ולא משנה את מי מהם ניפגוש אבל במיוחד האת הפייבס שלנו .
אז בקיצור יומן… קצר חפרתי אז אני פשוט יגיד לך מה עבר עליי היום ואני אלך לישון :
אז היום היה היום הראשון בבצפר ואני אמה ובלה ניפגשנו לישון אצלי מאתמול בלילה עד היום . ההורים שלי לא היו בבית אתמול בלילה . ואני אמה ובלה עשינו מסיבה מטורפתת ואפילו בא שכן ואמר שננמיך את המוזיקה ( של 1D ) כי היא הייתה חזקה מידי . דיברנו ואמה אמרה שעושים לה מנוי לראש 1 שזה מגזין שיש בו מלא דברים על 1D ! התחלנו ליצרוח שמה כמו שלוש מטומטמותת ! אמה נירדמה ואני ובלה נישארנו ערות וציירנו על אמה . אז ….. עוד שבוע יש לך יומולדת הא ? ואת בתאריך של הארי ! זה לא פייר . אמרה לי בלה בציניות. כן . אמרתי . ביקשתי מההורים משהו שקשור לוואן דיירקשן . אמרתי. וואי איזה כיף לך , היא אמרה , למרות שיש לה מלא דברים שלהם …
אז ………………………………….. מה ביקשת ? היא שאלה . אני עדיין מיתלבטת . אני מחכה ליראות אם הם יבואו לארץ להופעה ואם כן אז את כבר יודעת מה ! אמרתי . היא חייכה והלכה לצייר את הארי ………


תגובות (11)

תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ואפשר להצטרף??? בתור חברה של אחד הבנים??? אם כן אז מי שפנוי ואם לא עם אחד הבנים אז אפשר סתם חברה טובה שלהם????????????

08/02/2013 06:10

את יכולה להיות חברה רק לא של הארי לואי או ניילר <3 ליאם או זאין ?
ותודה שאהבתצ את הסיפור מקווה שיעניין אותך ההמשך <3 <3 <3 D:

08/02/2013 06:12

אני רוצה להיות חברה של ליאם
תודה(:

08/02/2013 06:18

אפשר להיות חברה של זאין אני יתן לך תיאור

08/02/2013 06:19

בטח ! לשתיכן . תגידו לי איך אתן רוצות שיקראו לכן בסיפור ואיך תיראו או שאני יבחר את שניהם או אחד מהם תבחרו <3

08/02/2013 06:25

אוקיי עכשיו תהייו מוכנים לספיישל חפירות
שם: שירז
גיל: כמו זאין (20)
תיאור: שיער חום וגלי עד אמצע הגב ועניים ירוקות בורקות
תחביבים: לרקוד, לשיר, לצייר, לבשל
תכונות: רצינית, מצחיקה, ילדה טובה, בעלת לב רחב
סגנון לבוש: שמלות ונעלי בובה וכמובן כובעי צמר
פליז תוסיפי אותי הסיפור הזה יפה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

08/02/2013 06:28

לי יקראו בריטני
תיאור חיצוני: ג'ינג'ית חלקה, עור בהיר, נמשים, עיניים כחולות עמוקות וקעקוע שכתוב בו love♥ על הזרוע
אופי: מצחיקה, חמודה, נחמדה, אדיבה, אוהבת לישון, אוהבת קאפקייקס (הארי♥) ופנקייק
זהו בערך

08/02/2013 06:28

אהה ובת 20

08/02/2013 06:29

אעאעעאעאעאעאע מושלםםםםם !!!
אומייגזר חח קרעת אותי עם זה שהן ציירו עליה :P
תמשיכייייייייי דחוףףףף

08/02/2013 06:35

סבבה אני ממשיכה והוספתי אתכן D:

08/02/2013 06:41

אוףףף אני גם רוצה להשתתף בסיפור יש מצב את מוסיפה אותי ? (אם גסטין ביבר הסקסי) חחחח אם זה אפשרי בכלל

08/02/2013 06:42
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך