read my story
רק רציתי להגיד סליחה כי יצא לי פרק ממש ארוך... פשוט נכנסתי מידי לסיפור . חחחחחחחחחח <3 יוו

היומן הסודי שלי! ~10~ פרק ארוך מידי !

read my story 18/03/2013 289 צפיות 2 תגובות
רק רציתי להגיד סליחה כי יצא לי פרק ממש ארוך... פשוט נכנסתי מידי לסיפור . חחחחחחחחחח <3 יוו

אני כבר לא יודעת מה לעשות ! אני מתכוונת… מה הסיכוי שלואי יסכים. הרי אם אני יזמין אותו יש שני מצבים אפשריים.
1. הוא יסכים ונתחתן והוהוהווו !
2. הוא לא יסכים ואני יהיה פגועה כי אני ירגיש הוא שונא אותי ובגלל זה הוא לא הסכים ואז יהיה בנינו שקט מביך ונתרחק !
אוקיי אז אני ממש לא הולכת על זה. זה סיכוי של 50%-50% ואינמצב שאני יכולה לחיות באשליה של המצב השני. בשום פנים ואופן לא ! סיפרתי לאמה מה אני מרגישה לגבי שתי האפשרויות.
~מנקודת המבט של אמה~
היילי סיפרה לי מה היא מרגישה לגבי זה שיש 2 אפשריות אפשריות אם היא תזמין את לואי.
תקשיבי תנסי ! מקסימום אם הוא לא יסכים תנסי להיתעלם מזה. תחשבי שהוא לא שונא אותך אלה שהוא פגוע עדיין ממה שקרה עם אלינור. אמרתי לה.
פשוט תזמיני אותו לדייט וגמרנו ! אמרתי.
פיתאום ראינו שלואי עמד שמה כל הזמן הזה !!! OMG ! אין דרך חזרה ממה שאמרנו !
~מנקודת המבט של היילי~
לאאאאאאא אלוהים למה אתה שונא אותי ?! למהה ?! לואי שמע את מלא ממה שדיברנו ואני בטוחה שהוא שמע מספיק! אני לא יכולה להכחיש כלום כי זה ברור מידי ! אמרנו דייט ולואי ואני ואלינור ופגוע וזה כל כך מובן שאפילו נמלה שעברה שמה יכולה להבין את זה. רציתי ללכת ללואי ולהסביר לו הכל! להגיד לו שאני אוהבת אותו אבל לא הייתה לי דרך. הוא ברח משמה. הוא התחיל לרוץ ממש רחוק…. ועם השרירים שלו…. אני בטוחה שהוא יחזיק מעמד בריצה לפחות קילומטר ! או אפילו יותר. רציתי למות באותו רגע. ידעתי שהוא בכושר מעולה ואינמצב בחיים שאני יספיק לרוץ אחריו. אבל לא יכולתי לוותר. התחלתי לרוץ אחריו וליקרוא בשם שלו. הוא היה די רחוק, אני לא חושבת שהוא שמע אותי אבל עדיין ניסיתי. אחרי 300 מטר בערך כבר הפסקתי לרוץ כי לא היה לי כוח. איפה שעצרתי זה היה גן שעשועים. ישבתי שמה על ספסל ובכיתי. חשבתי לעצמי שנאי צריכה להפסיק לבכות ולהתחיל לחשוב מה אני אומרת לו. אוקיי אז ככה. אמרתי לעצמי. אני יגיד לו ככה: לואי תקשיב אני חייבת לדבר איתך. אני ואמה ראינו איך שהיית פגוע מאלינור ו… אמה רצתה שאני יזמין אותך לדייט ושאולי משהו יתפתח בנינו אבל אני לא ידעתי אם אתה תסכים ו… , מכאן לא ידעתי איך להמשיך אז פשוט התחלתי ללכת הביתה. כשחזרתי בלה באה אליי כולה שמחה בזמן שהארי עושה לה שק קמח. היא אמרה להארי לעצור וביקשה ממנו להביא לה מים.
~מנקודת המבט של בלה~
הארי אתה יכול להביא לי מים חיימשלי ? שאלתי את הארי והוא הסכים. חוץ מזה… זה סתם היה תירוץ כדי שהוא ילך כדי שאני יוכל לדבר עם היילי. ראיתי שהיא פגועה ממשהו ולא היה לי ספק שזה קשור ללואי. ועם הפיגור של הארי.. יקח לו שעה להבין איפה המים.
היילי ? ספרי שפכי ופרטי כל מה שקרה. אמרת לה ברצינות.
טוב… אבל דבר ראשון, איפה לואי ? היא שאלה. במקלחת. עניתי לה. הוא חזר בוכה ואדום. יש לך מושג מה קרה לו ? שאלתי. כי ששאלתי אותו אם זה קשור לאלינור הוא אמר לי שכבר לא….. הוספתי.
~מנקודת המבט של היילי~
פתאום עלה לי חיוך על הפנים כי הבנתי שאולי זה קשור אליי. אבל לא רציתי לפתח ציפיות שווא לפני שאני בטוחה אז הפסקתי לחייך.
~מנקודת המבט של בלה~
עזבי אני יספר לך הכל אחרי זה. היא אמרה. ראיתי שהיא חייכה אז עזבי אותי והמשכתי לשחק עם הארי. הוא כזה חמודד ! ביקשתי ממנו שנלך לשחק כדורגל, אפילו שאני לא כזה אוהבת לשחק בזה.. אני פשוט אוהבת שהוא מוריד את החולצה שהוא משחק בזה חחחח.
~מנקודת המבט של היילי~
שמעתי רעשים של דיבור מהמקלחת והיתקשרתי לדלת. שמעתי את לואי ולא היה לי ברור מה הוא אומר, אבל אז הבנתי שהוא שר את heart attack. אופפפ הוא שר מושלם תהרגו אותי וזהו ! זאת עוד אחת הסיבות שאני מטורפת עליו. אני נישבעת שאם אי פעם אני יספר לו שאני אוהבת אותו בטירוף אני יספר לו את כל הסיבות גם אם זה יקח לי כמה ימים ! וזה יקח לי כמה ימים אני בטוחה ! כי יש מלא סיבות !!!!!!!!!!!!!!!!! מרוב השירה המושלמת שלו, לא יכולתי ללכת מהדלת של האמבטיה והיקשבתי. כנראה שהשירה שלו היפנטה אותי וזה ממש לא הועיל למצב שלי כרגע כי מה שהחזיר אותי למציאות היה הסיבוב של המפתח במנעול………………………………………….
(רדו לרציתי להוסיף)


תגובות (2)

זה מושלםםםןםםםם תמשיכיייי
הרגת אותי בנקודת המבט של בלה , חחחחחחחחחחחחחחחח שהיא אוהבת לשחק איתו כדורגל כי הוא מוריד חולצה חחחחחחחחחחחחח אני לא מפסיקה לצחוק חחחח

18/03/2013 15:14

אוהבת אותך נסיכה חחחחחחחחחח שמחה שהיצחקתי אותך :) בלה היא דמות על חברה שלי במציאות וזה די מתאים לה להגיד את זה על הארי חח (הוא הפייב שלה)

18/03/2013 15:18
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך